چای سیاه بهاره

خرید چای سیاه بهاره چین اول لاهیجان

خرید چای سیاه بهاره چین اول لاهیجان در بسته های 1 کیلوگرمی و کیسه های 30، 25، 20 و 10 کیلویی در حال انجام است. فروش انواع چای سیاه قلم بهاره، ممتاز، شکسته از برداشت اول سال 1403 در سراسر ایران امکان پذیر می باشد. برای اطلاع از قیمت خرید هر کیلو چای سیاه اصل و خالص ایرانی می توانید از طریق این مجموعه اقدام نمایید.

چای سیاه بهاره

چای چین اول

برداشت برگ سبز چای با رشد غنچه های تازه روییده در بهار با اصطلاح یک غنچه و دو برگ انجام می شود. به اولین برداشت برگ سبز در بهار چین اول و چای حاصل از آن را با نام سرچین یا سرگل یا زرین می شناسند. کیفیت چای های چین اول بسیار بالا و دارای سطح رایحه بالاتر به دلیل دارا بودن کرک بر روی سطح برگ ها می باشند که مواد و رایحه بالایی در آن وجود دارد.

چای سیاه بهاره

چای سیاه بهار یکی از بهترین نمونه های چای برداشت شده در سال می باشد و هر چه از چین اول فاصله گرفته و به سمت برداشت تابستان و پاییز پیش می رویم از کیفیت ها اندکی کاسته و برخشبی تر شدن برگ ها افزوده می شود. رایحه چای های سیاه چین اول بسیار بالاتر و در برداشت تابستانه و پاییزه قدرت رنگدهی چای افزایش خواهد یافت. چنانچه به دنبال خرید یک چای خوب با رایحه و رنگدهی میزان و عالی به صورت 100% خالص هستید حتما خرید چای سیاه بهاره چین اول لاهیجان را به شما توصیه می نماییم.

چای سیاه بهاره

خواص چای سیاه بهاره

  • ضد درد
  • نشاط بخش
  • افزایش دهنده هوشیاری و رفع خواب آلودگی
  • دفع سموم بدن
  • مراقبت از معده با توجه به خلوص چای
  • کاهش دهنده فشار خون
  • دارای سطح بالای آنتی اکسیدان و…

اسامی انواع چای برداشت بهاره چین اول

  • چای سرگل
  • چای شکسته
  • چای ممتاز
  • چای قلم
  • چای باروتی
  • چای خاکه
  • چای ساچمه ای

چای سیاه بهاره

خرید چای سیاه بهاره چین اول لاهیجان

منابع عرضه و فروش چای در شهر های چایخیز همواره با آغاز برداشت و تولید چای فعالیت چشمگیری داشته و اقدام به فروش بهترین چای فله اصل می نمایند. نمونه های چای سیاه از تقاضای بالاتری در سطح بازار چای ایران برخوردار می باشند. با شناخت بهتر چای ایرانی و رواج بالای مصرف آن در بین مردم لذا شاهد افزایش سطح تقاضای خرید چای سیاه بهاره چین اول لاهیجان در دیگر شهر ها بوده و مراکز عرضه چای در لاهیجان و دیگر نواحی همجوار همواره بهترین و مرغوب ترین کیفیت چای درجه یک و ارگانیک را به متقاضیان ارائه می دهند.

چای سیاه بهاره

عرضه مستقیم انواع چای بهاره 1403

هر ساله با آغاز برداشت برگ سبز در بهار شاهد بهترین کیفیت چای ها می باشیم که رایحه و رنگ و طعم بی نظیری را دارا هستند. با افزایش تولید چای از چین اول امکان عرضه مستقیم آن به شکل بهتری انجام و متقاضیان این امکان را خواهند داشت تا به صورت غیر حضور و با خرید اینترنتی چای از برترین کیفیت چای اعلای ایرانی بهره مند شوند. عرضه مستقیم انواع چای سیاه بهاره 1403 به زودی آغاز و با توجه به فروش مستقیم لذا کیفیت ها بالا و قیمت ها مناسب تر خواهند بود.

قیمت انواع چای سیاه بهاره چین اول لاهیجان

چایکاری و تولید چای تنها در نواحی خاصی با توجه به حساسیت گیاه چای مقدور می باشد. گیلان با دارا بودن بالاترین سطح کشت و کارخانه های سازی در ایران قطب بزرگ و منبع خوب اقتصادی برای عرضه و صادرات چای ایران نیز محسوب می شود. چای ها با درجه بندی های مختلف و ارزش قیمتی متفاوت متناسب با کیفیت به بازار عرضه و خریداران می توانند با توجه به سطح نیاز و تقاضا اقدام به تامین انواع چای سیاه و چای سبز در حجم عمده و کیلویی نمایند. برای دریافت قیمت انواع چای سیاه بهاره چین اول لاهیجان در کنار سایر نمونه ها کافیست تا با مراجع فعال عرضه چای در لاهیجان و سایر شهر های چایخیز در ارتباط و مناسب ترین نرخ را دریافت نمایید.

چای سیاه بهاره

قیمت چای سیاه قلم بهاره لاهیجان

در میان تنوعی از چای ها در بین برداشت چین بهار چای قلم نیز متقاضیان بالایی داشته و چون این چای به صورت کاملا سنتی و حاوی ساقه های چای در خود می باشد دارای سطح رایحه بالا و طعم عالی است که مزاج بسیاری خوشایند و بی نظیر می باشد. این چای از برگ های دوم و سوم و بعد تر به دست آمده و دارای ظاهری درشت می باشد و ارزش قیمتی مناسبی را دارا است. قیمت چای سیاه قلم بهاره لاهیجان از نمونه های چای سرگل و چای ممتاز ارزان تر و برای خرید های عمده همواره مدنظر و مرغوبیت بسیار مناسبی را دارا می باشد.

فروش چای سیاه بهاره ممتاز لاهیجان

چای ممتاز حاصل از هر برداشتی همواره مورد توجه و از کیفیت بالا و در رده دوم جدول قرار دارد و با توجه به سطح مرغوبیت بالا ارزش بالا و خریداران آن از این موضوع مطلع می باشند. فروش چای سیاه بهاره ممتاز لاهیجان با تقاضای بالایی در سال مواجه و نمونه های پرفروش چای ایرانی نام دارد. برداشت این چای در بهار و تابستان و پاییز مقدور و رنگدهی و رایحه عالی را دارد. اگر به دنبال یک چای درجه یک برای مصرف روزانه و مجالس و سایر مناسبت ها هستید چای ممتاز یکی از بهترین پیشنهاد ها می باشد. برای خرید چای سیاه بهاره چین اول لاهیجان در تنوع کیفیت می توانید از همین حالا اقدام نمایید.

چای سیاه بهاره

نمایندگی خرید چای سیاه بهاره ایرانی

مراکز و نمایندگی های بسیاری در سطح مشور اقدام به عرضه چای ایرانی نمونه از بهترین کیفیت های درجه یک می نمایند. این مراکز در سال های اخیر بهترین شیوه ها را انتخاب و حتی به صورت مجازی نیز عرضه چای را انجام و چای های تازه حاصل از برداشت را با بهترین شرایط به متقاضیان عمده و جزیی آن ارائه نموده اند. این مراکز در حذف واسطه ها و ارائه قیمت های مطلوب و ارزان تر نقش مهمی داشته و می توان با خیالی آسوده اقدام به ثبت سفارش نمود. در این نمایندگی های می توان خرید چای سیاه بهاره ایرانی را در کنار چای سبز درجه یک با تنوع بالا و هر رنج قیمتی تامین نمود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com