چای لاهیجان

چای لاهیجان بهاره فروش مستقیم در انواع فله و بسته بندی

چای لاهیجان بهاره فروش مستقیم در انواع فله و بسته بندی در سراسر ایران امکان پذیر می باشد. فروش بهترین انواع چای سیاه و چای سبز لاهیجان بصورت عمده و کیلویی در حال انجام است. برای خرید چای اصل و طبیعی با قیمت عالی و ارزان تر حتما ما را به یاد بسپارید.

چای لاهیجان

چای لاهیجان

لاهیجان یکی از بهترین و مستعد ترین نقاط برای پرورش چای در ایران نام دارد. چایکاری بخش مهمی از بستر اقتصادی خانواده ها در این شهرستان را شامل می شود. تولید چای در این شهر موقعیت خوبی را برای عرضه و فروش چای لاهیجان در بازار داخلی و صادرات چای به دیگر نقاط جهان فراهم نموده است. چایکاری ابتدا در این شهر توسط فردی با نام کاشف السلطنه رونق و سپس به نواحی همجوار آن بسط و گسترش یافت. لازم به ذکر است که گیاه چای تنها در دو استان گیلان و بخش کوچکی از مازندران قابلیت کشت و تولید دارد.

چای لاهیجان

برداشت چای لاهیجان از چه زمانی آغاز می شود؟

در زمستان بوته های چای در پوششی از برف قرار می گیرند که این امر سبب می شود تا مورد هیجوم آفت و حشره ای قرار نگیرد. با اتمام زمستان و آغاز بهار گیاه چای جوانه زده و تا رشد کامل در اواسط بهار که آماده برداشت شوند ادامه می یابد. برداشت برگ سبز چای در صورت مساعد بودن شرایط از اوایل و اواسط اردیبهشت آغاز می گردد و تا پاییز به فاصله هر 45 روز یکبار این عمل تکرار می گردد.

زمان های برداشت چای در لاهیجان

  1. چای بهاره
  2. چای تابستانه
  3. چای پاییزه

چرا در زمستان چای برداشت نمی شود؟

هر چه از سمت بهار و لطافت برگ های سبز آن فاصله می گیریم بر خشبی شدن آن ها افزوده می گردد و دیگر برگ ها کیفیت لازمه را جهت تولید و برداشت نخواهند داشت. لذا در دوره ای از پاییز و زمستان یکدوره استراحت به گیاه جهت گلدهی و تجدید قوای مجدد داده می شود.

چای لاهیجان

کارخانجات چای لاهیجان

آیا می دانید که کارخانه های چایسازی نقش مهمی را در تولید یک چای خوش طعم و خوش رنگ دارند؟ برگ ای سبز و تازه چای پس از برداشت روانه کارخانه می شوند و طول این مسیر باید کوتاه باشد تا برگ ها سریع تخمیر نشوند. در کارخانه برگ های درجه بندی و راهی آماده سازی با دستگاه های مجهز می شوند. از مراحل آماده سازی چای سیاه می توان به : پلاس، مالش، تخمیر یا اکسیداسیدن، خشک شدن، سورت و طبقه بندی شدن یاد نمود. چای خوش رنگ و خوش رایحه و خوش طعم موجود در بازار علاوه بر نقش محیط شیوه تولید تاثیر بسیاری را بر روی آن دارد.

چای لاهیجان

چای سیاه اصل چه ویژگی هایی دارد؟

  • سریع رنگ نمی دهد
  • در صورت لمس نمودن زبر است
  • رایحه سبک و طبیعی دارد
  • هر چه وزین تر (سنگین تر) چای مرغوب تر
  • رنگ یکدست سیاه ندارد
  • حاوی ساقه و در نتیجه رایحه مطبوع تر خواهد بود.
  • پس از دم کشیدن زلال و شفاف است
  • رنگش بر جدار فنجان نمی نشیند
  • تا ساعت ها بدون تغییر ماهیت خود را حفظ می نماید
  • به ازای هر نفر باید از یک قاشق چای استفاده نمود

فروشگاه آنلاین چای لاهیجان

برای عرضه چای می توان مکان های متعددی را در سطح شهر ها مشاهده نمود که هریک با توجه به شناخت ذائقه و بازار منطقه انواع چای را ارائه می نمایند. چای لاهیجان یکی از نمونه های چای ارگانیک و طبیعی است که توانسته با کیفیت دارا بوده و عدم استفاده از هر گونه رنگ و ماده شیمایی رنگدهی و رایحه مطلوب و خوبی را از خود نمایان کند. برای خرید انواع چای لاهیجان از نمونه های چای سیاه اصل و چای سبز درجه 1 به صورت مستقیم فروشگاه آنلاین چای لاهیجان می تواند گزینه مطلوبی به جهت خرید جزیی و حتی عمده در سراسر ایران برشمرده شود.

چای لاهیجان

خرید بهترین چای ایرانی لاهیجان

چای یکی از محصولاتی است که خرید بالا و لذا باید همواره سلامت و کیفیت آن مورد توجه قرار بگیرد. ایران یکی از برترین تولید کنندگان چای طبیعی و خالص است که 100% خالص و گزینه مطلوبی به جهت خرید با داشتن قیمت های ارزان تر نسبت به نمونه های خارجی حاوی رنگ و اسانس می باشد. 3 نمونه چای سرگل، چای ممتاز، چای قلم از چای های پرفروش و پرتقاضا هستند و برای خرید بهترین چای لاهیجان از این سه نمونه می توان مراکز معتبر و شناخته شده و فعال در این زمینه را مدنظر داشت.

خرید و قیمت انواع محصولات چای فله و بسته بندی لاهیجان

خریداران چای در بازار شامل افراد متعدد با سلایق و ذائقه های متنوع می شوند. برای برآورده شدن این سطح نیاز شناخت کافی از بازار نقش مهمی را ایفا می نماید. چای به دو صورت چای فله و چای بسته بندی شده با نام برند های مختلف در بازار عرضه می شوند که متقاضیان بر حسب نگرش اقدام به خرید می نمایند. لذا برای چای لاهیجان بهاره فروش مستقیم در انواع فله و بسته بندی امکان پذیر شده تا بدون محدودیت مکانی و زمانی بتوانید با حداقل سفارش 2 کیلو جزیی و حداقل 30 کیلو عمده اقدام به ثبت سفارش نمایید. برای دریافت قیمت روز چای و قیمت ارزان تر بهترین گزینه ارتباط مستقیم با مراکز فروش چای لاهیجان در این شهر می باشد.

فروش مستقیم چای بهاره لاهیجان

آغاز برداشت برگ سبز چای و آگاهی از کیفیت بالای چای بهاره در میان کتقاضیان سبب شده تا حجم تقاضای خرید انواع چای بهاره در یمان سایر رده ها افزایش دو چندانی را داشته باشد. چای بهاره رایحه و قدرت رنگدهی خوبی داشته و گسی و تلخی مختص به خود را دارا می باشد. فروش مستقیم چای بهاره لاهیجان را برای متقاضیان این چای مرغوب امکان پذیر و می توان بهترین چای شکسته، چای دستی، چای قلم با چوب و لیزری، چای ممتاز و سرگل و… را به صورت فله با مناسب ترین نرخ رقابتی و واحد در سراسر طول سال تهیه و تامین نمود.

چای لاهیجان

فروش چای لاهیجان در انواع فله و بسته بندی

چای های تولید شده از سوی کارخانه ها به صورت فله بوده و سپس یا به همان صورت روانه بازار یا توسط شرکت های دیگر یا کارخانه هایی که خود شرایط بسته بندی را دارند بسته بندی و با برند ثبت شده روانه بازار می شوند. چای های فله علاوه بر مرغوبیت قیمت ارزان تری را نسبت به نمونه های بسته بندی دارا هستند و با توجه به سطح تقاضای مختلف لذا فروشندگان چای می توانند با سفارش از نمونه های مختلف چای در سبد خرید خود اقدام و از بهترین کیفیت چای لاهیجان از برداشت بهاره، تابستانه و پاییزه برخوردار شوند.

نمایندگی چای اصل لاهیجان

لاهیجان نقش مهمی را در محبوبیت چای ایرانی دارا است و با توجه به شناخت و ارزش بالای چای این خطه لذا خرید و فروش چای علی الخصوص به صورت عمده اهمیت خاصی داشته و متقاضیان به شکل راحت و برخورداری از اعتماد می توانند اقدام به ثبت سفارش نمایند. نماینذگی چای اصل لاهیجان اعلاترین انواع چای ایرانی را به صورت کاملا خالص عرضه و خریداران عمده و کیلویی می توانند بدون دغدغه و تسریع در ارسال خرید خود را انجام و از حاشیه سود دهی خوبی در این زمینه بهره مند شوند.

فروش اینترنتی بهترین مارک چای لاهیجان

افزایش سطح تقاضا و فرصت خرید مستقیم از طریق فروش اینترنتی سبب شده تا مشتریان سطح رضایتمندی بیشتری را در قبال اتصال به منابع اصلی فروش و تولید چای و کیفیت بالای این محصول ضمن قیمت ارزان تر داشته باشند. فروش اینترنتی بهترین مارک چای لاهیجان از چای سرگل تا چای شکسته و… را هم اینک با بهترین شرایط فراهم شده و با سرعت بالا در تمام شهر های ایران دریافت نمایید.

چای لاهیجان

قیمت چای بهاره لاهیجان 1401

چای ها بر اساس فاکتور هایی چون نوع، فصل برداشت، سایز، فله یا بسته بندی بودن و.. ارزش گذاری می شوند. برای دریافت قیمت چای به صورت یکسان و با کمترین نوسان بازار بهتر است با مراکز معتبر در این زمینه در گیلان در ارتباط باشید. با رسیدن به انتهای هر سال و آغاز برداشت جدید لذا قیمت ها تغییر نموده و برای دریافت قیمت چای بهاره لاهیجان 1401 می توانید با کارشناسان مجموعه چای ارگانیک ایرانی در ارتباط و جهت ثبت سفارش خرید خود نیز اقدام نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com