فروش چای دستی

فروش چای دستی بهاره ایرانی لاهیجان

فروش چای دستی بهاره ایرانی لاهیجان با بهترین کیفیت و هر کیلویی ارزان تر انجام می گردد. برای خرید سفارشی چای دستی محلی لاهیجان می توانید هر چه سریع تر اقدام نمایید. مرکز فروش چای ارگانیک ایرانی عرضه کننده بهترین انواع چای اصیل ایرانی کارخانه ای و سنتی یا قیمت مناسب در بازار سراسر شهر های کشور می باشد.

فروش چای دستی

چای دستی چیه؟

این چای همان طور که از نامش معلوم است توسط دست تولید شده و از این رو با این نام خوانده می شود لذا حجم تولید پایینی داشته و خرید آن به صورت سفارشی و در حجم های کم امکان پذیر می باشد. برای تولید چای دستی تعداد محدودی از چایکاران فعالیت داشته و از بهترین برگ های سر بوته های چای برای تهیه آن اقدام می نمایند. مرحله پلاس بر روی قفسه های توری یا مشبک جهت ورود و خروج هوا و مالش در ظرف های اصطلاحا لاک انجام (که امروزه برخی با دستگاه مالش کوچک خانگی نیز این کا را به دلیل سخت بودن انجام می دهند) و خشک نمودن آن در دستگاه های خشک کن قدیمی طبقه ای و یا با حرارت پایین بخاری یا گاز انجام می گردد. زمان تولید این چای تنها منحصر به وجود برگ سبز در زمان های برداشت می باشد.

چای دستی چه ویژگی هایی دارد؟

  • گسی و تلخی
  • ظاهر درشت
  • دارا بودن ساقه
  • دیردم
  • ارزش قیمتی بالاتر
  • حجم کم تولید و عدم وجود و پخش فراوان آن در بازار
  • طعمی متمایز از نمونه چای های کارخانه ای

فروش چای دستی

فروش چای دستی بهاره ایرانی لاهیجان

این چای دارای محدودیت در تولید بوده هم به دلیل سختی تولید و هم اینکه تنها در صورت وجود برگ سبز امکان تولیدش وجود دارد. (چون غالبا با برداشت برگ سبز از باغات سریع به کارخانه ها انتقال داده می شوند لذا همیشه به راحتی برگ در دسترس نیست) و سرچین یعنی قسمت های جوانه اولیه برای این امر مناسب تر می باشند. کیفیت چای محلی دستی بهار بالاتر از دیگر برداشت ها است و بیشترین حجم تولید و فعالیت را در این زمینه با توجه به قدمت و تبحر چایکاران لاهیجانی می توان در این شهر جستجو نمود. فروش چای دستی بهاره ایرانی لاهیجان مستقیم از این شهر امکان پذیر و می توان سفارشات خرید این چای را ثبت نمود.

فروش چای دستی در تهران

یکی از چای های ویژه که مورد پسند سلایق خاص و برخی چایخوران حرفه ای قرار دارد چای تولید دستی بوده که رایحه و طعمی منحصر به فرد دارد و نمونه آن قابل قیاس با نمونه های کارخانه ای نمی باشد. این چای در کنار دیگر انواع چای سرگل، چای ممتاز، چای قلم، چای شکسته، چای باروتی و… در لیست فروش قرار داشته و با توجه به شیوه های خرید اینترنتی چای این روز ها به شکل راحت می توان آن را در لیست سفارشات قرار داد. فروش چای دستی در تهران برای متقاضیان در سایت پیش رو فراهم و می توان از طعم ناب این چای اصیل و خالص لذت برد.

فروش چای دستی

فروش چای دستی خانگی

بازار فروش چای به دلیل مصرف بالای آن در طی روز همواره فعال و می توان چای های متنوعی را در آن جستجو نمود که یکی از این چای هایی که طی سال های اخیر بسیار مورد توجه است فروش چای دستی خانگی است که به دلیل ارگانیک بودن و سفارشی تولید آن تقاضای خوبی را از سوی مشتریان دارا می باشد و این امکان وجود دارد تا در کنار دیگر چای ها در صورت موجود بودن از این چای سفارش نمود. مراکز عرضه چای گیلان در لاهیجان مستقیم و تازه این چای را ارائه می نمایند.

خرید چای دستی محلی لاهیجان در سراسر ایران

چای یکی از محصولاتی است که در بازار دستخوش تغییرات بسیاری شده و می توان نمونه های حاوی رنگ و اسانس بالایی را در آن مشاهده نمود اما آیا می دانید یک چای طبیعی و خوب باید بدون هیچ محرکی و توسط دم کشیدن آرام رنگ و رایحه مطلوب را به شما ارائه نماید؟ بدین منظور از طریق مرجع و مرکز چای ایران تدابیری اندیشیده شده تا از این سو امکان خرید و فروش چای دستی محلی لاهیجان در سراسر ایران میسر و می توان خرید عمده چای و حتی خرید کیلویی از دیگر نمونه ها به شکل آسان و بی دغدغه انجام نمود.

فروش چای دستی

قیمت کیلویی چای دستی درجه یک بهار 1401

قیمت چای سنتی محلی با توجه به تغییرات قیمت خرید برگ سبز و بازار تحت تاثیر بوده و قیمت آن در ابتدای هر سال همانند چای های کارخانه ای با افزایشی روبه رو می باشد. قیمت کیلویی چای دستی درجه یک بهار 1401، 250 هزار تومان بوده و برای خرید آن می توان با ما در ارتباط بود. در این مرکز تلاش شده تا همواره چای درجه یک و اصل ارائه و این امکان وجود دارد تا چای را به قیمت هر کیلو ارزان تر و با حاشیه سود مناسب تامین نمایید. بهترین چای فله و برند در حال عرضه به متقاضیان در سراسر کشور می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com