فروش ویژه چای شمال قیمت رقابتی

فروش ویژه چای سیاه و سبز شمال با قیمت رقابتی و بهترین کیفیت به صورت کارخانه ای و چای دستی آغاز شد. چای ایرانی و اصیل لاهیجان را جهت خرید از دست ندهید.

چای و چایکاری در دنیا به یک بخش مهم اقتصادی با جذب نیرو و درآمدزایی بالا با توجه به درخواست بالا مبدل شده به طوری که اهمیت به نگهداری گیاه چای و نشر و گسترش آن در مناطق با دارا بودن این امکان از جمله موارد مهم برشمرده می شود.
در کشور ما چای تنها در شمال ایران یعنی دو استان گیلان و مازندران مورد بهره برداری قرار دارد و شاید حجم کم تولید سالیانه از این دو قطب سبب ایجاد رقابتی فی مابین چای های وارداتی و چای های شمال گردیده است که در مواردی با توجه به پخش سراسری آن در بازار توان رقابتی را از چای شمال می گیرد.
چای های تولید شده در نواحی شمال با توجه به اطمینان به تازه بودن و سلامت پرورش و فرآوری در کارخانه جات به صورت کاملا سالم و طبیعی روانه بازار فروش می شوند و با توجه به قیمت های بسیار ارزان تر و رقابتی در دسترس قرار می گیرند اما عدم شناخت و حمایت کافی از آن و تبلیغات نامناسب در این زمینه و در مواردی کاهش یافتن سطح کیفیت به دلیل دست به دست چرخیدن در بین افراد مختلف سبب شده تا ذایقه ها به این چای ناآشنا شده و رو به سمت چای های حاوی رنگ و بدون حتی کوچکترین اطلاع از محتوای بسته های پرزرق و برگ رود که قیمت های گذافی را نیز دارا می باشند.
چای شمال در هر برهه از سال با داشتن چای های خاص هر فصل سورپرایز جدیدی از عطر و طعم و مزه ها را با خود به همراه دارد و چه بسا که رنگ شفاف آن در فنجان و حفظ آن تا ساعت ها دلیلی بر یک چای اصیل و خالص می باشد.


استفاده از مرغوب ترین برگ های چای در زمان چیدن از دیگر مزایای چای تولید داخله بوده و تمام این عوامل با توجه به اطلاع رسانی صحیح و شناساندن درست چای شمال می تواند آینده این صنعت را به سمت و سیاق بهتری سوق دهد.
این صنعت در ایران هم اکنون قدمت بالای صد سال را داشته و می توان این زحمات و وجود آن را هم اکنون مرهون و مدیون فردی با نام کاشف السلطنه دانست.

کاشف السلطنه پدر چای ایران

آرامگاه کاشف السطنه در لاهیجان و تنها موزه ملی چای ایران

چای شمال از جمله چای هایی است که در بین کشور های همسایه از محبوبیت بسیاری برخوردار بوده و سالیانه حجم خاصی از این چای جهت صادرات و فروش در این امر تعلق داشته که مهم تر شمردن این زمینه می تواند ارزآوری خوبی را برای کشور به همراه داشته باشد.
چای ممتاز، قلم، باروتی، شکسته، سرگل و خاکه از جمله رده های چای بر مبنای درشتی و ریزی و مرغوبیت بوده که می توان هریک را در رنج قیمت خاص و درجه های مختلف در اختیار داشت.
هم اکنون با کنار رفتن شیوه فروش سنتی، فروش ویژه و اینترنتی در حوزه چای راه های ارتباطی و دسترسی را بیش از پیش آسان نموده و می توان با این روش هر یک از چای انتخابی چه جهت مصرف خانگی و یا سفارش عمده توسط فروشگاه ها و مغازه ها و… و چه چای صادراتی را به صورت مستقیم از شمال با قیمت های کاملا رقابتی دریافت کرد.
مجموعه چای ارگانیک به شما عزیزان را به نوشیدن چای ناب و اعلاء ی شمال دعوت می کند. پس شما نیز به جرگه و تیم ما پیوسته تا از مزایای این چای محبوب برخوردار شده و خوشحال خواهیم شد تا نقطه نظرات خود را در این رابطه با ما در میان بگذارید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com