خرید بهترین چای

خرید بهترین چای ایرانی در بازار چای لاهیجان

بهترین چای ایرانی را می شناسید؟ آیا تاکنون خرید بهترین چای ایرانی در بازار چای لاهیجان را تجربه نموده اید؟ از قیمت فروش به روز انواع چای ممتاز، قلم، سرگل، شکسته، باروتی و اعلاترین چای ارگانیک و طبیعی چگونه مطلع می شوید؟

نقش چای در زندگی ما ایرانی ها بسیار پررنگ است اما از خریداران و مصرف کنندگان چای سیاه هستید یا چای سبز؟ آیا می دانید چای ایرانی در دسترس از بهترین چای های دنیا نام دارد؟ آیا از اسامی کلی چای ایرانی در قالب چای بهاره، چای تابستانه و چای پاییزه مطلع بوده و وجه تمایز آن ها را می دانید؟ تولیدکنندگان اصلی چای در ایران در کدام مناطق فعالیت دارند؟

بهترین چای ایرانی

تولیدکنندگان اصلی چای در ایران

حساس بودن گیاه چای سبب شده تا نتوان آن را در هر نقطه ای کشت نمود. در کل دنیا چای در 50 نقطه کشت می شود. در ایران این موقعیت در دو اسان گیلان با 90% از سطح باغ ها و در مازندران با 10% از این سطح در حال انجام می باشد و چایکاری به یک شغل مهم و ارزشمند در این نقاط مبدل گردیده است. کارخانه های چایسازی نقش مهمی را در تولید بهترین چای ایرانی دارا هستند اگر چه موقعیت رشد بدون نیاز به سموم نیز سبب شده تا شاخصه برگ سالم را در اختیار داشته باشیم. از مهم ترین نقاط تولید کننده چای در ایران می توان به شر های زیر اشاره نمود.

  • لاهیجان
  • فومن
  • شفت
  • لنگرود
  • سیاهکل
  • آستانه
  • رودسر
  • املش
  • چابکسر
  • واجارگاه
  • تنکابن
  • رامسر

بهترین چای ایرانی

اسامی بهترین چای ارگانیک ایرانی عبارتند از:

  • چای سرگل : که از بالاترین قسمت برگ‌های گیاه چای به دست می‌آید.
  • چای ممتاز : که ترکیبی از برگ بالایی گیاه چای و برگ پایین تر از آن می باشد.
  • چای قلم :تشکیل شده از برگ های بالای تر و برگ سوم گیاه چای است.
  • چای شکسته :تهیه شده از برگ های وسط و پایین تر از برگ چای می باشد.
  • چای باروتی و خاکه : که از برگ های پایینی و طی الک خوردن سایر چای ها حاصل می شوند.

چای بهاره، چای تابستانه و چای پاییزه چیستند و چه تفاوتی با هم دارند؟

موقعیت برداشت برگ سبز چای در سه فصل بهار و تابستان و پاییز در شمال ایران سبب شده تا با واژه کلی چای با نام چای بهاره و… در بازار مواجه باشیم که چای بهاره بیشترین درصد کیفیت را دارا است و بهترین چای ایرانی در بین خریداران لقب دارد.

  1. چای بهاره 10 الی 20% رایحه بیشتر
  2. چای های بهاره به دلیل اسفاده از غنچه میانی حاوی کرک، زرین یا زردار هستند.
  3. چای تابستانه و پاییزه قدرت و میزان رنگدهی بالاتری دارند.
  4. ارزش قیمتی چای در بهار بالاتر از تابستان و پاییز است.

بهترین چای ایرانی

خرید بهترین چای در بازار ایران

در بازار ایران بهترین مارک چای لاهیجان و همچنین برند چای خارجی را می‌توانید مورد خرید و فروش و تجارت خود قرار دهید. نمایندگی چای خارجی آماده ارائه بهترین نوع چای با بهترین قیمت به سراسر کشور می باشد البته ناگفته نماند بهترین مارک چای لاهیجان با قیمت مناسب جزو پرفروش ترین چای خوش طعم در بازار می باشد.

نام بهترین چای ایرانی را می دانید؟

این سوال ذهن بسیاری را درگیر نموده و غالبا برای خرید تاکید بر تهیه بهترین چای دارند. باید بدانید که چای های تولید شمال ایران 100% طبیعی و سالم هستند و در هیچیک از مواد افزودنی و حذف فرآیند تلخی و گسی در طی عملیات تولید استفاده نمی گردد و در نتیجه خواص بیشتری از این چای به بدن خواهد رسید. اما در رتبه بندی چای چای سرگل به عنوان بهترین چای ایرانی لقب دارد چرا که از جوان ترین برگ ها ی نوبرانه چای پس از یکدوره خواب زمستانی و مواد مغذی بالا حاصل شده که رایحه و ویژگی های منحصر به فردی را با خود به همراه دارد.

مرکز اصلی فروش و پخش چای در ایران کجاست؟

جهت خرید انواع چای ممتاز و درجه ۱ لازم است از طریق مرکز فروش و پخش چای در بزرگ ترین مرکز تولید چای در کشور یعنی استان گیلان اقدام نمایید چرا که خرید و فروش انواع چای از طریق این مراکز پخش متنوع سبب افزایش حاشیه سود شما با ارائه ارزان ترین قیمت ها خواهد شد. در این مرکز انواع چای چای فله و کیلویی، چای بسته بندی کارتنی، چای کیسه ای و تی بگ و بهترین مارک چای در حجم های عمده بدون واسطه مورد خرید و فروش قرار می گیرد.

بهترین چای ایرانی

بازار چای لاهیجان

یکی از مهم ترین مقاصد تولید چای مرغوب در ایران با قدمت اولیه چای، لاهیجان نام دارد و فعالیت بی شائبه کارخانه ها و چاکاران این منطقه سبب شده تا بتوان بهترین چای ایرانی را در این شهر جویا شد. اعتماد و اطمینان از خرید و فروش عمده چای جهت بازار داخل و مقاصد صادرات چای و تامین چای در تناژ بالا را می توان به راحتی در این شهر دید لذا موقعیت خوب و عالی را برای خریداران عمده ای و حتی مصرف کنندگان خانگی چای ایجاد نموده است.

نمایندگی خرید چای فله لاهیجان در کشور

نمایندگی اصلی چای لاهیجان در این شهر فروش مرغوبترین چای فله ایرانی را به سراسر بازار های داخلی آغاز نموده است. پخش عمده بهترین چای ایرانی باکیفیت از طریق این مرکز برای عمده فروشان و نمایندگی چای در بازار انجام می گیرد و فرصت عالی را در سطح کشور جهت موقعیت دسترسی از طریق خرید اینترنتی چای فراهم نموده است به طوری که می توان تضمینی و خیالی آسوده چای فله اصل، خالص با قدرت رنگ، رایحه و طعم بی نظیری را در اختیار داشت.

خرید اینترنتی بهترین چای ایرانی

چای ایرانی با توجه به فروش بالایی که در دهه های اخیر در بین خریداران عمده و کیلویی یافته است لازم است تا دسترسی و پخش آن در بازار به خوبی و با سرعت انجام گیرد. نوع چای مورد تقاضا برای هر بازار متفاوت است چرا که هر نوع چای دارای خواص و ویژگی های ذائقه ای متفاوتی هستند، به این گونه که برخی از چای ها گس تند و قوی و برخی از چای ها طعمی ملایم تر دارند و برخی با ظاهر درشت و برخی ریز تر هستند. خرید اینترنتی چای در فضای مجازی سبب شده تا بهترین چای ایرانی لاهیجان در سطح بازار بهتر دیده شده و در هر نقطه ای فراتر از در نظر گرفتن مرز ها در دسترس قرار گیرد.

بهترین چای ایرانی

چای ایرانی بهتر است یا چای خارجی؟

به نظر شما عطر و طعم چای خارجی بهتر است یا ایرانی؟

کدام چای ارگانیک تر است ایرانی یا خارجی؟

در پاسخ به این قبیل سوالات لازم است بدانید چای ایرانی عاری از هرگونه مواد شیمیایی و بدون مواد افزودنی هستند، در مقابل بسیاری از نمونه چای های وارداتی حاوی عطر و اسانس و حذف تلخی و گسی طبیعی چای با مواد افزودنی هستند اما این معنای نقض کلی چای های وارداتی نیست چرا که هستند چای های خارجی که اصل و طبیعی بوده و نیاز است تتا جهت خرید حما از مراکز معتبر خریداری شوند. در حالت کلی چای نامرغوب و بدون کیفیت در بازارهای جهانی بسیار به چشم می خورند. عطر و رنگ دو فاکتور و عامل اساسی در چای هستند که از نظر بسیاری از افراد عام غیر قابل تشخیص است. مراکز تخصصی خرید چای در شمال همواره در تلاشند تا چای سنتی و اصیل را در اختیار خریداران قرار داده همین که چای سالم و باکیفیت را بنوشید متوجه ارزش غذایی این محصول خواهد شد.

  • چای های غیرطبیعی حاوی رنگ معمولاً پس از گذشت مدت زمانی کدر، سیاه و ته نشین می شوند.
  • رنگ دم شده چای طبیعی آلبالویی مایل به قهوه ای خواهد بود.
  • در زمان خرید چای باید بدانید که چای های سایز ریز گزینه مناسبی برای مصرف خانگی نیستند.
  • چای هایی که سایز متوسط و نوک تیز طلایی برگ های گیاه چای به چشم می خورد بهترین نوع چای هستند که از طریق حس بویایی و چشایی کاملا قابل تشخیص می باشند.

قیمت عمده چای در سایت تخصصی خرید و فروش چای ایرانی

قیمت عمده جزو فاکتورهای اساسی در خرید و فروش چای ها می باشد که برای پخش کنندگان و عمده فروشان در سراسر کشور حائز اهمیت است تا بتوانند در این تجارت رقابت خوبی را تجربه نمایند. برای دریافت قیمت عمده در این سایت تخصصی خرید و فروش چای می توانید هم اکنون با کارشناسان فروش سایت در ارتباط باشید تا با دریافت ارزان ترین قیمت خرید بهترین چای ایرانی در بازار چای لاهیجان سودآوری خوبی را رقم بزنید.

بهترین چای ایرانی

خرید بهترین چای ایرانی در بازار چای لاهیجان

این روز ها خرید سنتی چای در کنار فروش اینترنتی در حال رقابت بوده و بازار اینترنتی و مجازی در دسترسی به تامین و تولید کنندگان اصلی نقش مهمی را ایفا می نماید و می توان قیمت ها و کیفیت ای بهتری را تجربه کرد. هم اینک خرید بهترین چای ایرانی در بازار چای لاهیجان و شهر های همجوار آن در حال انجام بوده و می توان بدین طریق انواع چای سرگل بهاره تازه سال، چای ممتاز، چای دستی، چای شکسته صادراتی، چای قلم لیزری و با چوب و برترین برند چای ایرانی را در حجم های مورد نظر و متنوع خریداری نمود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com