فروشگاه چای

فروشگاه چای ایرانی و خرید انواع چای سیاه و سبز

فروشگاه چای ایرانی و خرید انواع چای سیاه و سبز با کیفیت عالی و قیمت ارزان در آن انجام می پذیرد. خرید اینترنتی بهترین چای درجه یک اعلا در حجم عمده و جزیی فله و بسته بندی را بدون واسطه تجربه نمایید. فروش چای سنتی و اصیل بهاره شمال با فروشگاه چای ایرانی در سراسر بازار کشور امکان پذیر شد.

از آنجا که چای محصول مهم و پرتقاضایی در بازار است لذا توسط عرضه کنندگان و فروشگاه های بسیاری در دسترس قرار دارند که می توان برند ها و تنوع چای های بسیاری را شاهد بود. اما آیا تمام چای های عرضه شده در سلامت کامل و خالص هستند؟ آیا معیار مشخصی برای شناخت تمامی چای ها وجود دارد؟

چای های سیاه و سبز در بین مردم ایران از پرمصرف ترین چای ها هستند که هردو از یک گیاه و برگ سبز چای حاصل می شوند. روند تولید چای در ایران سنتی و رسمی بوده و حال آنکه در بسیاری از کشور ها به روش سی تی سی می باشد. در فروشگاه چای در ایران در هر منطقه چای ها بر اساس ذائقه و درخواست خریداران به فروش می رسد و فروشندگان همیشه درصدد ارائه مرغوب ترین چای ها به مشتریان می باشند.

فروشگاه چای ایرانی

انواع چای سیاه و چای سبز

این دو چای بخش مهمی از تولید چای در داخل را شامل شده و هم اینک به صورت فله و تحت عنوان برند های مختلف در حال توزیع می باشند. حذف بخش اکسیداسیون برگ سبز چای در کارخانه سبب ایجاد چای سبز و خوش رنگ شده و انجام این عمل سبب تیره شدن چای و در نتیجه چای خوش رنگ و رایحه سیاه خواهد شد. از درجه بندی این دو چای برحسب کیفیت و رنج قیمت می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • چای سیاه و سبز سرگل
  • چای ممتاز سیاه و سبز
  • چای شکسته سبز و سیاه
  • چای قلم سیاه و سبز
  • چای سیاه و سبز باروتی
  • چای سبز و سیاه خاکه

فروشگاه چای

ویژگی های چای سیاه و چای سبز ایرانی قابل عرضه چیست؟

  1. فاقد مواد و سموم شیمیایی در باغات چای
  2. بدون کوچکترین افزودنی یا اسانس در کارخانه
  3. رنگدهی کاملا طبیعی و عالی بعد دم کشیدن
  4. رایحه عالی و دلچسب
  5. تولید سال
  6. حاصل استفاده از برگ های اعلا و مرغوب

فروشگاه چای

فروشگاه چای ایرانی

فروشگاه چای ایرانی یکی از بزرگ ترین مراکز عرضه و فروش دست اول چای به صورت مستقیم از تولید به مصرف می باشد و تمامی چای اهل از مرغوب ترین برگ های سبز چای از باغات نمونه چای حاصل و 100% خالص و طبیعی می باشند. در این فروشگاه مزیتی که فراهم شده امکان تنوع خرید عمده و حتی جزیی در کنار هم بوده و می توان به صورت یکجا چای فله و بسته بندی را در حجم های معین و درخواستی با نازل ترین قیمت و نرخ یکسان در سراسر بازار ایران در اختیار داشت.

نحوه عرضه و بسته بندی چای سیاه و سبز

  • جزیی فله ای در بسته های سلفون شفاف 1 کیلویی و 5 کیلویی
  • خرید عمده چای فله در کیسه های 10،20،25 و 30 کیلویی
  • چای بسته بندی در وزن ها و بسته های مختلف

فروشگاه چای ایرانی

خرید انواع چای سیاه و سبز در فروشگاه چای ایرانی

با توجه به سلایق و تقاضاهای مختلف لذا این امکان در فروشگاه چای ایرانی فراهم بوده تا بتوان چای سیاه درجه یک و انواع چای سبز طبیعی فله و کیسه ای را خریداری و نمونه های عالی از انواع چای سیاه و چای سبز صادراتی را در تناژ مورد نظر در اختیار داشت. چای لاهیجان یک از نمونه های برتر چای آماده خرید و فروش در مجموعه بوده و امکان مشاوره و دریافت قیمت های روز از طریق کارشناسان وجود دارد.

خرید اینترنتی و آنلاین انواع چای

خرید اینترنتی و آنلاین انواع چای این روز ها از مهم ترین عوامل مهم در رسیدن تامین دست اول و خریداران می باشد. با خرید آنلاین و اینترنتی می توان با یک سرچ یا کلیک و بررسی موجودی محصول انتخابات متنوعی را انجام و خرید سریعی را انجام نمود. در فروشگاه چای ایرانی می توان چای ارگانیک و مرغوب با بالاترین کیفیت ها و تضمین سلامت و خلوص در اختیار داشت. با خرید و مصرف چای شمال ایران در حفظ سلامتی و ماندگار صنعت چای داخلی بیش از پیش می توان کوشا بود.

فروشگاه چای

فروش انواع چای بهاره فله اعلا

در میان برداشت های متعدد چای در نواحی شمالی برداشت چای بهاره و چای های بدست آمده از این فصل بالاترین رتبه و تقاضا را دارا می باشند. برای دسترسی بهتر و بیشتر به انواع چای بهاره فله اعلا راه ساده ای وجود دارد و فروشگاه چای ایرانی به عنوان مرکز پخش عمده چای همواره بهترین چای چین اول ائم از چای سرگل و چای ممتاز و چای قلم خوش رایحه و… را به فروشندگان و خریداران چای در سطح کشور عرضه می نماید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com