چای زرین

خرید اینترنتی چای زرین سرگل بهاره لاهیجان

چای زرین یکی از برترین چای های خوش رایحه در ردیف 1 جدول طبقه بندی است. خرید اینترنتی چای زرین سرگل بهاره لاهیجان را با قیمت عالی بدون واسطه، کاملا تضمینی تجربه نمایید. بازار چای ایرانی همواره بهترین انواع چای درجه یک، سنتی را عرضه که خریداران عمده و کیلویی می توانند سفارشات خود را در حجم موردنظر تهیه نمایند.

چای زرین

چای زرین

یکی از چای های رتبه 1 جدول با توجه به کیفیت بالا و استفاده از کوچکترین برگ های جوان گیاه چای است. این چای حاوی غنچه ریز میانی است که در زمان خشک شدن رنگی زرد و طلایی می یابد و سبب وجود دانه های به اصطلاح زر در این چای می گردد. ارزش قیمت و کیفیت این چای بالاتر از سایر رده ها است. این چای مشتریان خاص خود در بازار را دارا بوده و رایحه و طعم این چای وصف ناپذیر می باشد. خرید این چای به همه خریداران توصیه می گردد.

چای زرین

نقاط قوت چای زرین لاهیجان

  1. محصولی 100% طبیعی
  2. خوش عطر
  3. کیفیت عالی
  4. محصول تولید داخلی
  5. رنگ و طعم بی نظیر و خالص
  6. اولین چین چای، نوبرانه و پرخاصیت
  7. آنتی اکسیدان سطح بالا
  8. وجود اختصاصی زر چای در این رده
  9. تلخی و گسی دلچسب با توجه به عدم دستکاری و ماده افزودنی

چای زرین

آیا چای زرین در هر فصل برداشتش امکان پذیر می باشد؟

خیر، این چای قابلیت برداشت و تولید را تنها در بهار و اولین برداشت دارا است و چون از اولین برگ های تازه روییده بهار پس از یکدوره استراحت به دست می آید بدان سرچین، سرگل یا زرین می گویند.

آیا می توان برای حذف تلخی و گسی چای زرین بدان چیزی افزود و مخلوط کرد؟

ترجیحا توصیه می شود تا چای زرین به دلیل خواص بسیار خالص و تنها میل شود اما برای برخی که بدین طعم تمایلی ندارند توصیه می گردد تا از مواد طبیعی موجود در منزل همچون :

  • لیمو
  • دارچین
  • زنجبیل
  • هل
  • زعفران
  • میخک و… استفاده نمایند.

چای زرین

خرید اینترنتی چای زرین سرگل بهاره لاهیجان

همان طور که می دانید تولید چای در ایران با بالاترین میزان و اختصاصا در استان گیلان انجام شده و شهر لاهیجان معتبرترین مرکز تولید چای در ایران است. دسترسی به این نقطه در هر زمان برای افراد مختلف در امکان پذیر نبوده از این رو به جهت معرفی بهتر و دسترسی آسان امکان خرید اینترنتی چای زرین سرگل بهاره لاهیجان در کنار سایر انواع چای سیاه و چای سبز اصیل و سنتی فراهم و خریداران می توانند از حجم حداق 2 کیلو تا تناژ های بالای چای را بدین طریق سفارش و در اسرع وقت درب منزل، محل کار و یا محل مورد توافق طرفین دریافت نمایند.

قیمت چای زرین بهاره درجه یک

فاکتور کیفیت بالای این چای آن را در رنج قیمتی بالاتر از دیگر چای ها قرار داده و قیمت آن در بازار های مختلف متفاوت و مختلف از هم می باشد. منطقه کشت چای، کیفیت، هزینه های جانبی، برداشت جدید هر سال و میزان محصول به دست آمده در تعیین رنج قیمت مهم می باشند. قیمت چای زرین بهاره درجه یک ایرانی متعلق به لاهیجان در مرکز مقابل در سال 99 به قیمت عمده 65 هزار تومان و جزیی هر کیلو 80 هزار تومان ارزشگذاری و عرضه گردیده است.

چای زرین

خرید و فروش چای زرین ایرانی در بازار

افراد بسیاری در بازار چای به داد و ستد و معامله در زمینه چای مشغول می باشند و خرید و فروش چای مرغوب می تواند در جلب اعتماد مشتری و تداوم خرید آن بسیار موثر باشد. برای خرید چای زرین مناسب ترین و بهترین زمان اردیبهشت هر سال بوده که برداشت آغاز و تولید این چای را شاهد می باشیم. متقاضیان چای سنتی و ارگانیک ایرانی می توانند سفارشات خرید اینترنتی مرغوب ترین انواع چای لاهیجان ائم از چای شکسته، چای ممتاز، چای قلم، چای دستی و.. را به صورت فله ای و بسته بندی از بهترین مارک چای لاهیجان در سراسر ایران انجام نمایند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com