چای شمال

چای شمالی ایران فله قیمت چند؟ | مرجع فروش بهترین چای شمال

چای شمالی ایران فله قیمت چند؟ مرجع فروش بهترین چای شمال همواره انواع چای اصل و ارگانیک را به بازار عرضه می نماید. برای خرید چای درجه 1 بهاره لاهیجان در سال 1401 از معتبرترین کارخانجات با ما همراه شوید.

چای شمال

چای شمالی

همان طور که می دانید چایکاری و تولید آن تنها در بخش هایی از نواحی شمالی امکان پذیر می باشد. استان گیلان با سطح پوشش 90% و مازندران با 10% که تنها در بخش هایی از این مناطق امکان پرورش و تهیه چای وجود دارد و گیاه چای در نواحی پست و ارتفاعات این نواحی رشد و اقلیم مناسب سبب شده تا این گیاه نیازمند هیچ ماده شیمایی و آفت کشی نبوده و در فرآیند تولید نیز از هیچ ماده افزودنی استفاده نشود در نتیجه تمامی چای ها ارگانیک و کاملا خالص بوده و بهترین گزینه جهت مصرف می باشد. چای سیاه و چای سبز از مهم ترین تولیدات برشمرده شده و رایحه و رنگ خالص و استاندارد بالای چای ها ارجحیت خاصی بدان ها بخشیده است.

معرفی انواع چای شمال

  • چای سرگل
  • چای ممتاز
  • چای قلم
  • چای شکسته
  • چای باروتی
  • چای خاکه
  • چای ساچمه ای
  • چای محلی سنتی

کارخانجات چای شمال ایران

کارخانه های چایسازی در تهیه چای درجه 1 و مرغوب نقش مهمی را دارند چرا که انتخاب نوع برگ ها و شیوه تولید بر کیفیت موثر و در نتیجه می توان یک چای عالی و مرغوبی را در اختیار داشت. فعالیت کارخانجات در شمال در زمان های برداشت برگ سبز به اوج رسیده و می توان حجم بالای کاری را در بهار، تابستان و پاییز مشاهده نمود. فروش چای فله خالص از سوی کارخانه ها به بازار در بسته بندی های با وزن های مختلف توانسته نیاز متقاضیان به این چای را در بازار داخلی و در بخش صادرات چای ایرانی فراهم نماید.

چای شمال

بهترین چای شمال ایران متعلق به کدام منطقه می باشد؟

در نواحی متعددی در گیلان و بخش کوچکی از مازندران چای تولید می شد از جمله : فومن، سیاهکل، لاهیجان، رودسر، لنگرود، رامسر و… که قدمت اولیه در کاشت و تولید چای به شهر لاهیجان برگشته و همواره چای های این منطقه به دلیل کیفیت بالا و رایحه بیشترشان مورد توجه و تقاضای بالا در بازار چای قرار دارد.

خواص چای بهار شمال

  • دارای آنتی اکسیدان بالا
  • ملین
  • کاهش دهنده فشار خون
  • رفع التهاب
  • دفع کننده سموم موجود در بدن
  • انرژی بخش
  • مراقبت از پوست و استخوان ها
  • کاهش کلسترول و…

چای شمال

چای شمالی ایران فله قیمت چند؟

برای ارزش گذاری چای ها، نوع برگ ها، سایز، کیفیت و درجه بندی آن ها اهمیت بسیاری دارد. بازار تقاضای هر منطقه بر حسب سلیقه و ذائقه متفاوت و در نتیجه نوع درخواست ها از همدیگر متمایز می باشد اما با این حال در ایران 3 نمونه چای سرگل، چای ممتاز و چای قلم از چای های پرتقاضا محسوب می شوند. برای اینکه بدانید چای شمالی ایران فله قیمت چند؟ می توانید از طریق ارتباط با کارشناسان مجموعه مقابل بهترین قیمت با حداقل نوسانات در طول سال را دریافت و از کیفیت بالای خرید انواع چای طبیعی بهره مند شوید.

مرجع فروش بهترین چای شمال

شما برای خرید چای به کدام مراجع مراجعه می کیند؟ انتظارات شما از یک چای خوب چیست؟ آیا می دانید مرجع فروش بهترین چای شمال همواره با بررسی و کارشناسی مرغوب ترین چای اصیل و سنتی را با بالاترین کیفیت به صورت دست اول به شما ارائه می نماید. از مزیت های دیگر برشمرده شده در این مرجع خرید کیلویی و عمده چای بوده و متقاضیان می توانند تنوعی از چای فله و بسته بندی را از برداشت های مختلف و با درجه بندی های عالی زین پس خریداری نمایند.

چای شمال

پخش چای شمال درجه یک در سراسر کشور

مراکز و فروشگاه هایی در سراسر کشور در حال فعالیت می باشند که در سبد خود چای را نیز به مشتریان ارائه می نمایند جهت ثبت سفارش خرید عمده و تامین انواع چای ایرانی سنتی می توانید از طریق این سایت و کارشناسان متخصص در این زمینه استفاده تا در سریع ترین زمان بتوانید سفارشات خود را درب محل کار یا محل مورد توافق با حاشیه سود مناسب دریافت نمایید. پخش چای بدون محدودیت از حداقل میزان 30 کیلو پذیرفته و چای درجه یک شمال مستقیم در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

خرید انواع چای مرغوب شمال لاهیجان

در دسته بندی چای ها می توان چای های مرغوب تا چای های ضعیف تر را شاهد بود که هر یک دارای قیمت مختلفی بر این حسب می باشند. خریداران چای مرغوب می دانند که این چای ها در رنج قیمتی بالاتری قرار داشته و کیفیت تضمین شده و بالایی را دارا هستند لذا برای جلب رضایتمندی مشتریان بهترین نمونه ها را سفارش و در نتیجه افزایش فروش و حاشیه سود بهتری را تجربه خواهند نمود. برای ثبت سفارش خرید چای لاهیجان از شمال ایران هم اینک راهکار خرید آنلاین و مستقیم فراهم و می توان در سریع ترین زمان بدون دغدغه و خیالی آسوده اقدام به ثبت سفارش نمود.

چای شمال

نمایندگی چای ارگانیک شمال در ایران

نمونه چای های شمال ایران علاوه بر بازار داخلی به جهت ارگانیک و طبیعی بودن در بازار خارجی نیز مورد توجه و سالانه بخشی از آن به دیگر نقاط دنیا صادر می شود. سلامت چای های گیلان همواره مورد توجه و از گزینه های مطلوب به جهت فعالیت در بازار برشمرده می شود. نمایندگی چای ارگانیک شمال در ایران فروش اینترنتی چای سنتی سیاه و سبز را مستقیما از لاهیجان انجام و در پی این امر می توان کیفیت های برتر و قیمت های ارزان تری را نسبت به دیگر مکان ها مشاهده نمود.

قیمت چای دستچین شمال

چای دستچین یا چای دستی شمال نمونه ای دیگر از چای های تهیه شده توسط چایکاران بوده که کیفیت بی نظیری را دارا است عطر و طعم عالی این چای مورد توجه چایخوران حرفه ای و همواره در صدد سفارش این چای از هر نقطه از این کشور می باشند. قیمت چای دستچین شمال اندکی بالاتر و به صورت سفارشی و دستی تهیه می گردد و در تولید آن بهترین برگ های جوان چای دستچین شده و بصورت سنتی خشک می گردند. برای خرید چای شمال در انواع متنوع کافیست تا ما را به یاد بسپارید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com