قیمت چای خشک دستی

خرید و قیمت چای خشک دستی محلی لاهیجان (بسته بندی 1000 گرمی سنتی)

خرید و قیمت چای خشک دستی محلی لاهیجان (بسته بندی 1000 گرمی سنتی) در سراسر ایران برای تمامی متقاضیان امکان پذیر می باشد. فروش چای درجه یک بهاره محلی با بهترین قیمت را می توان در مجموعه چای ارگانیک ایرانی تجربه نمود. فروش انواع چای سیاه و سبز در کنار سفارشات چای خشک دستی در مجموعه پیش رو در حال انجام است.

قیمت چای خشک دستی

چای دستی چیست؟

همان طور که از نام این چای مشخص است شیوه تولید این چای اختصاصی و توسط دست انجام می شود. این چای از جمله چای هایی است که به دلیل طبیعی بودن و عطر و طعم دلنشین طرفداران زیادی را علی الخصوص با آشنایی بیشتر در بین مصرف کنندگان کسب نموده است. چایکاران قبلا این چای را برای تامین خود تهیه نموده و امروزه با وجود کارخانه ها حجم تولید یان چای محدود و توسط تعداد محدودی از چایکاران حرفه ای در گیلان تهیه می شود که برحسب ثبت سفارش می توان از این چای خریداری نمود. این چای ظاهر درشت و شبیه به چای قلم دارد و از نظر طعم کاملا مجزا از نمونه های کارخانه ای و طعمی شبیه به قهوه دارد.

زمان برداشت و آماده سازی چای دستی

این چای توسط چایکاران با دست و از بهترین برگ های گیاه چای تهیه می شود و تنها زمان دسترسی به این چای در زمان برداشت برگ های سبز چای می باشد و حجم تولید بسیار پایینی را داشته لذا تنها از طریق سفارش قابلیت آماده سازی دارد. زمان برداشت و آماده سازی چای دستی در بهار و تابستان و پاییز همزمان با چین های متعدد می باشد.

قیمت چای خشک دستی

طرز تهیه چای دستی چگونه است؟

  1. انتخاب و برداشت بهترین برگ های جوان چای و انتقال به منزل یا کارگاه
  2. بهن نمودن برگ ها روی پارچه نخی یا توری مشبک برای پلاس شدن
  3. مهم ترین مرحله یعنی مالش برگ ها در ظرفی با نام لاک تا زمان حالت کفی شدن جهت عطر و طعم بهتر
  4. پهن نمودن مجدد برگ ها برای تخمیر
  5. خشک نمودن برگ ها در دستگاه های سنتی یا در آفتاب یا روی بخاری و اجاق با کمترین میزان شعله

قیمت چای خشک دستی

مشخصات چای دستی چیست؟

  • تولید به شیوه سنتی و با دست
  • طعم گس و تلخ
  • ظاهر درشت و پیچ خورده
  • همراه با ساقه های چای
  • رایحه عالی
  • قدرت رنگدهی مطلوب
  • دیر دم (مدت زمان دم کشیدن 15 الی 20 دقیقه)

میزان مصرف برگ سبز چای برای تهیه 1 کیلو چای خشک دستی

میزان مصرف برگ برای تهیه و آماده سازی 1 کیلو گرم از چای خشک دستی 5 الی 6 کیلوگرم می باشد. در نمونه های برداشت بهاره به دلیل ترد بودن ساقه ها خرد تر و چای حالت شکننده تر داشته و در نمونه های برداشت تابستان و پاییز ساقه های موجود در چای درشت تر و بیشتر به چسم می آیند. (لازم است بدانید ساقه های موجود در این چای به رایحه هر چه بیشتر چای کمک شایانی می نمایند.)

تولید بهترین چای خشک دستی در لاهیجان

استان گیلان یکی از بزرگ ترین قطب های تولید چای در ایران نام داشته و شهر لاهیجان اولین و بهترین و مهم ترین مرکز در پرورش و تولید چای درجه یک می باشد. نمونه های چای ایرانی کاملا خالص و حاوی هیچگونه اسانس نمی باشند. چایکاران حرفه ای و قدیمی در لاهیجان طی سال ها تجربه در این زمینه از بهترین تولیدکنندگان چای دستی بوده و قیمت چای خشک دستی اگر چه از نمونه های کارخانه ای بالاتر است اما با توجه به زحمت و کیفیت دارا بوده همواره مورد توجه چایخور های حرفه ای می باشد.

قیمت چای خشک دستی

خرید و قیمت چای خشک دستی محلی لاهیجان (بسته بندی 1000 گرمی سنتی)

چای یکی از نوشیدنی های سبیار مورد توجه برای تمامی اقشار جامعه می باشد و لذا طعم ها و رایحه های مختلفی از آن در بازار موجود می باشند اما نمونه های طبیعی و سالم که طعم و مزه چای خالص را نمایان نموده همواره مورد توجه بوده و توصیه می شود تا برای مصرف روزمره حتما از چای طبیعی و ارگانیک استفاده شود. خرید و قیمت چای خشک دستی محلی لاهیجان (بسته بندی 1000 گرمی سنتی) در مجموعه چای ارگانیک ایرانی ارائه و همواره امکان ثبت سفارش مستقیم آن وجود داشته و لذا کیفیت های بالا و عالی از نمونه چای سنتی اصل ایرانی را می توان در ارتباط با ابن مرکز تجربه نمود.

قیمت چای خشک دستی

فروش چای محلی درجه یک گیلان

توقع و انتظار شما از یک چای درجه یک چیست؟ اینکه سریع آماده نوشیدن شده و رنگ و رایحه و طعم مدنظر شما را داشته باشد. باید بدانید که این توقع از چای طبیعی و خالص توقعی دور از انتظار است. یک چای اصیل باید مدت زمان خاصی را برای دم کشیدن سپری تا رنگ طبیعی خود را آزاد نماید و نمی توان از چای خالص توقعات فوق را در زمان اندک داشت. چای گیلان مرغوبت ترین چای طبیعی است که می توان در نواحی چایخیز آن انواع چای های اعلا را در اختیار داشت. فروش چای محلی درجه یک گیلان به صورت اینترنتی نیز آغاز و قیمت چای خشک محلی در کنار سایر چای ها ارزان تر و مستقیم عرضه می گردد.

خرید بهترین انواع چای سنتی شمال ایران

با توجه به شرایط جوی استان های شمالی ایران لذا محیط پرورش و تولید چای به شکل عالی فراهم و می توان انتظار بهترین نمونه از چای ها را از این نقاط داشت. برداشت های چای بهاره دارای بالاترین سطح رایحه و برداشت پاییزه و تابستانه و چای حاصل از آن ها دارای بالاترین قدرت رنگدهی می باشند که چای های فصل تابستان به (چای آلبالو با توجه رنگ عالی در بین گیلانی ها) معروف می باشند. برای خرید بهترین انواع چای سنتی شمال ایران و دریافت مناسب ترین قیمت چای خشک دستی لاهیجان بدون محدودیت از سراسر شهر های ایران می توانید با کارشناسان واحد فروش مجموعه در ارتباط باشید.

قیمت چای خشک دستی

فروش چای خشک دستی بهاره درجه یک لاهیجان در سراسر ایران

چای یکی از ملزومات خرید برای ما خانوار های ایرانی است چرا که در وعده ها و مناسبت های مختلفی مصرف می شود. ایران تولید کننده چای و فرهنگ سازی مصرف چای ایرانی و شناخت آن در طی دهه های اخیر بسیار مورد توجه بوده. نمونه های چای وارداتی با توجه به استفاده از اسانس و رنگ مصرف مداوم و همیشگی آن ها توصیه نمی گردد لذا برای تامین یکی چای خوب و درجه یک مراجع و مراکز فروش چای و کارخانه ها بهترین منابع بوده و این روز ها با توجه به فصای مجازی و اینترنتی خرید و فروش چای به شکل مستقیم و بی واسطه در حال انجام می باشد.

قیمت چای خشک دستی و انواع چای بهاره درجه یک به صورت چای فله و بسته بندی و از درجه بندی های چای ممتاز، چای شکسته، چای قلم و… به شکل ارزان تری در دسترس و تجربه سودآوری بیشتر و خرید بهتر را می توان انجام نمود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com