قیمت چای خشک دستی

فروش چای دستی بهاره شمال (چای محلی سنتی) | قیمت خرید چای خشک دستی 1402

چای دستی سیاه لاهیجان را تا چه حد می شناسید؟ بهترین زمان برای خرید انواع چای درجه یک بهاره را می دانید؟ فروش چای دستی بهاره شمال (چای محلی سنتی) و اعلام بهترین قیمت خرید چای خشک دستی 1402 را می توان از مجموعه مقابل و مستقیم از شهر لاهیجان دریافت و سفارش نمود.

چای دستی چیست؟ در گارگاه چای دستی چه می گذرد؟ خواص چای دستی را می دانید؟ چرا چای دست ساز قیمت بالاتری دارد؟ چرا حجم تولید چای محلی دستی کم می باشد؟ معتبرترین مرکز تولید چای دستی گیلان را می شناسید؟

چای دستی

چای دستی چیست؟

این چای یکی از چای های کاملا ارگانیک و طبیعی است که تنها در زمان برداشت برگ سبز چای امکان تولیدش فراهم می باشد و در سایر زمان ها موجود نمی باشد. این چای توسط چایکاران حرفه ای و قدیمی تولید و ظاهر درشت و دیردم می باشد و شباهت بسیاری به لحاظ ظاهر با چای قلم درشت دارد. این چای تنها در نوع چای سیاه تولید شده و در سال های اخیر متقاضیان بسیاری را دارا می باشد.

چای دستی

در کارگاه چای دستی چه می گذرد؟ (مراحل تولید چای سنتی)

ابتدا برگ های سبز چای با حساسیت خاصی دستچین و چیده می شوند. سپس برای پلاس بر روی صفحه های مشبک قرارداده می شوند. پس از آن با دست مالش داده می شود تا زمانی که برگ ها در حین ماساز حالت کف مانند و لول شده به خود می گیرند. سپس دوباره به برگ ها جهت تخمیر یا اکسید شدن اجازه استراحت داده می شود بعد در دستگاه های کاملا سنتی قدیمی فرصت خشک شدن با دمای مناسب به برگ ها داده می شود و یک چای بسیار مرغوب حاصل می شود.

ویژگی های چای دستی ارگانیک

  1. انتخاب بهترین برگ های جوان چای
  2. ظاهر درشت
  3. حاوی ساقه چای
  4. دیردم
  5. رنگدهی مطلوب
  6. رایحه عالی و متفاوت
  7. طعم گس
  8. تولید چایکاران محلی

چای دستی

خواص چای دستی

  • ضدسرطان
  • ضد ویروس
  • ضد دیابت
  • هضم بهتر غذا
  • رفع خواب آلودگی
  • ملین
  • ممانعت از زوال عقل
  • دفع سموم بدن و..

چرا چای دست ساز قیمت بالاتری دارد؟

از آنجا که حجم تولید این چای کم و تولیدش مشقت بسیاری دارد لذا ارزش و قیمت بالاتری دارد. نمونه های برداشت بهاره نیز مرغوب تر و همواره بیشتر نیز مورد توجه و چای نوبرانه سال می باشد.

چرا حجم تولید چای محلی دستی کم می باشد؟

این چای توسط تعداد کمی از چایکاران تولید می شود و چون مراحل تولید آن زمان بر و با دست می باشد لذا حجم تولیدش اندک بوده و نمی توان همانند انواع چای کارخانه ای این چای را در هر زمان و یا بازار یافت نمود و تنها سفارشی قابل تهیه می باشد.

چای دستی

معتبرترین مرکز تولید چای دستی گیلان را می شناسید؟

وجود باغ های چای در گیلان و قدمت این مزارع و حرفه ای بودن چایکاران در زمینه تولید چای لذا سبب شده تا در شهر های مختلف چایخیز بتوان انواع چای اصیل و خالص را جستجو نمود. شهر لاهیجان یکی از قدیمی ترین مراکز تولید چای در ایران و پایتخت چای ایران نام داشته که می توان بهترین تولید کنندگان و اعلاترین چای اصل را در این نواحی تامین و جستجو نمود.

چای دستی

فروش چای دستی بهاره شمال (چای محلی سنتی)

یکی از سوال های پرچالش توسط افراد بسیاری بهترین زمان برای خرید انواع چای درجه یک بهاره است. فصل بهار یکی از بهترین زمان ها برای برداشت و تولید و خرید چای می باشد. چرا که گیاه با یک دوره استراحت تجدید قوا نموده و با داشتن کرک و غنچه های میانی و ساقه های بسیار ترد مناسب ترین شرایط را برای تولید دارد و می توان انتظار یک چای اعلا و مرغوب را در این زمان داشت. فروش چای دستی بهاره شمال (چای محلی سنتی)، چای سرگل، چای ممتاز، چای قلم و… از سوی مراجع معتبر انجام و می توان متنوع تیرن انواع چای درجه یک سیاه و سبز را بدین طریق خریداری نمود.

قیمت خرید چای خشک دستی 1402

با توجه به عدم دسترسی به چای محلی در بازار سراسری لذا برای خریداران چای سنتی محلی لاهیجان از طریق سایت مقابل بستر ها مهیا و متقاضیان می توانند سفارش خرید خود را ارائه و با قرار گرفتن در نوبت در اسرع وقت سفارشات خود را در محل مورد نظر دریافت نمایند. قیمت خرید چای خشک دستی 1402 با آغاز برداشت معین و از طریق ارتباط با کارشناسان ارائه خواهد گردید. با خرید اینترنتی چای می توانید کیفیت های عالی و قیمت های رقابتی چای را در هر کجای کشور دریافت نمایید.

چای دستی

خرید مستقیم بهترین چای دستی طبیعی ایرانی

آیا به دنبال خرید بهترین چای هستید؟ آیا می دانید چای شمال ایرانی به عنوان چای ارگانیک و سالم بسیار مفید برای مصرف و خرید می باشد؟ خرید مستقیم چای طبیعی ایرانی به صورت عمده و کیلویی برای متقاضیان فراهم و می توان در کنار سفارش چای کارخانه ای، چای محلی را نیز سفارش نمود. تامین دست اول چای سیاه و چای سبز با بهترین کیفیت بدون محدودیت در سراسر شهر های ایران امکان پذیر می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com