قیمت فروش انواع چای سیاه و چای سبز

قیمت فروش انواع چای سیاه و چای سبز (چای سرگل، ممتاز، قلم، شکسته، باروتی و خاکه) را به صورت عمده و جزیی در سراسر بازار ایران دریافت نمایید. برای اطمینان از خرید چای اصل فله با کدام مراکز فروش در ارتباط هستید؟ چای لاهیجان بهترین چای ایرانی تضمینی و قیمت روز به شما پیشنهاد می شود.

قیمت فروش انواع چای سیاه و چای سبز

چای در کشور ما ایران

در کشور ما ایران نوشیدنی چای توسط سنین مختلف و به طور تقریبی روزانه 2 الی 3 بار نوشیده می شود. چای سیاه و چای سبز دو نمونه پرتقاضا در بازار ایران هستند که هر دو از یک منشاء یعنی برگ سبز گیاه چای طی حذف یا اضافه نمودن مرحله اکسیداسیون حاصل می شوند. برای حق انتخاب بهتر نمونه های درجه بندی شده در رنج قیمت مختلف و ظاهر متفاوت در دسترس قرار دارند. چای در ایران به شکل سنتی تولید و فاقد هرگونه ماده اضافی می باشد لذا دارای رنگ و رایحه طبیعی اعجاب انگیز و طبیعی بوده که بسیار مورد توجه قرار دارد.

قیمت فروش انواع چای سیاه و چای سبز

انواع چای سیاه و چای سبز

در انتهای مراحل خشک و آماده سازی چای ها جهت عرضه به بازار می توان الک های خاصی را مشاهده کرد که چای ها از آن رد و در دسته بندی با نام، سایز و سطح کیفیت مختلف قرار می گیرند لذا قیمت فروش انواع چای سیاه و چای سبز از هم متفاوت می باشند. موقعیت برداشت برگ سبز و تولید چای در ایران در بهار (چای بهاره)، در تابستان (چای تابستانه)، و در پاییز (چای پاییزه) می باشد. بازار عرضه این دو چای علاوه بر داخل کشور جهت صادرات نیز بوده و صادرات چای ایرانی به اقصی نقاط دنیا را در طی سالانه شاهد می باشیم. به ترتیب کیفیت و قیمت می توان :

  • چای سرگل سیاه و سبز
  • چای ممتاز سیاه و سبز
  • چای قلم سبز و سیاه به صورت ساده و سورت شده
  • چای شکسته در درجه بندی های مختلف
  • چای باروتی سیاه و سبز
  • چای خاکه سیاه و سبز نام برد.

چای لاهیجان

گیلان از مهم ترین منبع تولید چای ایرانی نام دارد و شهر لاهیجان مهم ترین مرکز تولید و عرضه چای در بازار می باشد. کارخانه های چایسازی و چایکاران بسیاری به فعالیت در این صنعت مشغول به کار می باشند و می توان مرغوب ترین چای ارگانیک و خالص را در لاهیجان و شهر های چایخیز همجوار آن مشاهده نمود. قیمت فروش انواع چای سیاه و چای سبز لاهیجان نسبت به نمونه های چای خارجی ارزان تر بوده و اعتماد بیشتری به لحاظ مرغوبیت و خلوص و دسترسی بدان وجود دارد.

قیمت فروش انواع چای سیاه و چای سبز

قیمت فروش انواع چای سیاه و چای سبز

قیمت های درج شده در جدول زیر به صورت جزیی و متعلق به بهار 99 بوده و برای دریافت قیمت عمده چای با توجه به تغییرات و نوسانات می توان با کارشناسان مربوطه در مجموعه در ارتباط بود.

نام چای قیمت مصرف کننده (تومان)
چای سیاه سرگل 80000
چای سیاه ممتاز 75000
چای سیاه شکسته ریز 60000
چای سیاه شکسته درشت 60000
چای سیاه قلم 60000
چای سیاه قلم لیزری 75000
چای سیاه دستی 150000
چای سبز سرگل 80000
چای سبز ممتاز 75000
چای سبز شکسته 60000
چای سبز قلم 60000
چای سبز قلم لیزری 75000

قیمت فروش انواع چای سیاه و چای سبز صادراتی

تجار و بازرگانان چای همواره به دنبال چای خوب اما با قیمت مناسب هستند چرا که حجم سفارشات در این حیطه بسیار بالا و لذا سطح توقع از قیمت پایین تر می باشد. چای سنتی سیاه بیشترین حجم تقاصای صادراتی را دارا است و فعالیت در معرفی چای سبز به دیگر کشور ها کمتر می باشد. تاجران و بازرگانان به این موضع واقف هسند که قیمت فروش چای صادراتی با توجه به عوامل متعددی دچار نوسان شده و در نتیجه نیاز به قیمت روز چای دارند لذا مراکز فعال فروش چای در نقاط چایخیز از مهم ترین مقاصد برای این افراد می باشند.

قیمت فروش انواع چای سیاه و چای سبز

مرکز فروش چای اصل ایرانی در بازار

برای اینکه بتوان به مرکز فروش چای ایرانی در بازار دست پیدا نمود راه های ساده ای وجود دارد چرا که تولید چای مختص نقاط خاصی همچون گیلان و محدودی کمی از استان مازندران می باشد و این مراکز می توانند مهم ترین منابع به جهت دسترسی به قیمت ارزان تر و رقابتی محسوب شوند. چنانچه در بازار چای ایران به دنبال چای درجه یک و دریافت لیست قیمت فروش انواع چای سیاه و چای سبز اصل می باشید می توانید در هر زمان چهت ثبت سفارشات خرید از طریق نمایندگی چای و مرکز پخش عمده چای در شمال نسبت به درخواست های خود اقدام نمایید.

قیمت فروش انواع چای سیاه و چای سبز

خرید عمده چای کیلویی فله به قیمت روز

برای خرید عمده چای حتما قیمت یکی از ملاک های تعیین کننده در میزان سفارش می باشد. دریافت قیمت دست اول و ارزان تر می تواند مزیت ها و فرصت های بهتری را برای فروشنده به همراه داشته باشد، از این رو مراکز فعال چای شمال از بهترین گزینه ها جهت خرید و فروش چای محسوب شده و طی سال های اخیر فروش اینترنتی چای و عرضه آن در فضای مجازی در افزایش سطح تقاضا و رضایتمندی مشتریان موثر بوده و خریداران چای کیلویی فله را مستقیم و به قیمت درب کارخانه دریافت می نمایند. قیمت فروش انواع چای سیاه و چای سبز در تهران و سایر شهرستان ها به صورت واحد ارائه و از این رو کسب درآمد خوبی را برای توزیع کنندگان و قیمت های مقرون به صرفه تری را برای مصرف کنندگان نهایی به همراه داشته است.

نکات مهم برای خرید چای سیاه و چای سبز اصل

  1. هرچه ظاهر چای درشت تر کیفیت آن بهتر خواهد بود.
  2. هرچه چای فضای کمتری را اشغال نماید یعنی وزین باشد قطعا مرغوبیت بیشتری دارد.
  3. تحت هیچ شرایطی چای طبیعی و اصل به سرعت دم نمی کشد.
  4. چای خالص فاقد هر ماده افزودنی و رنگی و رایحه می باشد.
  5. وجود ساقه در چای به رایحه بخشیدن بیشتر چای کمک شایانی می نماید.
  6. امکان و درصد وجود تقلب چای در بازار در چای سیاه بیشتر می باشد.
  7. نوع چای بهاره مرغوبیت بیشتری نسبت به سایر برداشت ها دارد.
  8. لمس چای و درک زبری آن در نتیجه مطلوب بسیار موثر است چرا که چای تقلبی نرم و لطیف است.
  9. ظاهر چای اصیل و سنتی به دلیل عدم دستکاری براق نیست در اینصورت چای تقلبی و شما لایه روغنی را بر سطح فنجان حاکی از اسانس را مشاهده خواهید نمود.
  10. مراکز و مراجع تخصصی فعال در حوزه چای در شمال گزینه های بهتری جهت همکاری می باشند.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com