خرید تضمینی چای

دریافت قیمت و خرید تضمینی چای خشک درجه 1 در سال

خرید تضمینی چای سیاه و چای سبز را چگونه انجام می دهید؟ آیا می دانید برای دریافت قیمت و خرید تضمینی چای خشک درجه 1 در سال می توانید از طریق سایت چای ارگانیک ایرانی اقدام نمایید؟ تمامی ارسالی ها، بهترین چای لاهیجان بدون واسطه و مستقیم جهت فروش عمده و کیلویی عرضه می گردند.

خرید تضمینی چای

برداشت برگ سبز چای در سال

در شرایط پرورش گیاه چای در نقاط مستعد شمال ایران در دو استان گیلان و مازندران لذا موقعیت برداشت برگ سبز از نیمه دوم بهار یعنی اردیبهشت ماه آغاز و تا پاییز ادامه می یابد. برای برداشت همواره چایکاران در تلاشند تا بهترین و جوان ترین برگ های شاداب بالایی را از ساقه جدا و جهت آماده شدن تحویل کارخانه نمایند. برداشت برگ سبز از نقاط مرتفع و پست انجام شده و مشکلات بسیاری را برای چایکاران به همراه دارد.

در کیفیت چای چه عامل هایی دخیل هستند؟

  • نوع برگ های سبز چای
  • شیوه درست برداشت
  • حمل سریع برگ ها به کاخانه قبل از پلاس شدن
  • شیوه تولید
  • شرایط جوی منطقه در طول داشت و برداشت

خرید تضمینی چای

افزایش قیمت خرید تضمینی چای خشک

استان گیلان و مازندران، ۵۵ هزار چایکار دارند. باغ های چای در استان های گیلان و مازندران چیزی حدود ۲۵ هزار هکتار است که میزان زیرکشت هر سال متفاوت است. برداشت برگ سبز چای هر ساله در سه چین بهاره، تابستانه و پاییزه صورت می گیرد که چین بهاره از اوایل اردیبهشت ماه، تابستانه از نیمه دوم خردادماه و چین پاییزه در شهریور شروع و تا پایان مهرماه ادامه می یابد. نرخ خرید تضمینی برگ سبز چای در سال 99 برای برگ سبز چای درجه یک ۴۶ هزار ریال و برای درجه دو ۳۳ هزار ریال تعیین شد که قیمت خرید تضمینی برگ سبز چای درجه یک ۲۷.۷ درصد و درجه دو ۵۰ درصد نسبت به سال ۹۸ رشد داشته است در نتیجه قیمت چای افزایش اما همواره می توان خرید تضمینی چای را نسبت به نمونه های وارداتی انتظار داشت.

عوامل مهم در تعیین قیمت چای در بازار

  1. نوع چای
  2. میزان تقاضا و عرضه چای در بازار
  3. حجم ورود چای وارداتی
  4. میزان محصول به دست آمده از هر نوع چای
  5. تعداد دست چرخیدن چای ها
  6. حجم سفارشات
  7. خرید از چای فله یا بسته بندی

خرید تضمینی چای

دریافت قیمت و خرید تضمینی چای خشک درجه 1 در سال

خریداران و متقاضیان چای در بازار همواره به دنبال خرید تضمینی چای خشک درجه یک می باشند برای این امر اگر شرایط دسترسی مستقیم برای خرید فراهم باشد خریداران می توانند با اطمینان خاطر بهتر و بیشتری چای های خود را تهیه و تامین نمایند. از این رو امروزه فعالیت گسترده ای در فضای اینترنتی آغاز و فروش مستقیم چای از طریق سایت ها و فروشگاه اینترنتی چای انجام و این سهولت در خرید سبب شده تا چای اصل و خالصی را بتوان در اختیار داشت. برای دریافت قیمت و خرید تضمینی چای خشک درجه 1 در یال می توانید از طریق ارتباط با کارشناسان مجموعه اقدام نموده و انواع چای عمده و کیلویی را با مناسب ترین قیمت تامین نمایید.

خرید تضمینی چای

فروش مرغوب ترین انواع چای سبز و سیاه

چنانچه به دنبال خرید تضمینی چای سیاه و چای سبز در انواع مختلف هستید مرکز پخش چای ایرانی در لاهیجان همواره فروش مرغوب ترین انواع چای سبز و سیاه را با شرایط ویژه و عالی و در بهترین فرصت فراهم نموده به طوری که هرساله می توان اعلاترین چای سنتی و خالص بدون هیچ اسانس و ماده افزودنی را در سریع ترین زمان به شکل تازه با رایحه و طعم و رنگی بی نظیر در اختیار داشت.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com