چای بهاره

قیمت و خرید چای بهاره امسال لاهیجان در تهران

چای بهاره چین اول دارای بهترین انواع درجه بندی با کیفیت بالا می باشد. قیمت و خرید چای بهاره امسال لاهیجان در تهران را بدون واسطه و به صورت عمده و کیلویی دریافت نمایید. مرکز فروش اینترنتی چای ارگانیک ایرانی مرغوب ترین چای 1400 را در بسته های 1، 5، 10، 20، 25 و 30 کیلویی عرضه نموده است.

چای بهاره چیست؟ تفاوت این چای با برداشت های دیگر چیست؟ آیا امکان سفارش خرید مستقیم و تازه چای وجود دارد؟ بهترین زمان سفارش خرید چای چین بهاره کی می باشد؟ آیا در صورت ثبت سفارش حداقل می توان تنوعی از چای ها را خریداری نمود؟ برای دریافت قیمت چای از چه راهی اقدام کنیم؟

چای بهاره

چای بهاره

به برداشت اول چای در بهار چین اول و به چای های حاصل از آن چای بهاره گفته می شود که از بهترین و کوچکترین برگ های سبز چای که حاوی مواد مغذی بسیاری هستند به دست می آید لذا چای های این فصل غیر از اینکه نوشیدنی خوب و محبوب با رایحه دل انگیز هستند دارای خواص ضد بیماری و دارویی بسیاری نیز می باشند.

انواع چای بهاره

  • چای سرچین یا سرگل
  • چای ساچمه ای
  • چای ممتاز
  • چای قلم
  • چای شکسته
  • چای باروتی
  • چای خاکه
  • چای دستی سیاه محلی بهاره لاهیجان

چای بهاره

تفاوت چای چین بهار با برداشت های دیگر چیست؟

  1. درصد رایحه بالاتر
  2. دارای دانه های زر
  3. وزین تر
  4. ارزش قیمت بالاتر
  5. خواص بیشتر
  6. کیفیت بالاتر به دلیل یکدوره استراحت زمستانه

چای بهاره

بهترین چای بهاره چین اول

در بین تنوعی از چای های اعلای بهاره سرچین یا اولین چین چای از مطلوبیت بالاتری برخوردار است که آن را با نام چای سرگل یا چای زرین می شناسند. موقعیت برداشت این چای در طول سال امکان پذیر نبوده و تنها به اولین برداشت تعلق دارد.

بهترین زمان سفارش خرید چای چین بهاره کی می باشد؟

برداشت برگ سبز چای در بهار با مساعد بودن شرایط جوی و رشد کافی برگ ها از أواخر هفته اول و اوایل هفته دوم اردیبهشت آغاز و تا حجم یافتن تولید لذا از نیمه دوم اردیبهشت بهترین زمان جهت ثبت سفارشات و خرید چای می باشد.

آیا در صورت ثبت سفارش حداقل می توان تنوعی از چای ها را خریداری نمود؟

حتما بله، حداقل سفارشات جزیی از 2 کیلو آغاز که می توان این 2 کیلو می تواند دو چای مجزا باشد و در صورت خرید عمده که حداقل حجم سفارش از 30 کیلو است می تواند شامل چندین نوع چای از درجه بندی های متنوع یا چای سیاه و چای سبز باشد.

استعلام لیست قیمت چای بهاره چین اول

شاید برای بسیاری با آغاز برداشت چای در بهار این پرسش باشد که چای بهاره کیلویی چنده؟ با توجه به افزایش نرخ چای در ابتدای هر سال لذا خریداران به دنبال دریافت لیست قیمت می باشند. جهت دریافت و استعلام لیست قیمت واحد از چای بهاره سیاه و سبز متقاضیان در هر نقطه از کشور می توانند با کارشناسان ما در ارتباط و نازلترین قیمت درب کارخانه را دریافت و سودآوری خوبی را تجربه نمایند.

چای بهاره

خرید چای بهاره امسال لاهیجان در تهران

تهران یکی از کلان شهر ها با تقاضای بالای خرید و فروش چای در بازار می باشد. نزدیکی این نقطه به گیلان بزرگ ترین منابع تولید چای سبب شده تا در هر زمان و ارتباط با مرکز فعال فروش چای بتوان بهترین و مرغوب ترین چای تازه را سفارش و خریداری نمود. برای خرید چای بهاره امسال لاهیجان در تهران می توانید از هم اکنون اقدام به ثبت سفارش و در سریع ترین زمان سفارش خود را در محل کار و یا منزل در هر حجم در خواستی و ائم از چای فله و چای بسته بندی دریافت نمایید.

پخش عمده چای بهاره درجه یک

عرضه چای مرغوب و دسترسی مشتریان بدین چای ها می تواند تاثیر بسیاری را در شناخت و افزایش فروش به همراه داشته باشد. فروشندگان عمده ای چای در بازار نقش مهمی را در معرفی چای به خریداران دارند لذا در معرض دید قرار دادن و معرفی چای بهاره می تواند آن ها را با کیفیتی عالی از چای تولید داخلی آشنا نماید. پخش عمده چای بهاره درجه یک و اصل در تهران و سراسر شهر های ایران به صورت بدون واسطه امکان پذیر بوده و تمامی ارسالی ها از بهترین نمونه انواع چای لاهیجان می باشند.

چای بهاره

فروش چای بهاره در فروشگاه چای گیلان

گیلان معتبرترین و قدمت دارترین و بزرگ ترین منابع تولید چای در ایران را دارا می باشد و سالانه بخشی از تولید داخلی از این استان تامین و مابقی از طریق واردات به بازار تزریق می گردد. مراکز بسیاری ائم از کارخانه های چایسازی و مراکز فروش چای در گیلان فعالیت و همواره چای خالص و سنتی ایرانی را مستقیم ارائه می نمایند. فروشگاه چای گیلان در لاهیجان بهترین محصول چای سالانه لاهیجان را عرضه و خریداران می توانند از مزیت کیفیتی و قیمتی بسیار عالی بهره مند شوند.

نمایندگی چای بهاره لاهیجان

یکی از تاثیرات مثبت نمایندگی ها دسترسی به چای خوب و مرغوب با قیمت هایی مناسب است. نمایندگی چای لاهیجان عرضه کننده بهترین چای اصیل گیلان در سراسر ایران بوده و خریداران چای می توانند از طریق نمایندگی اینترنتی چای فرصت های خوب ایجاد شده را بهره مند و از حاشیه سود خوب و مقرون به صرفه بودن چای ها بهره مند شوند و بدون هیچ دغدغه ای در هر زمان بهترین چای بهاره از شهر چای ایران لاهیجان در تهران و سایر شهر های ایران سفارش و خریداری نمایند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com