قیمت چای سرگل ممتاز لاهیجان

قیمت چای سرگل ممتاز لاهیجان چنده؟

قیمت چای سرگل ممتاز لاهیجان چنده؟ قیمت انواع چای بهاره در سال 99 نسبت به 98 طبعا روند افزایشی داشته. جهت خرید و فروش بهترین مارک چای و مرغوب ترین چای سرگل درجه 1 لاهیجان به شکل مستقیم و دست اول مرکز چای ارگانیک ایرانی فرصت عالی را در بازار چای فراهم نموده است.

با توجه به نوسانات موجود در بازار ایران لذا در حوزه چای نیز می توان این افزایش را طبیعی و شاهد گران شدن این محصول در بازار بود. شاید در برهه های مختلف برداشت چای در طی سال های قبل و رفتن به سمت برداشت های تابستانه و پاییزه این انتظار می رفت که قیمت ها تا حدودی شکسته و ارزان تر شوند اما این روند در بازار ثبات یافته و با تعیین نرخ در ابتدای سال می توان به طور تقریبی و با اندکی کاهش آن را در بازار جستجو نمود.

قیمت چای سرگل ممتاز لاهیجان

چای بهاره لاهیجان

لاهیجان مهد اصلی پرورش و تولید چای ایرانی برشمرده شده و می توان باغات چای گسترده و زیبا را در جای جای این شهر از نواحی پست تا ارتفاعات مشاهده نمود. برداشت ابتدایی چای در آغاز نیمه دوم بهار هر سال شروع و تا پاییز ادامه می یابد. کیفیت بالای چای بهاره لاهیجان و تازگی و اصالت طبیعی بودنش بر جنبه های دیگر غلبه و خریداران را مغلوب خود نموده است. تنوع دسته بندی چای ها را در کیفیت بالا در این چین شاهد می باشیم و از این رو چای بهاره لاهیجان بازار فروش و تقاضای بالایی را به خود تخصیص داده است.

چای سرگل ممتاز را می شناسید؟

چای سرگل یا سرچین یا زرین بهاره از کوچکترین برگچه های ترد و شاداب طی عملیات مختلف در کارخانه حاصل و از این رو می توان رایحه و رنگدهی عالی را در این رده از چای شاهد بود. به دلیل کیفیت بالا و غیر قابل قیاس این چای با سایر رده ها بدان چای سرگل ممتاز نیز گفته می شود. این چای 10 الی 12 درصد رایحه بالاتری داشته و از جمله چای های مجلسی و عالی به جهت مصرف روزمره می باشد. قیمت چای سرگل لاهیجان در اصلی رین مراکز معتبر شمال ارزان تر و مقرون به صرفه تر عرضه می گردد.

قیمت چای سرگل ممتاز لاهیجان

فرق چای سرگل و ممتاز در چیست؟

  • در جدول رده بندی چای سرگل در اولویت اول و چای ممتاز در رده دوم قرار دارد.
  • چای سرچین بهاره سرگل تنها در اولین برداشت حاصل شده و در سایر فصول امکان برداشتش وجود ندارد.
  • ارزش قیمتی چای برداشت اول بالاتر از سایر رده ها می باشد.
  • امکان سورت و جداسازی ساقه و دانه های عالی و پیچش چای در رده هایی همچون چای ممتاز بیشتر مشهود می باشد.
  • قدرت رنگدهی در ارقام چای ممتاز تابستان و پاییز بالاتر از نمونه چای سرگل می باشد.
  • هردو چای بازار فروش و تقاضای بالایی را به شکل تضمینی دارا هستند.

بررسی چای سرگل

  1. بهترین چای ایرانی
  2. برگ‌های ظریف و پیچ‌خورده
  3. طعم گس و دلنشین
  4. عطر عالی و متفاوت
  5. رنگ طبیعی و مجلسی
  6. فاقد هرگونه مواد افزدونی
  7. مدت زمان نگهداری طولانی

قیمت چای سرگل ممتاز لاهیجان

قیمت چای سرگل ممتاز لاهیجان چنده؟

شاید این سوال به دلیل اطمینان از کیفیت این چای در اولین نگاه به ذهن شما برسد. در سال 99 قیمت چای نسبت به سال 98 افزایش 30% داشته و قیمت عمده چای سرگل بهاره لاهیجان درجه یک 65000 تومان و قیمت جزیی آن هر کیلو 80000 تومان در مجموعه چای ایرانی و در بازار گاها تا 100000 الی بیشتر نیز در معرض فروش بوده است.

خرید چای سرگل لاهیجان

با توجه به حجم تقاضای خرید و فروش چای در آغاز برداشت بهاره لذا سایت ها و فروشگاه های اینترنتی تخصصی در عرضه و پخش عده چای و کیلویی آن نقش بسزایی را دارند. چرا که بسیاری از این مراجع تخصصی در شهر های چایخیز بنا بوده و یا مستقیم از درب کارخانه اقدام به عرضه چا نموده اند. جهت خرید و دریافت قیمت چای سرگل ممتاز لاهیجان ارزان تر و رقابتی جهت کسب و بازده سود بیشتر می توان این مراکز را در صدر و اولویت انتخاب قرار داد.

قیمت چای سرگل ممتاز لاهیجان

فروش چای دستی سرگل بهاره لاهیجان

تلاش چایکاران شمالی در پرورش و برداشت و حتی تولید چای ستودنی و غیر قابل انکار می باشد چرا که در زمان برداشت افراد متبحر و قدیمی در این رشته که چندان زیاد هم نیستند اقدام به تولید و تهیه چای در منزل نموده که کیفیت بالا و زحمات فراوانی را به همراه دارد. برای تهیه این چای بهترین برگ های چای توسط چایکاران دستچین و چای حاصله دارای ظاهر درشت و مشابه چای قلم می باشد. فروش این چای در مجموعه امکان پذیر بوده و جهت خرید و دریافت بهترین قیمت چای سرگل ممتاز لاهیجان از نوع محلی و دستی می توانید از همین طریق اقدام نمایید.

شیوه های ارسال و پخش چای در بازار

  • بسته به حجم از طریق پست
  • باربری
  • اتوبوس
  • تیپاکس
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com