استعلام قیمت انواع چای شمال

چای ها بر مبنای کیفیت و ظاهر به انواع مختلف درجه بندی می شوند که جهت استعلام قیمت چای های سیاه و سبز شمال ایران می توانید از طریق مرکز مقابل اقدام نموده تا با آگاهی در این زمینه خرید خوبی را تجربه نمایید.

آب و هوای خاص شمال کشورمان در دو استان گیلان و مازندران سبب شده تا این دو ناحیه چه به لحاظ گردشگردی و چه کشاورزی مورد توجه قرار داشته باشند.
از جمله موارد می توان به کشت چای اشاره نمود که ذر کل کشور تنها منتهی به این دو منطقه شده و تنها در شهر های خاصی از آنها به دلیل داشتن تمامی شرایط مهیا بوده اقلیمی پرورش داده می شود که می توان به لاهیجان، لنگرود، رودسر، املش، شفت، فومن، رامسر و تنکابن اشاره نمود.
چنانچه چای هریک از شهر های یاد شده را تهیه و دم نمایید خواهید دید که هیچکدام طعم یکسانی نخواهند داشت و این از جمله خصلت های گیاه چای است که در هیچ دو منطقه همجوار هم نمی توانید انواع چای با خصوصیات همسان را انتظار داشته باشید و همین امر می تواند یکی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت چای باشد.
هر چه برگ چای آماده بهره برداری، دارای کرک های بیشتری بر روی خود باشد می توان انتظار عطر بیشتری را از آن داشت زیرا رایحه چای در کرک ها در جریان است و همچنین اگر بوته چای در ارتفاعات رشد یابد می توان از آن توقع رنگدهی بالاتری را داشت.
در کارخانه ها نیز بعد از عملیات آماده سازی، چای ها از غربال های خاصی جهت قیمت گذاری عبور داده می شوند و به لحاظ سایز از درشت به ریز به انواع قلم، ممتاز، شکسته، باروتی و خاکه تقسیم بندی می شوند که هریک مجدد دارای درجه های 1 یا 2 می باشند.
شاید برای بسیاری از افراد با توجه به فاصله جغرافیایی از مناطق دسترسی به قیمت های دست اول امکان پذیر نباشد اما در حال حاضر دنیای مجازی راه همواری را برای متقاضیان فراهم نموده به طوری که می توان از طریق سایت های مرتبط و ارتباط با افراد و کارشناسان نقاط چایخیز و استعلام قیمت به چای اصیل و صد درصد طبیعی شمال دست پیدا نمود.
با نوشیدن انواع چای های سالم و مرغوب شمال سلامت خود و اطرافیانتان را تضمین نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com