چای سبز ممتاز

چای سبز ممتاز خرید و قیمت مستقیم از شهر چای ایران لاهیجان

چای سبز ممتاز خرید و قیمت مستقیم از شهر چای ایران لاهیجان به صورت حداقل 2 کیلویی جزیی و عمده از 20 کیلو در حال انجام است. مرکز فروش چای ایرانی عرضه کننده بهترین انواع چای سبز ارگانیک و طبیعی می باشد. خرید اینترنتی چای سبز ممتاز با قیمت رقابتی را همراه با ما در تمام شهر های ایران تجربه نمایید.

چای سبز یکی از نمونه های پرخاصیت و نوشیدنی با خواص درمانی و اعجاب انگیز است که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است لذا می توان در کنار نمونه های چای فله نمونه های با برند های بسته بندی شده در وزن های مختلف و به صورت تی بگ را مشاهده نمود. مرحله تخمیر در این چای حذف شده و برای نوشیدن نیاز به دم کشیدن طولانی ندارد. این چای علاوه بر اینکه به عنوان نوشیدنی باشد در صنایع مختلف ائم از شیرینی پزی، بستنی، رنگ رزی و… نیز کاربرد دارد. نمونه های مختلفی از چای سبز ایرانی در استان گیلان در حال تولید و کیفیت بسیار بالایی را دارا می باشند.

چای سبز ممتاز

چای سبز ممتاز

این چای را می توان یک چای عالی از نمونه های تولید شده دانست که از بهترین برگ ها و جوانه های بالایی گیاه چای حاصل می شود. پیچش در دانه بندی این چای همانند چای سیاه بوده و مرغوبیت بالایی را می توان در این رده شاهد بود و 100% طبیعی و در فرآیند تولید آن از هیچ افزودنی چون رنگ و اسانس استفاده نشده است. این چای از نمونه های وزین و سنگین بوده و ارزش قیمتی بسیار مناسبی را نسبت به نمونه های وارداتی دارا است و نواحی چایخیز استان گیلان و شهر لاهیجان در این ناحیه از بهترین و تنها تولید کنندگان این چای در ایران می باشند.

آیا چای سبز کافئین دارد؟

تحقیقات بسیاری در زمینه کافئین موجود در چای سبز انجام شده و طی آن مشاهده شده که میزان کافئین موجودر در این محصول در هر 1 فنجان معادل 25 الی 30 میلی‌گرم هست. افراد سالم می توانند در طول روز 300 میلی‌گرم کافئین مصرف کنن و این میزان عارضه‌ای را ایجاد نمی نماید، علاوه بر این میزان کافئین موجود در چای های سبز برای کسانی که نباید کافئین مصرف کنند، مناسب و ۲۰ تا ۳۰% کمتر از چای سیاه است.

طبع چای سبز ممتاز چیست؟

با توجه به اینکه این چای نیز از نمونه های درجه بندی شده چای سبز است لذا طبع سرد و خشک دارد و بهتر است همراه با آن از ترکیباتی که طبع گرم همچون : دارچین، زنجبیل یا عسل استفاده گردد. استفاده از این ترکیبات علاوه بر متعادل نمودن طبع این چای طعم بهتری هم به آن خواهد بخشید.

چای سبز ممتاز

خواص چای سبز ممتاز برای لاغری

طبق تحقیقات انجام شده نمونه های چای سبز چربی سوزی و متابولیسم بدن را افزایش می دهند و در نتیجه وزن سریع تر کم می شود. بنابراین می توان چای سبز ممتاز که سطح کیفی بالا و حاصل از بهترین برگ ها می باشد را برای لاغری مفید دانست. مصرف این نوشیدنی به صورت صحیح و در زمان مشخص در کنار ورزش می تواند به کاهش چربی های بدن به خصوص در ناحیه شکم و پهلو کمک کند.

فواید کلی نوشیدن چای سبز ممتاز

  • ضد سرطان
  • ضد درد
  • ضد التهاب
  • محافظت از پوست و مو
  • مراقبت از استخوان
  • افزایش دهنده تمرکز و هوشیاری
  • ماهش فشار خون
  • ضد کلسترول و دیابت
  • ضد تبخال
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • درمان جوش و آکنه
  • کاهش تیرگی زیر چشم و…

چای سبز ممتاز

مقدار مصرف چای سبز ممتاز

نوشیدن چای طبیعی در طی روز در وعده های مختلف فواید بسیار دارد اما به شرطی به بیش از حد مطرف نشود. حد مجاز نوشیدن چای سبز در طی روز 3 الی 5 فنجان و بیش از این میزان توصیه نمی شود و افرادی مه بیماری های خاص داشته و تحت نظر دکتر می باشند می بایست در نوشیدن این چای احتیاط و از دستور پزشک اطاعت نمایند.

چای سبز ممتاز

چای سبز ممتاز خرید و قیمت مستقیم از شهر چای ایران لاهیجان

نمونه های متنوعی از چای سنتی سیاه و سبز در شهر لاهیجان و دیگر نواحی همجوار آن در حال تولید و خرید و تقاضای عمده و کیلویی آن در بین متقاضیان مشاهده می گردد. با توجه به قیمت های خوب و ارزان هر متقاضیا این امکان را دارد تا نمونه های مختلفی را خریداری نماید و قابلیت برداشت برگ های در فصول مختلف سال ائم از بهار و تابستان و پاییز امکان پذیر می باشد. چای سبز ممتاز خرید و قیمت مستقیم از شهر چای ایران لاهیجان به صورت اینترنتی با حجم استقبال بالایی مواجه بوده و همواره بدون واسطه و تازه می توان سفارشات را در هر نقطه از کشور در سریع ترین زمان با توجه به وجود باربری، اتوبوس، پست و.. دریافت نمود.

چای سبز ممتاز

خرید اینترنتی انواع چای سبز ممتاز و درجه یک ایرانی

با توجه به اینکه چای ایرانی کیفیت بالایی داشته و قیمت مناسبی را دارا می باشد و می توان آن را به صورت تازه تولید شده در اختیار داشت لذا راه های ارتباطی خوبی در این زمینه فراهم شده تا در نواحی از کشور که این چای به سادگی در دسترس نیست و فروشگاه ها حاوی انواع نمونه های چای حارجی می باشند بتوانند تامین دست اول و ارزان تر آن را با حاشیه سود مناسب دریافت نمایند. خرید اینترنتی چای سبز ممتاز و سایز انواع چای شکسته، چای سرگل، چای قلم درجه یک ایرانی از سوی مراکز تولید و فروش چای شمال فراهم و قیمت هر کیلو چای در این مجموعه ها به دلیل ارسال مستقیم بسیار ارزان تر از بازار و کاملا خالص و مرغوب تر می باشد. لذا جهت هماهنگی خرید می توانید همین حالا با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید.

چای سبز ممتاز لاهیجان با بهترین قیمت

مناطق چایخیز گیلان فعالیت چشمگیری را در تهیه و تولید چای درجه یک و خالص دارا می باشند و با توجه به کیفیت بالا و استاندارد چای ها، قیمت آن ها بسیار مناسب و با توجه به کیفیت می توان سوح مختلفی از قیمت را شاهد و اقدام به خرید نوع مدنظر نمود. چای سبز ممتاز و سایر نمونه های چای سیاه و درجه بندی شده در برداشت های مختلف دارای رایحه و سطح رنگدهی مختلفی می باشند. ارزش قیمت هر چای بسته به فاکتور های مختلف بوده و در نواحی چایخیزی چون لاهیجان با قیمت بهتر و ارزان تری عرضه می گردد. چای ممتاز سبز در سال 40 2 از برداشت بهاره به صورت جزیی هر کیلو 260 هزار تومان و عمده از 200 الی 210 هزار تومان با بهترین کیفت عرضه و برای دریافت و استعلام قیمت انواع چای می توان از زریق مجموعه مقابل اقدام نمود.

چای سبز ممتاز

مرکز فروش بهترین چای سبز ممتاز بهاره شمال گیلان

برداشت های متعدد چای و وجود داشتن درجه بندی های مختلف انتخاب و تایید بهترین چای را برای برخی با دشواری مواجه می نماید. مراکز عرضه چای شمال در گیلان و لاهیجان شرایط خوبی را برای انتخاب شما از بهترین چای فراهم نموده اند و با مشاوره و استفاده از تجارب این مراکز می توان چای درجه 1 و اعلا و اصیل ایرانی را به راحتی در اختیار داشت. در نمونه های چای تولید ایران بهترین نمونه ها از برداشت بهاره ملقب به چای بهاره بوده که چای سرگل با عنوان بهترین چای ایرانی و چای ممتاز چه از نمونه های سیاه از پرفروش ترین نمونه ها نام دارند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com