چای شمال

فروش و قیمت هر کیلو چای شمال درجه یک بهاره

چای شمال یکی از تولیدات مهم گیلان و مازندران بوده و بخش مهمی از خرید، صادرات و سوغات را شامل می گردد. آیا می دانید فروش و قیمت هر کیلو چای شمال درجه یک بهاره را می توانید از هر نقطه که هستید تجربه و دریافت نمایید؟ برای ثبت سفارش عمده انواع چای لاهیجان شمال در تهران و سایر شهر ها با سایت چای ارگانیک ایرانی همراه شوید.

چای شمال

مزارع چای شمال ایران

در ایران موقعیت پرورش و تولید چای در دو استان گیلان و مازندران میسر بوده و لذا باغ های چای در بلندی های کوه ها و مناطق جلگه ای این دو استان به چشم می خورد که زیبایی خاصی را بدین نواحی بخشیده و ارزآوری خوبی را به جهت صادرات چای و فروش آن در بازار ایجاد نموده است. مزارع چای در ایران به دلیل شرایط جوی بسیار عالی عاری از هر گونه بیماری و آفت بوده و سمپاشی گیاه جایگاهی در این نقاط نداشته لذا انواع چای طبیعی و ارگانیک را داشته و حمایت از این منابع می تواند در گسترش و افزایش تولید چای ایران مهم واقع شود.

چای شمال

کارخانه چای شمال

کارخانه های چای نقش مهمی را در تولید یک چای درجه یک و مرغوب دارا هستند و در نزدیک ترین محل به باغ های چای قرار دارند تا از پلاس شدن سرع برگ ها جلوگیری گردد. در این مکان ها با کارشناسی و نظارت ویژه برگ ها درجه بندی و وارد پروسه تولید می گردند و در انتهای خشک شدن با عبور از غربال های با نمره خاص رتبه بندی، نامگذاری و قیمت آن ها تعیین می گردد. فعالیت کارخانه ها در فصول برداشت برگ سبز در بهار و تابستان و پاییز مداوم بوده و جهت عرضه در زمستان نیز فعال می باشند. تمامی کارخانه های چایسازی در یاران به صورت سنتی قعالیت داشته و شیوه تولید چای رسمی یا ارتدوکس می باشد.

انواع چای شمال

  • چای سیاه
  • چای سبز
  • چای سفید
  • چای دستی

رتبه بندی چای شمال

  1. چای سرگل بهاره چین اول (سرچین یا زرین)
  2. چای ساچمه ای (وزین)
  3. چای ممتاز
  4. چای قلم
  5. چای شکسته
  6. چای باروتی
  7. چای خاکه

چای شمال

فروش و قیمت هر کیلو چای شمال درجه یک بهاره

فروش چای بر اساس درجه بندی و برند های مختلفی در بازار انجام می گردد و خریداران این فرصت را دارند تا خرید مدنظر خود را در حجم های خرده تا عمده به راحتی انجام نمایند اما نیاز است تا از درجه بندی و شناخت چای اطلاعات کافی داشته باشند. برای سهولت در این امر مراکز فعال در نواحی چایخیز می توانند این فرصت را به صورت مستقیم بدون واسطه فراهم و فروش و قیمت هر کیلو چای شمال درجه یک بهاره ارزان تر و با حاشیه سود مناسب و بدون وقفه در زمان دریافت نمایید. چای تولید داخلی با توجه به سلامت و کیفیت دارا بوده اما با قیمت بسیار مناسب  نسبت به نمونه های وارداتی عرضه می گردد.

خرید انواع چای سیاه شمال لاهیجان اصل

چای سیاه یکی از نوشیدنی های پر تعداد در طول شبانه روز بوده و لذا باید اصل بودن آن مورد توجه باشد که چای شمال این مورد را فراهم و با شناخت از خلوص آن یکی از گزینه های بسیار مناسب جهت خرید و فروش عمده چای در بازار می باشد. در گیلان و ایران شهر لاهیجان یکی از معتبر ترین مکان های تامین چای است، لذا برای خرید انواع چای سیاه شمال لاهیجان اصل به صورت فله و بسته بندی می توان از مراکز توزیع و پخش چای آن بهره مند و قیمت هر کیلو چای را ارزان تر و رقابتی دریافت نمود.

چای شمال

نمایندگی فروش چای شمال در تهران

مصرف کننده چای هستید؟ فروشگاه دارید و به دنبال تامین عمده چای می باشید؟ آیا می دانید مرجع چای ارگانیک ایرانی عرضه انواع ای سیاه و چای سبز فله را به یک قیمت ارائه می نماید؟ آیا می دانید در این صورت صرفه جویی در وقت و هزینه خواهید نمود؟ نمایندگی فروش چای شمال در تهران و تمام ایران این فرصت را فراهم نموده تا بدون واسطه و با بهترین قیمت بتوانید چای سنتی اصل و کاملا طبیعی و فاقد اسانس را به بهترین رایحه و قدرت رنگدهی تهیه نمایید. انواع چای بهاره، چای تابستانه و چای پاییزه تازه و مستقیم از شهر چای ایران لاهیجان عرضه می گردند.

فروش عمده بهترین مارک چای شمال

چای از کارخانه های چایسازی به صورت فله آماده و روانه بازار می شوند و شرکت های مختلفی علاوه ب خود کارخانه ها نیز پس از آماده شدن و خریداری چای در جهت برند سازی آن فعالیت می نمایند. در میان تولیدات متنوع چای اما چای چین اول با نام چای سرگل بهترین کیفیت را دارا بوده و حجم تولید آن با توجه به امکان برداشت در چین اول کم و اصولا به صورت فله عرضه می شود. فروش عمده بهترین مارک چای شمال با آغاز برداشت از سوی سایت ها آغاز و خرید اینترنتی چای می تواند این چای تازه و محبوب را به راحتی در دسترس قرار دهد.

چای شمال

مرکز فروش بدون واسطه چای شمال

شما چای را چگونه می خرید؟ آیا همواره به دنبال خرید سنتی و گشت و گذار در بازار های مختلف هستید؟ آیا می دانید بدون مراجعه حضوری و مستقیم از لاهیجان می توان خرید عمده و حتی کیلویی خود را انجام نمایید؟ مرکز فروش بدون واسطه چای شمال قطعا فرصت های خوب خرید و دریافت حاشیه سود مناسب را فراهم و متقاضیان می توانند انواع چای اصیل سیاه و سبز را در هر زمان تازه و مستقیم در محل مورد توافق دریافت نمایند. فروش و قیمت هر کیلو چای شمال درجه یک بهاره در طی سال های اخیر با توجه به عرضه به شیوه نوین ارزان تر و با تقاضای بیشتری همراه بوده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com