چای گیلان

چای گیلان اصل خرید از بهترین انواع در بازار

چای گیلان اصل خرید از بهترین انواع در بازار بدون واسطه را از طریق مجموعه چای ارگانیک ایرانی تجربه نمایید. قیمت چای گیلان در بازار در بهار 1402 چگونه بوده است؟ فروش انواع چای درجه یک بهاره لاهیجان از گیلان به صورت اینترنتی آغاز شد.

چای گیلان

چای گیلان

گیلان یکی از بهترین تولیدکنندگان چای سنتی و طبیعی ایرانی است که رایجه و رنگ دهی عالی و خالصی دارد. چای سیاه با بالاترین آمار تولید و چای سبز در رده دوم قرار دارد. بهترین نمونه های چای دستی محلی را نیز می توان از گیلان جستجو نمود. چایکاری بخش مهم و قابل توجهی را در نواحی چایخیز داشته و طی سال ها تجربه چایکاران بهترین برگ ها را برداشت و کارخانه های چایسازی مرغوب ترین نمونه چای های خشک را تولید و به بازار مصرف عرضه می نمایند. موقعیت عالی رشد گیاه چای در گیلان، چای گیلان را به خاص ترین و بزرگ ترین قطب تولید چای ایرانی مبدل نموده است.

نواحی چایخیز گیلان

  • لاهیجان
  • لنگرود
  • رودسر
  • چابکسر
  • املش
  • سیاهکل
  • فومن
  • آستانه
  • شفت
  • صومعه سرا
  • کلاچای

چای گیلان

فصل برداشت چای گیلان

فصل برداشت برگ سبز و بهترین زمان برداشت برگ های سبز چای در گیلان در بهار و تابستان و پاییز می باشد. در زمستان برگ های و ساقه های چای حالت خشبی و چوبی گرفته و به گیاه اجازه استراحت داده می شود. فاصله هر چین از چین بعدی تا آماده شدن برگ ها برای برداشت مجدد هر 45 روز می باشد و بهترین و اعلاترین نمونه از چین ها متعلق به برداشت چای در بهار ملقب به چای بهاره بوده که آن را به خاص ترین چای با رایحه بالا مبدل نموده است.

خواص چای گیلان

  • آرامبخش
  • رفع حالت خواب آلودگی
  • افزایش قدرت تمرکز
  • ضد زوال عقل
  • ضد سرطان
  • کاهش فشار خون
  • پیشگیری از سکته
  • دفع سموم بدن
  • ضد ویروس
  • ضد التهاب و…

کارخانجات چای گیلان

این مکان ها یکی از معتبرترین و پرنقش ترین در ارائه کیفیت های بالای چای خشک طبیعی و سالم می باشند. کارخانجات چای گیلان با دانش روز و تجهیزات لازم برای تولید چای مرغوب و درجه یک همواره در تلاش بوده و طی سال ها تجربه بهترین انواع چای فله اصل را به بازار چای داخلی و خارجی عرضه می نمایند که صادرات چای ایران از این مکان ها سوددهی و ارزآوری خوبی را به همراه دارد. فعالیت همیشگی این مکان ها آن ها را به نقطه امن برای خرید عمده چای ارگانیک و 100% طبیعی مبدل نموده و قیمت های عالی را در اختیار متقاضیان قرار می دهد.

چای گیلان

چای گیلان اصل خرید از بهترین انواع در بازار

در بازار چای ایران نمونه های متنوعی از چای ها ائم از نمونه های داخلی و خارجی در حال عرضه می باشد. اما آیا می دانید یکی از بهترین انواع چای های سالم دنیا در کشور ما و در گیلان تهیه و عرضه می شود؟ خرید چای از گیلان و استفاده از آن فواید بسیاری را با توجه به عدم وجود اسانس دارا و قیمت های ارزان تر و تضمین در کیفیت چای های تازه تولید شده را به همراه دارد. این چای امروزه به راحتی در دسترس و با سفارش آنلاین در سریع ترین زمان در اختیار می باشد. چای گیلان اصل خرید از بهترین انواع در بازار از نمونه های چای سرگل، چای ممتاز، چای قلم سنتی، چای شکسته، چای دستی و… در حال عرضه و قیمت های رقابتی و عالی را می توان بدین طریق از حجم عمده و کیلویی دریافت نمود.

قیمت چای بهاره گیلان در بازار

قیمت محصولات مختلف کشاورزی طبق فاکتور های مختلفی در بازار در برهه های مختلف ممکن است تحت تاثیر قرار گیرد لذا ارتباط مستقیم تامین و متقاضی می تواند در کاهش این نوسان و ارائه قیمت های مناسب تر بسیار تاثیرگذار باشد. در محوصلی چون چای کیفیت و نوع چای بسیار در تعیین قیمت تاثیر داشته به طور مثال چای سرگل قیمت بالاتر و نمونه های چای بهاره کیفیت و ارزش بالاتری را دارا می باشند. بریا اینکه بتوان یک چای خوب انتخاب و قیمت ارزان تر چای را در اختیار داشت می توانید با مرکز فروش چای ایرانی در لاهیجان در ارتباط و به صورت مستقیم و بدون واسطه انواع چای تازه را با قیمت هر کیلو ارزان تر و کیفیت تضمین شده در اختیار داشت.

چای گیلان

فروش انواع چای گیلان درجه یک لاهیجان

همه شهر های گیلان قابلیت کشت چای را دارا نمی باشند و نواحی چایخیز به شکل پراکنده در این استان می باشند. با توجه به حساسیت گیاه چای لذا شما نمی توانید کیفیت یکسانی از چای ها را از دو کارخانه همجوار هم انتظار داشته باشید اما چیزی که واضح و مورهن است سلامت و کیفیت خالص و ارگانیک چای های های گیلان می باشد. فروش انواع چای گیلان درجه یک لاهیجان، املش و.. از طریق مراکز فروش و فعال آن در گیلان در حال انجام و خریداران می توانند با مشاوره و راهنمایی بهترین نمونه از انواع چای سیاه و چای سبز اعلای ایرانی را در هر کجا در اختیار داشته باشند.

نمایندگی چای گیلان عرضه چای سیاه و سبز بهاره لاهیجان

حتما فروشندگان و چایخوران حرفه ای چای چای های گیلان و منطقه لاهیجان را به خوبی می شناسند. با آگاهی از انتخاب و خرید یک چای خوب و امتحان از چای های گیلان و استفاده صحیح از آن در نحوه دم کشیدن به این نکته مهم خواهید رسید که کیفیت چای سیاه و چای سبز بهاره ایران بسیار بالا و درک خواص عالی آن به شکل راحتی قابل درک خواهد بود ضمن اینکه به عنوان یک نوشیدنی طبیعی رایحه، رنگ و طعم بی نظیری را دارا می باشد. نمایندگی چای گیلان عرضه چای سیاه و سبز بهاره لاهیجان را در سراسر بازار انجام و فرصت خوبی را برای خرید و فروش عمده چای برای فعالیت با حاشیه سود مناسب فراهم نموده است.

چای گیلان

خرید آنلاین چای گیلان

یکی از فرصت های خوب خرید چای این روزها خرید اینترنتی چای از فروشگاه های آنلاین و سایت های فعال در این زمینه به صورت مستقیم از نواحی چایخیز می باشد. با معرفی هر چه بهتر انواع چای ها و سناخت آن به مصرف کنندگان افزایش سطح تقاضا را در نمونه های چای تولید داخلی شاهد می باشیم ضمن اینکه از این طریق شناخت و معرفی نمونه ها برای مشتریان برون مرزی نیز امکان پذیر و سبب تقاضای چای برای صادرات و ارزآوری بیشتر می گردد. چای گیلان اصل خرید از بهترین انواع در بازار را بدون معطلی و تنها با چند سرچ می توان از طریق اینترنتی انجام و اعلاترین چای اصیل گیلان را در هر کجا به صورت نمونه های چای فله و بهترین مارک چای لاهیجان در اختیار داشت.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com