انواع چای طبیعی

قیمت چای درجه یک و دو شمال

چای درجه یک در بازار تقاضای بالای خرید را دارا است. قیمت چای درجه یک و دو شمال را از کدام مرکز یا نمایندگی پخش دریافت کنیم؟ فروش مرغوب ترین چای بهاره ایرانی اصل شمال مخصوصا چای لاهیجان در سراسر کشور تضمینی و بدون واسطه انجام می گردد.

محصولات موجود در بازار بر اساس اینکه چه کیفیتی را دارا هستند به دسته های مختلفی تقسیم می شوند از این رو تا حدود بهتری می توان به خصوصیات و ویژگی ها و رنج قیمت آن ها پی برد. چای یکی از محصولات مهم در بازار است که کیفیت آن اهمیت بسیاری داشته و لازم است تا همواره به لحاظ سلامت و نداشتن مواد افزودنی مورد توجه قرار گیرد.

 

چای درجه یک

چای شمال

در خطه ها و شهر های خاصی از استان گیلان و مازندران پرورش و تولید چای رواج داشته و با داشتن آب و هوای عالی لذا می توان برگ های سبز سالم و به دور از آفات و سموم شیمیایی در اختیار داشت این ماده اولیه عالی سبب می شود تا در کارخانه طی فرآیند و مرحله های مختلف به یک چای مرغوب بدون هیچ ماده افزوده شده تبدیل شده و یک چای درجه یک با رایحه و رنگ 100% طبیعی را در اختیار داشت. شیوه تولید ارتدوکس و به طور کل چای ها به دسته چای بهاره، چای تابستانه و چای پاییزه با دسته بندی های مخلف تقسیم می گردند.

چای بهاره درجه یک

چای برداشت بهاره در میان انواع چای های طول سال یک چای درجه یک با رایحه بسیار عالی برشمرده می شود اما به طور کل این چای درجه یک را می توان در برداشت تابستان و پاییز نیز مشاهده نمود. از نمونه های چای درجه یک می توان به چای سرگل، چای ممتاز، چای قلم لیزری و شکسته درجه 1 اشاره نمود که از بهترین برگ های قسمت بالایی گیاه چای حاصل می شوند.

چای درجه یک چه ویژگی هایی دارد؟

  1. فاقد ماده افزودنی است.
  2. رنگ طبیعی دارد.
  3. رایحه ای سبک و خالص را داراست.
  4. بعد دمکشیدن زلال و شفاف است.
  5. رنگ کدر و گل آلود ندارد و بر جدار فنجان نمی نشیند.
  6. تا ساعت ها خاصیت خود را حفظ می کند.
  7. سریع آماده نوشیدن نمی شود و نیاز به دمکشیدن دارد.
  8. تلخی و گسی چای به دلیل عدم دستکاری می توان درک نمود.
  9. وزین بودن از ویژگی های چای های درجه یک و اعلا است.

 

قیمت چای درجه یک

قیمت چای درجه یک و دو شمال

قیمت چای ها با توجه به نام و رتبه بندی که دارند متغییر می باشد علاوه بر اینکه فاکتور های بسیار دیگری در این امر دخیل هستند که بهترین راه حل برای رسیدن به قیمت روز انواع چای درجه یک و دو شمال می توان با مراکز اصلی فروش در شمال علی الخصوص در گیلان در ارتباط بود چون با توجه به تغییرات برداشت، برداشت سالانه و عوامل مختلف ممکن است قیمت ها تغییر یابند. از طریق ارتباط با این مراکز می توان بهترین و ارزان ترین قیمت چای سیاه و چای سبز فله ای و بسته بندی را در اختیار داشت.

خرید چای درجه یک

خریداران چای با توجه به سلایق و درخواست ها در بازار چای های متنوعی را مدنظر دارند. چای های تولید داخل با توجه به متناسب بدن با ذائقه ما ایرانی ها بهترین گزینه جهت خرید بوده و با توجه به دسترسی بهتر به منابع و موجود بودن چای در طول سال فرصت خوبی برای فعالیت و درآمدزایی محسوب می گردند. برای خرید چای درجه یک و دو شمال با کیفیت عالی و نرخ مناسب می توانید از سراسر ایران جهت ثبت سفارش اقدام نمایید.

چای درجه یک

خرید چای سبز درجه یک و دو

چای سیاه و چای سبز دو نمونه پرفروش در ایران و سراسر دنیا هستند که چای سیاه به جایگاه اثبات رسیده و چای سبز در رده دوم درخواس ها می توان مشاهده نمود. چای سبز نیز همانند چای سیاه دارای رتبه بندی یکسان اما قیمت اختلاف داری در بازار است و می توان آن را به قیمت بالاتر در بازار با توجه به ویژگی های منحصر به فردش مشاهده نمود. مرجع چای ارگانیک ایرانی شرایط و بستر مناسبی را برای خرید چای ها فراهم نموده به طوری که قیمت چای سبز و سیاه یکسان در مجموعه ارائه می گردند. برای خرید و دریافت قیمت چای درجه یک و دو سبز شمال با بهترین کیفیت در هر زمان و هر مکان می توانید از طریق سایت مقابل و کارشناسان تخصصی فروش آن اقدام خرید نمایید.

فروش چای فله درجه یک

در خرید چای چنانچه حجم سفارشات بالا باشد علی الخصوص در سفارشات فله ای در نتیجه قیمت ها بسیار کاهش خواهند داشت. بنابراین خریداران عمده غالبا در صدد تهیه عمده چای بوده و می توان چای درجه یک و دو را با کیفیتی فراتر از بازار مشاهده نمود. فروش چای فله درجه یک و اصل به صورت مستقیم و به قیمت درب کارخانه در سایت پیش رو در حال انجام و سفارشات از شهر چای ایران لاهیجان به نقاط مختلف ارسال می گردند. خریداران عمده و خانگی می توانند با توجه به موقعیت پیش رو چای سنتی خالص و طبیعی را به شرایط هزینه ای کمتر و بدون اتلاف وقت تهیه و تامین نمایند.

قیمت چای درجه یک

خرید بهترین انواع چای درجه یک قلم، ممتاز و شکسته

اکثریت خریداران چای در بازار به دنبال چای درجه یک و مرغوبی هستند و این امر اهمیت تامین این چای برای فروشندگان را واضح مورهن می نماید تا همواره این چای ها را در سبد خرید خویش ثبت نمایند. ما همواره در تلاشیم تا با دستچین نمودن اعلاترین نمونه چای اصیل ایرانی کیفیت عالی و تضمینی از چای خوش رایحه و خوش رنگ ایرانی را ارائه نماییم لذا برای خرید بهترین انواع چای درجه یک قلم، ممتاز، شکسته و.. می توانید سریعا حجم سفارشات خود را از خرید خانگی حداقل 2 کیلو عمده از 30 کیلو را با شرایط عالی و استثنایی انجام دهید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com