چای لاهیجان

چای لاهیجان از کجا بخرم؟ | خرید بهترین انواع چای ارگانیک لاهیجان

چای لاهیجان از کجا بخرم؟ خرید بهترین انواع چای ارگانیک لاهیجان در فروشگاه آنلاین چای ایرانی به راحتی امکان پذیر می باشد. قیمت چای درجه یک بهاره را همراه با این مجموعه بصورت مستقیم و ارزان تر دریافت نمایید.

چای لاهیجان

چای لاهیجان

حتما همه شما نام چای این منطقه را به آوازه شنیده اید. موقعیت قدمت دار کشت و تولید چای و اقلیم مناسب این هر سبب گشته تا گیاه چای طبیعی و به دور از آفات و سموم رشد یافته و در نتیجه شاهد به دست آمدن انواع چای ارگانیک و سالم هستیم که شهرت آن تنها مختص بازار داخل نشده بلکه در بازار جهانی نیز حرفی برای گفتن دارد. چایکاری شغلی مهم در این ناحیه و برداشت برگ سبز را به صورت متوالی هر 45 روز یکبار در فصول بهار ، پاییز و تابستان می باشیم.

انواع چای لاهیجان

  1. چای سیاه
  2. چای سبز
  3. چای دستی
  4. چای سفید

اسامی چای سبز و سیاه بر حسب درجه بندی به قرار زیر می باشند:

  • چای سرگل
  • چای ممتاز
  • چای شکسته
  • چای قلم
  • چای باروتی
  • چای خاکه
  • چای ساچمه

چای لاهیجان

خواص چای لاهیجان

  • ملین
  • دفع کننده سموم بدن
  • ضد تب
  • ضد سرطان
  • رفع خواب آلودگی و نشاط بخش
  • عدم سوزش معده
  • کاهش غلظت خون و کاهش خطر سکته و…

چای لاهیجان

چای لاهیجان از کجا بخرم؟

برای خرید چای لاهیجان سفر به این نقطه و گشت و گذار در بازار یکی از شیوه های سنتی بوده اما در حال حاضر با متد های جدید خرید می توان سایت ها و فروشگاه های بسیاری را شاهد بود که از این شهر و به صورت مستقیم اقدام به تهیه و خرید چای نموده اند. برای پاسخ به این سوال که چای لاهیجان از کجا بخرم؟ باید گفت که مجموعه چای ارگانیک ایرانی با داشتن کارشناسان خبره در زمینه تایید چای و مدر شهر لاهیجان بستر های عالی برای خرید چای در سراسر ایران را فراهم و می توان سفارشات عمده و کیلویی را بدین صورت و به شکلی راحت تامین نمود.

خرید بهترین انواع چای ارگانیک لاهیجان

برای اینکه خرید بهترین چای را تجربه نمایید باید با اسامی چای آشنا و ویژگی های یک چای خوب را بشناسید. اگر قصد سفارش چای در حجم عمده و کیلویی دارید می توانید تمامی امور را به کارشناسان ما سپرده تا مرغوبت ترین چای خوب و درجه یک را در اختیار داشته باشید. لازم است بدانید که چای برداشت بهار با عنوان چای سرگل از بهترین چای ها بوده که امکان تولیدش در هیچ زمان دیگری وجود ندارد و از برترین برگ های جوان چای حاصل می شود.

چای لاهیجان

قیمت چای لاهیجان اصل

اصالت و خالص بودن چای یکی از مهم ترین نکات برای سفارش بوده و امروزه در بازار چای شاهد تقاضای حجم بالایی از چای اصل و طبیعی هستیم. در نمونه های چای تولید داخل می توان شاهد بالاترین حجم کیفیت و استاندار های لازم بود و با بهترین قیمت در حال عرضه می باشند. قیمت چای لاهیجان اصل از سوی مراکز تخصصی این شهر ارائه و بهترین مراکز همواره پایین ترین نوسانات را به مشتریان ارائه خواهند داد. قیمت چای فله از نمونه های بسته بندی ارزان تر و پایین تر می باشد.

نمایندگی چای لاهیجان و پخش مستقیم چای در سراسر ایران

برای خریدداران چای تامین دست اول و مستقیم چای کی از بهترین گزینه ها بوده و از این رو نمایندگی چای لاهیجان پخش مستقیم چای در سراسر ایران را در صدر امور قرار دارد و برای تمام متقاضاین شرایطی فراهم شده تا خرید عمده چای و خرید کیلویی آن تجربه نمایند. با خرید مستقیم انواع چای سیاه و چای سبز حاصل از هر برداشت به شکل تازه در دسترس قرار دارند.

چای لاهیجان

فروش چای سرگل بهاره خالص لاهیجان (چین اول)

از برداشت برگ های کوچک و جوان چای در بهار یک چای بسیار مرغوب به دست می آید با عنوان چای سرگل بهاره یا چای سرچین که دارای رایحه و رنگ عالی و طعم بی نظیری دارد که در هیچ چای دیگری نمی توان تجربه نمود. این چای در صورت خالص بودن کیفیت بالایی دارد و می توان در بازار نمونه های متنوعی از چای را با این نام شاهد بود. برای دسترسی به این چای فروش چای سرگل بهاره خالص لاهیجان (چین اول) آغاز و خرید اینترنتی چای گیلان لاهیجان را می توان در اسرع وقت با خیالی آسوده انجام نمود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com