قیمت چای سیاه

قیمت هر کیلو چای سیاه ایرانی

قیمت چای سیاه بهاره در بازار چای چند است؟ آیا می خواهید از قیمت هر کیلو چای سیاه ایرانی در سراسر کشور مطلع شوید؟ با مرجع تخصصی چای ارگانیک ایرانی دیگر نگران نباشید شما می توانید بهترین انواع چای فله را با ارزان ترین و مناسب ترین نرخ واحد در تمام  شهر های ایران در اختیار داشته باشید.

چای سیاه ایرانی

محبوبیت چای سیاه در بین سایر انواع چای ها بسیار بالا بوده و می توان همچنان آن را بی رقیب میدان دانست. با توجه به وجود سطح کیفیت مختلف این چای لذا با رنج قیمت مختلفی در  دسترس قرار دارد که سبب شده تا همه اقشار بتوانند از این چای خریداری و مصرف نمایند و همین امر بالطبع سبب می شود تا بر حسب تقاضای بالا در بازار شاهد تنوعی از عطر و طعم های آن و گاها سوء استفاده هایی در این زمینه و قیمت های گزافش باشیم.
این چای چنانچه اصولی و با درایت خریداری و به درستی مصرف شود می تواند فواید بسیاری را با خود به همراه داشته باشد.

ایران نیز به نوبه خود یکی از تولید کنندگان و جزئی از بزرگترین مصرف کنندگان چای سیاه بوده که با توجه به عاری بودن باغات چای آن از سموم شیمیایی می توان چای تولیدی آن را از سالم ترین چای های دنیا دانست و کما اینکه امروزه شاهد استقبال بسیاری از کشور ها از چای سیاه ایرانی هستیم که هر کیلو از آن با قیمت بسیار بالا در این کشور ها به فروش می رسد.
با توجه به اهمیت مصرف این نوشیدنی آگاهی از قیمت هر کیلو از آن می تواند در خرید ایده آل تر و آنچه که مدنظر بوده و با توجه به بودجه در نظر گرفته شده نتیجه مطلوب تری را کسب کرد.
به لحاظ قیمت و کیفیت هر کیلو چای سیاه ایرانی می توان به ترتیب از :

  • چای سرگل
  • ممتاز
  • قلم سورت شده
  • شکسته
  • قلم ساده
  • باروتی
  • و خاکه یاد کرد.

قیمت چای سیاه

ویژگی های خاص چای سیاه ایران

  • تلخ و گس
  • رنگ شفاف پس از دمکشیدن
  • دیر دم بودن
  • مزه دلنشین و دوست داشتنی
  • کاملا طبیعی بدون افزودنی

کدام چای را بخرم؟

بسیاری از افراد در زمان خرید چای با مشکل مواجه می شوند زیرا نمی دانند که چه چایی می خواهند و از چای نیز شناختی ندارند تا نوع مرغوب آن را از انواع دیگر تشخیص دهند. برای این کار کافیست تا مراکز معتبر خرید را برگزینید و از مشاوره افراد و کارشناسان آن استفاده نمایید، اما این را بدانید که همیشه چای های با ظاهر درشت خاصیت بیشتر و کیفیت بالاتری را دارا هستند و چای های تولید شده در بهار بهترین کیفیت را دارا هستند.
چای ممتاز سیاه از جمله چای هایی است که در تمام فصل موجود بوده و تقاضای بالایی را نیز دارا می باشد.

قیمت چای سیاه

آیا با خرید یک چای می توان این توقع را داشت که همیشه همان چای در دسترس باشد؟

خیر، چای ها با توجه به نوع منطقه و فصل برداشت با یکدیگر متفاوت هستند. هیچگاه نمی توان دو چای هم خصوصیت را در دوشهر همجوار هم نیز پیدا نمایید زیرا خصلت گیاه چای وفق با شرایط محیطی خاص و مختص به خود است در نقاط مرتفع چای ها رنگ بیشتری را از نقاط پست تر خود دارا می باشند. فصل برداشت نیز در کیفیت چای تاثیرگذار است به طوری که چای های بهر رایحه بیشتر و چای تابستان و پاییز رنگ بالاری را دارا می باشند بنابر این نمی توان انحصارا توقع یک طعم و رنگ و کیفیت را از چای های خرید شده در پارت مختلف داشت زیرا خواه ناخواه بار از کارخانه خارج و بار دیگر جایگزین آن خواهد گردید.

بسیاری می گویند پس چرا این تغییر در چای ها خارجی مشهود نیست؟
با توجه به اینکه چای سیاه ایرانی خالص و بدون محرک به بازار عرضه می شود لذا شاید تغییرات آن مشهودتر باشد اما در انواع نمونه چای های وارداتی با توجه به اینکه در اکثر آن ها محرک رنگ و اسانس استفاده می گردد لذا این نکته و میزان مصرف آن ها در کارخانه ها رعایت و چای های هر پارت را با توجه به پارت قبلی می توان شاهد بود که تغییرات زیادی را از هم دارا نمی باشند.

چای سیاه ایرانی

مزیت خرید چای سیاه ایرانی

  • ارزان تر تمام شدن قیمت چای سیاه
  • کیفیت بالاتر چای
  • تضمینی بودن آن
  • دسترسی راحت
  • امکان خرید در هر حجم از کیلویی تا عمده

چای سیاه ایرانی

قیمت چای سیاه ایرانی در بازار تحت تاثیر چه عواملی قرار دارد؟

  • میزان دست چرخیدن
  • نوسانات بازار
  • فصل برداشت
  • فاصله های موجود شهر ها از هم و هزینه های جابه جایی
  • حجم سفارشات
  • نوع چای درخواستی
  • سفارش فله و یا برند
  • میزان عرضه و تقاضا
  • میزان واردات چای در بازار

چگونه و از کجا چای سیاه اصل ایرانی را بخرم؟

یکی از دغدغه های خریداران چای سیاه اصل بودن این چای است. با توجه به ارسال مستقیم تمامی سفارشات و تولید آن ها بدون افزودنی لذا تمامی چای ها به صورت تضمینی و با کیفیت بالا و اصل در حال پخش عمده به سراسر کشور می باشند. به دلیل ارسال مستقیم نیز قیمت چای سیاه بسیار پایین تر از بازار تمام شده و سودآوری خوبی را برای خریدارنش به همراه خواهد داشت. برای خرید چای ایرانی همیشه مراکز و مراجع تولید و فروش چای در نقاط چایخیز را برگزینید تا به صورت دست اول از بهترین قیمت چای سیاه و بالاترین کیفیت ها بهره مند شوید.

قیمت چای سیاه

بازار چای شمال

این بازار یکی از مکان های معتبر به لحاظ اراده بهترین و مرغوب ترین کیفیت و ارزان ترین قیمت چای سیاه و سبز می باشد، زیرا مراکز فعال در زمینه تولید چای ایرانی در نقاط مختلف این ناحیه مشغول به فعالیت هستند که زمینه خوبی را برای خرید و فروش چای ایرانی فراهم ساخته اند.

فعالین عرصه چای می دانند که با آغاز برداشت چای در هر فصل می توان از تنوعی از طعم و مزه چای در این نقاط با سطح کیفی مختلف مواجه شد و با توجه به نیاز بازار و شناخت مشتریان خود حجم معینی را خریداری می نمایند. بازار چای شمال هم اکنون از طریق آنلاین نیز فعالیت خود را آغاز نموده و دسترسی آسان تری را برای متقاضیان ایجاد نموده که در آن تنوعی از چای فله و بسته بندی را می توان در اختیار داشت. انواع چای سیاه و چای سبز با قیمت فروش ارزان و مناسب در حال توزیع و پخش سراسری می باشد.

فروش معتبرترین مارک چای سیاه در بازار ایران

برند های و شرکت های بسیاری در ایران مشغول به فعالیت هستند که با تمامی تلاش سعی در رقابت با بسیاری از برند های وارداتی از طریق عرضه بالاترین کیفیت چای در بسته بندی های خود را دارند.  امروزه می توان تنوعی از بسته بندی های شیک و متنوع چای را در بازار شاهد بود که شرایط خوبی را برای فروشندگان و قرار گرفتن آن ها در قفسه فروشگاه ها ایجاد نموده است.

  • چای رفاه
  • غنچه اصیل
  • نادری
  • تیما

از جمله برند ها و مارک های معتبری هستند که در شهر چای ایران لاهیجان واقع هستند و چای اصل و خالص ایرانی را تولید و عرضه می کند. کیفیت و قیمت چای سیاه و سبز این برند ها در مقایسه با بسیاری از چای های وارداتی بالاتر و یا همسطح آن ها می باشد که با حمایت از این تولیدکنندگان می توان شرایط روبه رشد تری را در این صنعت شاهد بود.

قیمت چای سیاه

صنایع تبدیلی چای سیاه

این چای امروزه تنها جنبه دارویی و درمانی ندارد و در صنایع رنگ رزی، کود، شیرینی پزی، آرایشی، نوشابه سازی و… بسیار پرکاربرد است. بنابراین شاید استفاده از کیفیت بالای چای را در این صنایع نتوان توقع داشت زیرا این نیازات با چای های سطح پایین تر و ارزان تر نیز مرتفع می گردد. در بسیاری از مواقع نیز شاهد خروج چای ارزان از مرز ها و فرآوری بر روی این چای ها و عرضه مجدد این چای ها به بازار می باشم. اگر از شرکت ها و مراکز فعال در زمینه خرید چای ارزان تر هستید می توانید قیمت چای سیاه را در رنج پایین از همکاران ما در مجموعه فوق جویا شوید.

قیمت چای سیاه

قیمت چای سیاه صادراتی

چای های سیاه با توجه به درجه بندی های انجام شد در بازار داخلی و خارجی در حال عرضه می باشند و ارتباط از طریق دنیای مجازی دریچه های بهتری را پیش روی چای ایرانی قرار داده که بدین وسیله مشتریان خارجی شناخت بهتری از این چای یافته و در صدد تهیه آن از طریق نماینده های خود در ایران و یا شخصا اقدام می نمایند. قیمت چای سیاه صادراتی با توجه به سفارشات بالا تا حد بسیاری کاهش یافته و تنوع خوبی را می وان در این عرصه با توجه به استقبال خوب شاهد بود. در این حالت شما می توانید رنج قیمتی مختلفی را شاهد باشید و بر مبنای درخواست خود اقدام به ثبت سفارش نمایید.

با توجه به نوسانات موجود در بازار جهانی لذا نوسانات بر روی قیمت چای سیاه ایرانی نیز تاثیرگذار بوده و برای داشتن نرخ روز این چای ها می توان درخواست دریافت لیست قیمت را به کارشناسان مراکز فعال در این زمینه ارائه نمود.

قیمت هر کیلو چای سیاه ایرانی

نام چای قیمت مصرف کننده (تومان)
چای سیاه سرگل ایرانی 60000
چای سیاه ممتاز ایرانی 50000
چای سیاه شکسته ایرانی 40000
چای سیاه قلم با چوب ایرانی 35000
چای سیاه قلم بدون چوب ایرانی 45000

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com