قیمت چای سیاه

قیمت چای سیاه داخلی در بازار

قیمت چای سیاه داخلی در بازار چند است؟ قیمت هر کیلو چای سیاه ایرانی لاهیجان به صورت ارزان تر از نمونه های چای خارجی در حال عرضه می باشند. خرید بهترین انواع چای سیاه فله با شرایط عالی در مرکز فروش چای ایرانی به متقاضیان چای خالص پیشنهاد می شود.

قیمت یک کیلو چای سیاه بسته به عوامل متعددی در بازار تعیین می شود. در بازار ایران نمونه های متنوعی از چای خارجی سیاه و یا تولید داخلی در حال عرضه می باشند و در عین کیفیت های مختلف دارای رنج قیمت متمایزی از هم می باشند. با توجه به وضعیت اقتصادی خریداران همواره در کنار کیفیت به دنبال چای قیمت مناسب می باشند که نمونه چای تولید داخل از گزینه ها و فرصت عالی به جهت تهیه و تامین در بازار برشمرده می شوند.

قیمت چای سیاه

چای سیاه داخلی

چای سیاه یکی از چای های برتر تولید شده در داخل کشور است که به سنتی ترین شیوه در کارخانجات چایسازی و از بهترین برگ های گیاه چای حاصل می شود. مراحل تولید این چای عبارتند از : پلاس، مالش، اکسیداسیون، خشک و طبقه بندی و سورت شدن در مراحل فوق از هیچ فرآوری خاصی حاوی رنگ و اسانس استفاده نشده و برگ های چای نیز در سلامت کامل می باشند. بیشترین سهم تولید چای داخلی به چای سیاه متعلق بوده و سهم مصرف هر فرد ایرانی در طول شبانه روز از این چای حداقل 3 فنجان می باشد.

قیمت چای سیاه

قیمت چای سیاه داخلی در بازار

با توجه به اینکه فعالیت در زمینه تولید چای در شمال ایران امکان پذیر می باشد لذا توصیه به خرید چای سیاه داخلی که از پرکاربردترین مصارف می باشد توصیه چرا که بدون هیچ ماده شیمیایی و جزء چای طبیعی و برتر در دنیا نام دارد. ارزش قیمت چای سیاه داخلی در بازار با توجه به نوع و کیفیت تعیین و از طریق مراکز فروش اصلی گیلان با قیمت ارزان تر عرضه می گردد. جهت دریافت قیمت روز و عمده حتما با ما در ارتباط باشید.

نام چای قیمت مصرف کننده (تومان)
چای سیاه سرگل ایرانی 80000
چای سیاه ممتاز ایرانی 75000
چای سیاه شکسته ریز ایرانی 60000
چای سیاه شکسته درشت ایرانی 60000
چای سیاه قلم ایرانی 60000
چای سیاه قلم لیزری ایرانی 75000
چای سیاه دستی 150000

عوامل تعیین کننده و تاثیرگذار بر قیمت چای سیاه کدامند؟

  1. نوع برگ ها
  2. نوع چای
  3. منطقه پرورش گیاه چای
  4. شیوه تولید
  5. واسطه ها
  6. خلوص یا عدم خلوص چای
  7. نوسانات بازار
  8. شیوه عرضه
  9. حجم تقاضا
  10. عرضه و تقاضای بازار

قیمت چای سیاه

خرید انواع چای سیاه بهاره در بازار

با برداشت برگ سبز چای و آغاز تولید چای در بهار می توان مرغوب ترین انواع چای را در اختیار داشت و در این زمان شاهد اوج ثبت سفارشات خرید انواع چای سیاه بهاره در بازار هستیم. فرصت خرید این چای ها و دریافت قیمت چای سیاه و سبز به شکل واحد از مراکز پخش چای ایرانی در گیلان گزینه های عالی برشمرده شده تا فعالین این عرصه سودآوری خوب و مطلوبی را تجربه نمایند.

فروش اینترنتی چای سیاه ایرانی فله به قیمت ارزان

فرصت های خرید و فروش چای در بازار به طرق مختلف با تغییرات سبک زندگی در حال انجام بوده و فروش اینترنتی چای یکی از راه های مهم و تاثیر گذار بر فرهنگ سازی و افزایش فروش چای سیاه داخلی بوده و قیمت چای سیاه داخلی با توجه به استاندارد های لازمه و کیفیت بالا همواره ارزان تر از نمونه های وارداتی در حال عرضه و نمونه های فله با توجه به رویت و قیمت مناسب تر همچنان در صدر سفارشات خرید با حاشیه سود مناسب قرار دارند.

قیمت چای سیاه

دریافت لیست قیمت چای سیاه لاهیجان در سراسر کشور

در سراسر کشور عرضه و تقاضای چای سیاه بسیار بالا و همواره خریداران انواع این چای را با تنوعی از رنج قیمت و کیفیت در اختیار خواهند داشت. خریداران با توجه به مصرف بالا همچنان به دنبال چای با قیمت مناسب و یک چای اصل و خالص می باشند. شهر لاهیجان معتبرترین تولیدکنندگان چای ایرانی را داشته و قیمت محصولات عرضه شده از این شهر برای متقاضیان پایین تر و با حاشیه سود بیشتری همراه خواهد بود. جهت خرید و دریافت لیست قیمت چای سیاه لاهیجان و بهترین چای سبز در نمونه های چای سرگل، چای ممتاز، چای قلم، چای شکسته، چای باروتی و… می توانید با ما در ارتباط و قیمت یکسانی از دو چای سنتی سیاه و سبز را دریافت نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com