چای محلی

فروش چای محلی و طبیعی لاهیجان

چای محلی و سنتی را تا چه حد می شناسید؟ فروش چای محلی و طبیعی لاهیجان بهترین چای ایرانی خوب و اصل و 100% خالص به شکل تازه و از تولید به مصرف در بازار ایران آغاز گردید. ارزان ترین قیمت خرید انواع چای اصیل را با مرکز چای ارگانیک ایرانی تجربه نمایید.

چای محلی

حتما این روز ها همه شما شنیده و به این موضوع ایمان آورده اید که در شمال ایران یکی از مرغوب ترین و سالم ترین چای های دنیا در حال تولید می باشد. این صنعت سال ها در تلاش و تکاپو بوده و دست و پنجه بسیاری را در این بازار پرفراز و نشیب پیموده و توانسته آنچه را که در اذهان عمومی به شکل فرار از چای ایران و بی کیفیتی آن بوده را به شکل بالعکس و به خوبی روشن سازد چرا که چای ایران کاملا طبیعی و به دور از هر ماده افزودنی تولید و وارد بازار می گردد. متاسفانه در فراوری چای در بسیاری از کشور های دنیا از رنگ و طعم دهنده هایی استفاده می شود که نه تنها رنگ و عطر طبیعی چای را از بین برده بلکه بسیاری از بیماری های امروز دنیای مدرن را نیز سبب می گردد.

چای محلی لاهیجان

لاهیجان یکی از مهم ترین منابع مرکزی و اصلی تولید چای در ایران است که بهترین چای محلی و سنتی را به بازار عرضه می نماید. چای محلی کارخانه ای و دستی از سنتی ترین چای های قابل تولید است و علت آن را می توان عدم سمپاشی در باغات چای و در نتیجه سلامت برگ سبز چای و فرآیند تولید بدون هیچگونه فرآوری با اسانس و رنگ و رایحه می باشد. چای سیاه و چای سبز مهم ترین چای های محلی ایران محسوب می گردند.

چای محلی

چای محلی دستی

این چای از برگ های مرغوب و جوان چای توسط چایکاران دستچین و در منزل طی مراحل سخت و دشوار تهیه (مالش با دست) و در دستگاه های سنتی خشک می گردد که کاملا طبیعی و ارگانیک و دارای خواص فراوانی هستند ضمن اینکه دارای طعمی متفاوت از نمونه های کارخانه ای به شکل شکلاتی و تلخ و گس تر می باشند و قیمت بالاتری را نسبت به ارقام کارخانه ای دارا است و به صورت سفارشی آماده می گردد.

خواص چای محلی و طبیعی

  • پیشگیری کننده از روند پیشرفت آلزایمر
  • افزایش دهنده قدرت سیستم ایمنی بدن
  • افزایش دهنده تمرکز
  • رفع کننده تشنگی
  • ضد ویروس
  • رفع کننده التهابات
  • کاستن غلظت خون
  • حفاظت از کبد
  • دفع کننده سموم بدن
  • کاهش دهنده خطر ابتلا به سکته

چای محلی

تشخیص چای اصل و خوب (تست چای)؟

  1. هر چه چای درشت تر مرغوب تر و خاصیت قابض بودن کمتر
  2. دیردم و عدم رنگدهی سریع
  3. کاملا زلال و شفاف پس از دمکشیدن
  4. رایحه کاملا طبیعی (فاقد بویی شبیه عطر)
  5. عدم یکدستی رنگ سیاه و مشکی در چای
  6. با لمس چای سنتی باید زبری و تیزی یا اصطلاحا ضمختی را در آن احساس کنید.
  7. چای اصل بعد دم کشیدن مات و گل آلود نیست و بر جدار فنجان نمی نشیند.
  8. مزه تلخی و گسی آن به دلیل عدم دستکاری به خوبی قابل درک است.

بهترین چای لاهیجان چه نام دارد؟

با توجه به 3 فصل برداشت چای در بهار، تابستان و پاییز می توان قدرت های رنگدهی متفاوت و ویژگی های منحصر به فردی را در چای ها با توجه به رنگ، رایحه و مزه آن ها انتظار داشت. انواع چای برداشت بهار کیفیت عالی و مرغوبیت بالایی را دارا هستند که در میان آن ها چای سرگل سرچین حاصل برداشت برگ های اولیه بالایی بیشترین کیفیت را دارد و می توان طعم ناب و عالی را در این چای به خوبی احساس نمود. چای سرگل لاهیجان از جمله چای های اعلا و درجه یک ایرانی است که ارزش قیمتی بالاتر و حجم فروش بالایی را دارا می باشد.

چای محلی

فروش چای محلی و طبیعی لاهیجان

خرید چای محلی و سنتی این روز ها بازار خوبی را در میان مردم ما دارا است چرا که از خلوص و کیفیت آن اطمینان کامل را حاصل و به خواص آن پی برده اند و می دانند که باد هزینه کمتری را در قبال خرید چای اصیل ایرانی در برابر نمونه های وارداتی بدون اطلاع از هویتشان پرداخت نمایند. مرکز پخش چای ایرانی با تهیه و تامین دست اول بهترین چای ارگانیک مجلی در محل کارخانه های چایسازی انواع چای فله و بسته بندی شده را در کیفیت های (برداشت اول، دوم و سوم) آماده ارسال به سراسر ایران نموده است.

خرید اینترنتی چای محلی بهاره لاهیجان

خرید اینترنتی چای ایرانی این روز ها تقاضای بالاتری را نسبت به شیوه های سنتی و گشت و گذار در بازار سپری می نماید. در این روش اعتماد سازی بهتری از خرید چای در بازار ایجاد و می توان به شکل دست اول از مراکز فروش چای در نقاط چایخیز انواع چای اصیل را در حجم عمده و جزیی با قیمت های ارزان تر و قابل رقابتی در بازار در اختیار داشت. فروش چای محلی و طبیعی، چای دستی لاهیجان، انواع چای سیاه سنتی خوش عطر و طعم و چای سبز مرغوب و نمونه های چای صادراتی در نمونه های درجه بندی شده در حال عرضه بوده و از این طریق و ارتباط با کارشناسان و مشاورین می توان با انتخاب آگاهانه تر چای بهتری را نیز در دسترس داشت.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com