قیمت فروش اینترنتی چای لاهیجان

فروش اینترنتی امروزه توانسته با کاهش قیمت و مدیریت در زمان و فاصله، جایگاه ویژه ای را به جهت خرید در بین مردم کشور ما کسب نماید به طوری که چای لاهیجان هم اکنون در هر نقطه در دسترس متقاضیان آن قرار دارد.

لاهیجان از جمله شهر های توریستی در شرق استان گیلان بوده و به لحاظ داشتن بهترین موقعیت جهت کشت و تولید چای یکی از قطب های مهم اقتصادی منطقه نیز محسوب می شود.
بوته های چای با توجه به در معرض دید بودن در کوه ها و حاشیه های شهر یکی از جاذبه های خاص گردشگری بوده و با آغاز چیدن چای فضای شهر با توجه به تعدد کارخانه های چایسازی سرشار از بوی خوش چای می شود و تکاپوی خاصی را به این شهر می بخشد.
انواع چای را می توان با توجه به کیفیت دارا بوده با قیمت بسیار مناسب از مراکز فروش این شهر تهیه نمود.
با توجه به اینکه کشت چای در نواحی همجوار لاهیجان نیز وجود دارد اما با این وجود نمی توان دو چای را با دو طعم همسان خریداری نمود که این تفاوت را می توان به آب و هوا، شرایط خاک و شیوه تولید نسبت داد.
چای هایی که در ارتفاعات رشد می کنند دارای قدرت رنگدهی بالاتر و چای های پرورش یافته در مناطق جلگه ای و پست دارای عطر بیشتری می باشند. (به دلیل قرار گرفتن پرزهای کوچک روی برگ که حاوی عطر چای هستند)
ارقام چای سیاه و سبز بر حسب کیفیت و شکل ظاهری دارای قیمت های متفاوتی هستند که سرگل و ممتاز بالاترین دارای بیشترین نرخ و پس از این دو چای شکسته، قلم، باروتی و خاکه در رتبه های بعدی قرار دارند.
لاهیجان به دلیل قدمت در کشت چای از دیر باز مورد توجه تجار و بازرگانان بوده و نگاه ویژه ای به چای این منطقه چه جهت فروش در بازار داخل و چه امر صادرات آن دارند.
در خرید و فروش های سنتی افراد مجبور به صرف وقت و اتلاف در هزینه ها و گردش در بازار بودند اما هم اکنون با دسترسی به فضای مجازی و دنیای اینترنت می توان با شیوه های مدرن در سریعترین زمان ممکن حتی اقدام به تأمین چای به صورت مستقیم با حداقل قیمت نمود.
چای لاهیجان برند نام آشنای ایرانیان، پس با مصرف و نوشیدن از آن در شکوفایی هرچه بیشتر این صنعت و حمایت از تولید ملی و کشاورزان عزیزمان کوشاتر باشیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com