ویژگی ها و خرید چای شکسته ممتاز درجه یک (ایران)

چای شکسته یعنی چه؟ ویژگی ها و خرید چای شکسته ممتاز درجه یک (ایران) را چگونه مطلع و تامین کنیم؟ برای دریافت قیمت فروش عمده انواع چای فله بهترین پیشنهاد چیست؟

چای شکسته چیست؟ این چای چه تفاوتی با چای قلم دارد؟ بهترین پیشنهاد برای خرید بین انواع چای های شکسته کدام است؟ برای دریافت قیمت هر کیلو از چای چه کنیم؟

چای شکسته

تعریف چای شکسته

این چای را می توان یکی از چای های تقریبا سبک به شگل گرد و تخت دانست که از الک چای ها در کارخانه و از برگ های دوم و سوم حاصل می گردد. از لحاظ سایز دارای نوع درشت و ریز بوده و یک چای متعادل به لحاظ رنگ و طعم و رایحه می باشد و در جدول در رده چهارم پس از چای سرگل، چای ممتاز و چای قلم قرار گرفته است. اگر به دنبال یک چای خوب با قیمت مناسب و جهت مصرف روزانه هستید این چای گزینه مطلوبی برای خرید می باشد. امکان تولید این چای در بهار و تابستان و پاییز میسر بوده و بازار تقاضای خوبی را در داخل و صادرات چای ایران دارا می باشد.

ویژگی های چای شکسته

  • چای زوددم (مدت زمان دم کشیدن 10 الی 12 دقیقه)
  • رنگدهی خوب
  • مزه ملایم
  • رایحه ملایم
  • دارای تنوع
  • کاملا طبیعی
  • دارای قیمت مناسب

چای شکسته

انواع چای شکسته

  1. شکسته ممتاز
  2. شکسته درجه 1
  3. شکسته درجه 2
  4. شکسته ضعیف

چای شکسته بهتره یا قلم؟

تمامی رده بندی ها و اسامی چای را که می بینید حاصل ایجاد شدن از برگ های سبز یک گیاه یعنی چای هستند که در کارخانه پس از خشک شدن بر اساس شکل، سایز، کیفیت مورد طبقه بندی و نام گذاری قرار می گیرند. چای های با ظاهر درشت تر مرغوبیت بیشتر و کیفیت بهتری دارند. هر چه چای وزین تر در نتیجه مرغوبیت بیشتری خواهد داشت. اما لازم است بدانید این به معنای نغض مرغوبیت چای های شکسته نیست این چای در جایگاه خود بهترین و به دلیل طبیعی و خلوص دارای کیفیت بالا و محبوبیت خوبی در بازار چای است.

چای شکسته

خرید چای شکسته ممتاز درجه یک ایران

یکی از پرفروش ترین نمونه های چای های شکسته نوع ممتاز آن می باشد که دانه بندی وزین تر و پیچش دارتر بوده و از الک اول این رده حاصل می شود. موقعیت خوب برداشت و تولید این چای در 3 فصل فرصت خوبی را برای تنوع این چای فراهم و به شکل راحت و بهتری می توان از آن در حجم مدنظر خرید نمود. برای خرید چای شکسته ممتاز درجه یک ایران در سراسر کشور به صورت عمده می توانید با مرکز چای ارگانیک ایرانی همراه و همواره بهترین چای سنتی درجه یک را با اطمینان و به صورت تازه تامین و جستجو نمایید.

فروش چای شکسته ممتاز ایرانی

چای ها در رده خود درجه بندی های متنوعی را دارا هستند لذا می توان در بازار نمونه های متنوعی از آن ها را مشاهده نمود اما یک چای خوب و مورد تایید از نظر شما کدام است؟ یک چای خوب به واقع باید بتواند به طبیعی ترین شیوه ممکن بدون افزودنی بهترین میزان رایحه ، طعم و رنگ را از خود نمایان کند. نمونه های ممتاز در هر رده نماینگر یک چای خوب و درجه یک هستند. اما برای اینکه بتوانید این چای ها را بدون واسطه و بی دغدغه با مناسب ترین قیمت در اختیار داشته باشید می توانید با مراکز فروش چای ایرانی در ارتباط چرا که همواره بهترین گزینه ها را به دلیل ارائه خدمات مستقیم از بهترین چای ها ارائه می نمایند.

چای شکسته

قیمت چای شکسته ایرانی لاهیجان

یک فاکتور و شاخصه مهمی که می تواند نقش مهمی را در حجم خرید داشته باشد قیمت چای می باشد. در بازار چای واسطه های بسیاری وجود دارند و این امر افزایش قیمت ها را برای علی الخصوص مصرف کننده نهایی به همراه خواهد داشت. از جمله راهکار های مطلوب در این زمینه همکاری با مراکز فعال چای در شمال و دریافت مناسب ترین قیمت روز چای می باشد. برای اطلاع از قیمت هر کیلو چای شکسته فله در کنار چای قلم، چای سرگل، چای باروتی و… می توانید مرجع فروش چای ایرانی که فعال در شهر لاهیجان می باشد را به یاد بسپارید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com