بهترین چای

چای لاهیجان سرگل و 100% ارگانیک را از کجا بخرم؟

چای لاهیجان سرگل و 100% ارگانیک را از کجا بخرم؟ فروش عمده چای لاهیجان به قیمت هرکیلو ارزان تر از بازار چای در سراسر ایران آغاز شد. آیا می دانید در چه زمان می توانید برای خرید بهترین چای اصیل ایرانی اقدام نمایید؟

چای لاهیجان

چای لاهیجان

اگر بخواهیم از یکی از نقاط مطمئن و مورد اعتماد برای چای اعلای ایرانی و پایتخت چای ایران نام ببریم قطعا از لاهیجان نام برده چرا که قدمت کشت چای برای اولین بار در کشور ما در این شهر انجام و با موفقیت به سرانجام رسیده است. کارخانه های چایسازی با مجهز ترین امکانات و خبره ترین کارشناسان و استفاده از مرغوب ترین برگ سبز چای، چای 100% ارگانیک را عرضه می نمایند و لقب ارگانیک بودن چای در این خطه و شهر های همچوار آن به دلیل عدم استفاده از مواد های شیمیایی خطرناک چه در باغات و چه در زمان تولید می باشد. چای لاهیجان محبوبیت جهانی داشته و علاوه بر بازار داخل در برخی از نقاط مهم و گران دنیا نیز به عرضه و به فروش می رسد.

چای سرگل

چای سرگل لاهیجان چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

با توجه به برداشت چای در سه چین بهار، تابستان و پاییز چای ها با درجه ها و ویژگی های خاصی را می توان در بازار شاهد بود. چای سرگل به اولین چای خشک حاصل از اولین برداشت در اردیبهشت ماه اتلاق می شود. از خصوصیات این چای می توان به استفاده از جوان ترین و شاداب ترین برگ های جوان حاوی کرک اشاره کرد که این کرک ها سبب ایجاد رایحه بالا در این چای گردیده است. این چای تنها در اولین برداشت به دست آمده و در سایر برداشت ها و فصل های دیگر امکان برداشتش وجود ندارد. انواع چای لاهیجان نسبت به سایر چای های ایرانی موجود در بازار با توجه به نوع برند خوانده شدن و کیفیت چای هایش قیمت بالاتری را دارا می باشد. ویژگی های چای سرگل لاهیجان:

  1. اولین رده درجه بندی چای
  2. حالت ترد و شکننده به دلیل استفاده از برگ های بسیار جوان و آبدار
  3. گسی و تلخی خاص و منحصر به فرد
  4. رنگ عالی
  5. تنها حاصل برداشت اول
  6. حاوی دانه های زرین (غنچه کوچک میانی)
  7. دارای دانه های سبز کوچک که به دلیل عدم گرمادهی بالا و عدم سوخته شدن برگ های جوان می باشد.

چای سرگل سیاه یا چای سرگل سبز؟

برای برتری دادن یکی از این دو چای قطعا با توجه به مهم بودن عطر و رایحه چای می توان تقاضای بالاتر چای سیاه سرگل را در رده بالاتری داریم و این چای بهاره بیشتر مورد توجه در بازار چای می باشد زیرا چای سبز زرین چه بهاره چه متعلق به سایر برداشت ها دارای رایحه و رنگ خاصی نمی باشد که ارجحیت آن را بیشتر نماید مگر در نوع خواص که چای سبز در رده بالاتری نسبت به نمونه چای سیاه قرار دارد.

چای لاهیجان

چای لاهیجان سرگل و 100%ارگانیک را از کجا بخرم؟

با توجه به انواع چای که علی الخصوص از نمونه های وارداتی هستند و امروزه در کشور ما عرضه می گردند می بینیم که بیشترین نوع چای مصرفی در بیشتر نقاط، از خلوص پایین و شامل افزودنی ها، نگهدارنده ها و طعم دهنده های اضافی می باشند، از این رو در مجموعه چای ارگانیک ایرانی تلاش شده تا در زمینه افزایش آگاهی مردم از چای مرغوب و درجه یک و تفاوت این دو نوع نوشیدنی و همچنین عرضه ی مستقیم محصول از مرکز تولید به دست مشتریان و متقاضیان با پایین ترین قیمت، و بهترین کیفیت انجام گردد. هم اکنون در هر گوشه از کشور جهت خرید عمده چای و در کنار آن خرید کیلویی و مصرف خانگی می توان از طریق این مجموعه بهترین چای لاهیجان (چای سرگل) و سایر نمونه چای ممتاز و… را به آسان ترین راه و با سرعت بالا خریداری نمود.

چای لاهیجان

فروشگاه آنلاین چای لاهیجان

یکی از راه های آسان و در دسترس این روز ها با توجه به مشغله های بالا و مشکلات پیش رو استفاده از فضای فروشگاه آنلاین چای جهت خرید انواع چای مورد نظر می باشد. چای لاهیجان به صورت تولید تازه و از تولید به مصرف به شکل دست اول از این طریق ارائه و خریداران آن خواهند توانست مرغوب ترین چای سنتی و 100% خالص را با قیمت ارزان تر از نمونه های وارداتی و حاوی رنگ در اختیار داشته باشند. چای سرگل، چای شکته، چای قلم، چای ممتاز، چای باروتی و چای خاکه از مهم ترین چای های سنتی عرضه شده می باشند.

نحوه عرضه چای لاهیجان چگونه است؟

  1. فله ای
  2. بسته بندی برند (مارک)
  3. چای کیسه ای

چگونگی دسترسی به چای لاهیجان در بازار ایران؟

  • فروش سنتی چای
  • فروش اینترنتی چای
  • فروش از طریق نمایندگی ها
  • فروش مویرگی و دست به دست تا مصرف کننده نهایی

در چه زمان می توانید برای خرید بهترین چای اصیل ایرانی اقدام نمایید؟

با مساعد بودن شرایط جوی و رشدی گیاه چای در نواحی شمالی آغاز برداشتش از نیمه اول اردیبهشت آغاز گردیده و شروع فروش آن تقریبا از نیمه دوم اردیبهشت به اوج خود می رسد، لذا اردیبهشت و خرداد را می توان بهترین زمان ها برای خرید چای سرگل لاهیجان و… دانست.

چای لاهیجان

فروش عمده چای سرگل لاهیجان به بهترین قیمت

چنانچه از فروشندگان چای در شهر خود هستید جهت تکمیل سبد خرید خود و دسترسی مشتریان خود به بهترین چای خالص و اصل ایرانی می توانید تقاضای خرید چای سرگل را نیز در میان چای های مورد درخواست خود قرار دهید. مرکز چای ایرانی فروش عمده چای لاهیجان را به دلیل عرضه مستقیم به بهترین قیمت و ارزان ترین شکل ممکن ارائه نموده و هم اکنون شاهد پخش عمده چای اصیل لاهیجان در بازار سراسری می باشیم که برای دریافت قیمت چای همواره کارشناسان مجموعه آماده ارائه لیست قیمت و مشاوره به شما عزیزان می باشد.

نمایندگی چای لاهیجان در سایر شهر های ایران

ساختار های نمایندگی چای در شهر های مختلف اقدام به عرضه نمونه های مختلف چای بر مبنای تقاضای مشتریان خود می نمایند. و نمایندگی های مختلفی در زمینه چای ایرانی در سطح کشور در حال فعالیت می باشند. مجموعه چای ارگانیک ایرانی امکان ارسال و خرید مستقیم چای را در سطح کشور فراهم نموده و متقاضیان می توانند چای های مورد نظر را در تمام سال مستقیم با کیفیت بالا و تضمینی در حجم موردنظر تهیه و از سود دهی خوب آن بهره مند گردند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com