خرید چای دستی

چای بهاره گیلان (لاهیجان) با بهترین قیمت فروش

چای بهاره گیلان (لاهیجان) با بهترین قیمت فروش در سال 1401 در مجموعه چای ارگانیک ایرانی عرضه می شود. آیا می دانید چای سیاه بهاره بالاترین میزان رایحه و کیفیت را دارا است؟ خرید اینترنتی چای بهاره گیلان را بدون محدودیت از 2 کیلو جزیی و عمده از 30 کیلو با ما تجربه نمایید.

 

چای بهاره گیلان

چای بهاره گیلان چیست؟

گیلان یکی از مراکز اصلی تولید و پرورش چای ایرانی بوده که دارای نواحی چایخیز در نقاط مرتفع و جلگه ای می باشد. برداشت برگ سبز چای در نیمه دوم فصل بهار آغاز و چای های حاصل از این برداشت با نام چای بهاره و دارای درصد رایحه بالایی می باشند. این چای ها با عنوان بهترین چای جایگاه و تقاضای ویژه ای داشته و می توان تنوع درجه بندی از چای سرگل تا چای خاکه را در این رده بندی ها مشاهده نمود.

نحوه عرضه چای گیلان در سطح بازار

  • مستقیم
  • از طریق واسطه ها
  • از فروشگاه ها
  • نمایندگی ها
  • از طریق سایت ها

اسامی چای سیاه و سبز بهاره گیلان جهت خرید عبارتند از :

  1. چای سرگل یا سرچین
  2. چای ممتاز
  3. چای شکسته درجه 1 و 2
  4. چای قلم با چوب
  5. چای قلم بدون چوب سوزنی و درشت
  6. چای باروتی
  7. چای خاکه
  8. چای ساچمه
  9. چای دستی

چای بهاره گیلان

قیمت چای بهاره گیلان

قیمت چای در گیلان به دلیل وجود تنوع مراکز تولید چای بسیار رقابتی و در کنار کیفیت مناسب ترین نرخ را دارا هستند. قیمت چای بهاره گیلان با توجه به تعیین نرخ خرید برگ سبز چای و عواملی چون هزینه های کارگری، بسته بندی و… اعلام و قیمت چای در این زمان بالاتر و کیفیت بسیار عالی را می توان از انواع چای ارگانیک بهاره انتظار داشت. استعلام و اعلام قیمت چای بهاره گیلان (لاهیجان) با بهترین قیمت فروش از سوی مراکز تخصصی تولید و عرضه ارائه و می توان خرید عمده و جزیی چای را بدون محدودیت مکانی در هر نقطه به راحتی انجام نمود.

فروش چای بهاره لاهیجان 1401

همزمان با بهار شاهد اوج رشد و نمو برگ های سبز چای در شمال ایران بوده و می توان شهر لاهیجان را یکی از مهم ترین منابع تولید چای های اعلا در ایران و گیلان دانست که هر ساله با آغاز برداشت و تولید چای شاهد درخواست حجم بالای چای از این شهر می باشیم. فروش چای بهاره لاهیجان 1401 به صورت نمونه های چای فله و چای بسته بندی آغاز و لذا این فرصت فراهم شده تا مرغوب ترین چای اصل بهار را بدون واسطه و در سریع ترین زمان از شهر چای لاهیجان دریافت نمود.

چای بهاره گیلان

خرید چای بهاره شمال ایرانی با بالاترین کیفیت

به جرات نمونه های چای بهاره گیلان دارای 10 الی 12 درصد رایحه بالاتری نسبت به برداشت تابستانه و پاییزه می باشند. برای خرید چای در بازار قطعا مدت زمانی از تولید آن ها گذشته و یا مدت زمانی را پشت درب گمرک جهت ورود سپری نموده اند اما مزیت چای شمال ایرانی دسترسی آسان و تازه به آن بوده به طوری که این روز ها می توان چای را بسیار تازه و پس از تولید در اختیار داشت ضمن اینکه قیمت و بالاترین کیفیت را دارا هستند و به شکا کاملا خالص و بدون اسانس عرضه می شوند.

بازار چای بهاره گیلان یک بازار مناسب و عالی برای خرید بوده و می توان چای سرگل و چای پرفروش ممتاز و چای سنتی قلم و… را با ویژگی های منحصر به فرد به شکلی آسان و با اطمینان از خلوص خریداری نمود.

چای بهاره گیلان

فروشگاه چای بهاره گیلان لاهیجان

با توجه به فعالیت چشمگیر کارخانه های چایسازی در گیلان لذا فروشگاه های اینترنتی از سوی این مراکز به توزیع و پخش چای به شکل راحت تری مشغول بوده و می توان علاوه بر خرید سنتی، خرید مدرنی را از سوی سایت ها تجربه نمود و بدین رو از انواع چای چین اول با دارا بودن خواص بالا برخوردار شد. این بستر ها موقعیت خوبی را برای مصرف کنندگان نهایی نیز فراهم تا بتوانند بدون دغدغه از طریق فروشگاه چای بهاره گیلان لاهیجان اعلاترین چای را تهیه نمایند.

سفارش خرید بهترین چای محلی بهاره فله گیلان

در گیلان می توان چای های متنوعی را مشاهده نمود که علاوه بر کارخانه ها بسیاری از چایکاران چای مورد نیاز خود را در منزل و سنتی تهیه می نمایند لذا برخی از این افراد فرصت تولید چای و عرضه آن به بازار را داشته و در نتیجه می توان این چای های را سفارشی و از کیفیت بی نظیر و عالی آن ها بهره مند شود. چای محلی بهاره به صورت فله و در حجم جزیی قابل عرضه بوده و می توان سفارش خرید بهترین چای محلی را از سوی مرکز چای ارگانیک ایرانی در کنار سایر چای فله کارخانه ای انجام نمود.

چای بهاره گیلان

چای بهاره لاهیجان در تهران

چای گیلان در مراکز متعددی در کشور هم اینک در حال عرضه بوده و فرصت خوبی را برای خرید هم از سوی این مراکز و از طریق سایت ها فراهم نموده است. تهران یکی از شهر های مهم برای عرضه و فروش چای گیلان برشمرده شده و لذا برای خرید عمده می توان به شکل راحت اقدام و در سریع ترین زمان چای را در محل کار در اختیار داشت. چای بهاره لاهیجان در تهران و تمام شهر های ایران ارائه و می توان تنها از طریق هماهنگی با کارشناسان فروش از چای اصل و خالص به شکل بدون اسانس و سالم و در تنوع رنج قیمت و کیفیت از برداشت های مختلف در طول سال بهره مند شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com