چای سیاه شمال

چای سیاه شمال لاهیجان خرید و فروش با بهترین قیمت

چای سیاه شمال لاهیجان خرید و فروش با بهترین قیمت در مرکز چای ایرانی در حال انجام می باشد. از خواص چای سیاه طبیعی شمال چه می دانید؟ خرید عمده انواع چای بهاره، چای سرگل و درجه یک ترین چای فله را دست اول و تضمینی انجام نمایید.

یکی از سنتی ترین چای ها در دنیا چای سیاه است که اکسیده شدن برگ های سبز چای سبب شده تا این چای رنگ سیاه به خود گرفته و تبدیل به یک نوشیدنی با رنگ و عطر بی نظیر شود. این چای در طب نیز بسیار پرکاربرد بوده و توانسته در صنایع مختلف تبدیلی کاربرد فراوانی یابد. از آنجا که چای طبع گرم و خشکی دارد نوشیدنش به جزء در افراد خاص با بیماری های خاص محدودیتی ندارد. در ابتدا این چای نوشیدنی اشراف و ثرتمندان بوده اما با گسترش تولید و پخش آن در دنیا در دسترس همگان قرار گرفت و به یک هم اینک با تنوع بالا و رنج قیمت ارزان تا گران در اختیار همگان قرار دارد.

چای سیاه شمال

چای شمال لاهیجان

در شهر های مختلف استان گیلان و مازندران چای مورد کشت و کار قرار دارد و شهر لاهیجان در گیلان به عنوان با قدمت ترین مرکز تولید و خرید و فروش چای شمال نام دارد. برداشت چای در 3 فصل بهار، تابستان و پاییز در این نقاط انجام می گیرد و چای سیاه شمال لاهیجان برداشت بهاره ملقب به چای بهاره ارزش کیفی و قیمتی بالاتری را نسب به فصول دیگر دارا می باشد. شیوه تولید چای به شکل سنتی یا رسمی (ارتدوکس) در ایران رایج است و برگ های چای تحت هیچ ماده خارجی قرار نمی گیرند.

چای سیاه شمال

خواص چای سیاه طبیعی شمال چیست؟

  • دریافت حس آرامش
  • بازیابی انرژی از دست رفته
  • مراقبت از کبد
  • ممانعت از لخته شدن خون و پیشگیری از سکته
  • کاهش فشار خون بالا
  • حفاظت از استخوان ها
  • کاهش علائم آلزایمر
  • کالری پایین
  • دفع سموم
  • رفع التهابات داخلی و…

چای سیاه شمال لاهیجان

چای سیاه شمال بهاره

چای های سیاه این زمان را می توان یکی از بهترین و اعلاترین چای ها دانست چون هم رایحه بالاتر و هم خواص بیشتری را دارند. در فصل بهار در اولین برداشت چای سیاهی تولید می شود که چای سیاه سرگل بدان می گویند، این چای از شاداب ترین برگ های جوان حاصل و تنها مختص این فصل بوده و در سایر برداشت ها آن را نخواهیم داشت. کسانی که این چای را چشیده و تست نموده اند می دانند که کیفیت دلنشینش باعث می شود تا برای همیشه از متقاضیان آن باشید. اسامی دیگر انواع چای سیاه شمال عبارتند از :

  • چای سیاه ممتاز
  • چای سیاه شکسته
  • چای سیاه قلم
  • چای سیاه باروتی
  • چای سیاه خاکه

چای سیاه شمال با بهترین قیمت

کارخانه های چایسازی شمالی با تجربه بالا و داشتن کارشناسان خبره در زمینه تولید و نظارت سازمان سندیکای چای همواره بهترین چای اصل، خالص و طبیعی را آماده و روانه بازار مصرف می نمایند. نمایندگی چای، عمده فروشندگان، بنک داران، فروشگاه های بزرگ و مغازه ها، ارگان ها، تجار و مصرف کنندگان خانگی بخش عظیمی از خریداران چای سیاه شمال را شامل می شوند و عرضه چای مرغوب و مورد نظر آن ها می تواند نقش مهمی را در افزایش سطح فروش به همراه داشته باشد ضمن اینکه قیمت های ارائه شده از طریق منابع و مراکز تولید بسیار پایین تر و مناسب تر خواهد بود. برای اینکه بتوانید بهترین قیمت چای سیاه شمال را دریافت نمایید همواره کارشناسان واحد فروش در هر زمان شما را از قیمت روز عمده و کیلویی چای مطلع می سازند.

چای سیاه شمال لاهیجان

خرید و فروش عمده چای سیاه شمال لاهیجان

در بازار چای خرید و فروش عمده چای سیاه بخش رایجی را در معاملات شامل می شود و در این بخش هم چای وارداتی و هم چای ایرانی در حال رقابت با هم می باشند. اما چیزی که مشخص است انواع چای شمتال کاملا طبیعی و سالم بوده و منابع آن در دسترس قرار دارند ضمن اینکه متناسب با ذائقه ما و دارای فواید بیشماری می باشد اما چای های وارداتی بسیاری حاوی رنگ و اسانس است که شناخت آن ها نیاز به تبحر و کارشناسی دارد. خرید و فروش عمده چای سیاه لاهیجان را با بهترین قیمت به شکل واحد در سراسر ایران تجربه و سودآوری مطلوب و رضایت بالای مشتریان را از چای طبیعی و ارگانیک سیاه لاهیجان کسب نمایید.

خرید اینترنتی چای سیاه شمال

فروشگاه ها و سایت های بسیاری امروزه در حال فعالیت و عرضه چای ایرانی می باشند و سهولت در هزینه و زمان را برایمان به ارمغان آورده اند. این فرصت می تواند عالی ترین گام برای خرید و فروش چای شمال بوده چرا که خریدار و فروشنده اصلی را با هم مواجه و در اینصورت می توان چای مرغوب و مورد نظر را با حق انتخاب بهتر و بیشتر و به صورت متنوع خریداری نمود. خرید اینترنتی چای سیاه شمال لاهیجان به صورت چای فله و چای بسته بندی از بهترین برند چای گیلان در بازار سراسر ایران به راحتی و در سریع ترین زمان تجربه کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com