خرید چای سرگل

خرید چای سرگل بهاره ایرانی

خرید چای سرگل بهاره ایرانی از گیلان و بهترین چای دستی لاهیجان را بدون واسطه (قیمت ارزان) از معتبرترین نمایندگی چای انجام نمایید. خرید اینترنتی چای سیاه و سبز سرگل ممتاز را در حجم عمده حداقل 30 کیلو و جزیی حداقل 2 کیلو از تولید به مصرف دریافت نمایید. چای سرگل و ممتاز پرفروش ترین چای ها می باشند.

خرید چای سرگل

چای سرگل چگونه چایی است؟

این چای از بهترین چای های برداشت بهاره و در طی سال است که ارزش قیمتی بیشتر و کیفیت بی نظیری را دارا است از القاب این چای می توان به زرین یا سرچین نیز اشاره نمود. برگ های سبز چای استفاده شده در این چای از مرغوب ترین برگ های ابتدایی و بالای چای که حاوی غنچه میانی هستند می باشد لذا می توان پیچ خوردگی و لطافت خاصی را به همراه زر در این چای مشاهده نمود.

  • بهترین چای ایرانی
  • برگ‌ های ظریف و پیچ‌خورده
  • طعم گس و دلنشین
  • عطر عالی و متفاوت
  • رنگ عالی و طبیعی
  • فاقد هرگونه مواد افزودنی
  • زمام دمکشی 10 الی 12 دقیقه
  • و ۱۸ ماه پس از تولید از مهم ترین ویژگی های این چای می باشند.

خرید چای سرگل

چای سرگل محلی گیلان را می شناسید؟

آیا تاکنون نام چای محلی را شنیده و از آن نوشیده اید؟ آیا می دانید این چای دستچین شده و تولید خانگی توسط چایکاران حرفه ای است؟ این چای ظاهری مشابه چای قلم و از لحاظ طعم متفاوت از چای کارخانه ای و کاملا چای ارگانیک و سنتی تولید دست است. بیشترین حجم تولید چای سرگل محلی گیلان در شهر لاهیجان به دست آمده و امکان خرید چای سرگل محلی به صورت سفارشی امکان پذیر می باشد و قیمت آن از نمونه های کارخانه ای بالاتر است.

فرق چای سرگل و ممتاز؟

  1. دانه بندی و سورت چای
  2. ارزش قیمتی
  3. شکل ظاهری
  4. فصول برداشت (سرگل تنها بهار، ممتاز در بهار، تابستان و پاییز)
  5. درصد رایحه
  6. میزان تلخی و گسی
  7. زر موجود در چای

خرید چای سرگل

خرید چای سرگل بهاره ایرانی

چنانچه از متقاضیان خرید چای سرگل بهاره ایرانی در سطح بازار کشور هستید و تمایل به خرید بدون واسطه و مستقیم چای را دارید می توانید از سوی مرکز چای ارگانیک ایرانی بهترین نمونه از چای اصیل و سنتی و خوش رایحه را سفارش و خریداری کنید. زمان آغاز خرید از نیمه دوم اردیبهشت آغاز و تا زمان موجودی این چای ادامه می یابد. با ارتباط با مراکز اصلی شما می توانید بهترین انواع چای فله اصل را به صورت عمده و کیلویی تامین و صرف جویی در هزینه ها و سرعت در انتقال و کیفیتی فراتر از چای شمال را تجربه نمایید.

فروش اینترنتی چای سرگل

آیا با شیوه های دسترسی به چای شمال آشنا هستید؟ امروزه شیوه های فروش سنتی و فروش اینترنتی چای در حال انجام و فروش اینترنتی چای از طریق سایت ها و فروشگاه ها با وجود مراکز تولید و فروش آن ها به خوبی در حال انجام بوده و همواره این مکان ها در تلاشند تا دسترسی خریداران به چای خالص و طبیعی را بیش از پیش راحت تر نموده لذا خدمات خوبی را در این زمینه ارائه و می توان به شیوه هایی نوین و سریع خرید چای سرگل، چای ممتاز، چای قلم، چای شکسته و.. را در هر فصل و هر زمان به صورت تازه ترین شکل ممکن دریافت نمایید.

خرید چای سرگل

قیمت خرید چای سرگل بهاره درجه یک

قطعا هر چای و هر محصولی با توجه به کیفیتش در بازار ارش گذاری و به طرق مختلف در دسترس قرار می گیرند که روش دستیابی می تواند در قیمت نهایی بسیار تاثیرگذار باشد. قیمت خرید چای سرگل بهاره درجه یک با آغاز برداشت در ابتدای سال به دلیل نوبر بودن و تازه بودن قیمت بالاتری داشته و طی روال عادی در هر سال شاهد افزایش قیمت آن خواهیم بود. خرید مستقیم آن سبب کاهش هزینه و رسیدن به قیمت مططلوب تر و ارزان تر خواهد بود لذا خرید چای سنتی ایرانی را از مراکز فعال فروش آن در گیلان به شما متقاضیان محترم پیشنهاد می نماییم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com