خرید چای سیاه ممتاز

خرید چای سیاه ممتاز شمال ایرانی

خرید چای سیاه ممتاز شمال ایرانی در وزن ها و بسته های مختلف (100 گرمی و نیم کیلویی و…) در سراسر کشور به صورت مستقیم امکان پذیر شد. فروش عمده بهترین انواع چای سیاه سرگل بهاره لاهیجان، چای سیاه درجه 1 در فروشگاه چای ارگانیک ایرانی در حال انجام است. قیمت مرغوب ترین چای سنتی سیاه ممتاز را دست اول و رقابتی دریافت نمایید.

برای نوشیدن چای کیفیت چای می تواند نقش مهمی را در میزان رنگدهی و رایحه داشته باشد. هر چه چای ها از درجات کیفی پایین تری برخوردار باشند در نتیجه به همان میزان از رایحه و رنگدهی کمتری برخوردار خواهند بود. شاید یکی از توقعات دور از انتظار از چای طبیعی زود آماده شدن و قدرت رنگ زیاد در صدم ثانیه است اما هیچ نوشیدنی طبیعی نمی تواند به این سرعت آماده شده مگر اینکه حاوی مواد افزودنی باشد.

خرید چای سیاه ممتاز

چای سیاه ممتاز

یکی از رتبه های خوب و مورد تایید در چای ها رتبه ممتاز بوده و چای سیاه ممتاز با توجه به دارا بودن رایحه و رنگ عالی بیش از نمونه های چای سبز مورد توجه قرار دارد. این چای سنتی طبیعی که در شمال ایران تولید می شود از بهترین برگ های بالایی گیاه چای انتخاب و در کارخانه به عمل می آید. درصد دانه های وزین در این نمونه بالا و بسیار مورد توجه در بازار چای قرار دارد.

خرید چای سیاه ممتاز

خصلت های بارز چای ممتاز ایرانی

  • تولید سال و تازه
  • پرمصرف‌ترین چای ایرانی
  • برگ‌های متوسط و پیچیده
  • طعم گس و دلنشین
  • عطر بسیار خوب
  • رنگ‌دهی عالی
  • فاقد هرگونه مواد افزدونی
  • زمام دمکشیدن : 10 الی ۱۵ دقیقه با کمترین حرارت
  • بهترین زمان مصرف: ۱۸ ماه پس از تولید

اهمیت فروش چای سیاه ممتاز در بازار

چای مرغوب در بازار از مشتریان بسیاری برخوردار است و از آنجا که چای سیاه ممتاز از جمله چای های با قدرت کیفی بالا و قیمت مناسب است لذا چای مقرون به صرفه و گزینه مطلوب جهت صرف روزمره برشمرده می شود. اهمیت فروش و خرید چای سیاه ممتاز شمال به دلیل رعایت نکات سلامتی همواره مورد توجه بوده و علاوه بر بازار داخل، در بازار صادراتی نیز با استقبال خوبی برای کشور های خاص مورد تقاضا قرار دارد و توانسته سودآوری و ارزآورزی خوبی را به همراه داشته باشد.

خرید چای سیاه ممتاز

خرید چای سیاه ممتاز شمال ایرانی

در بازار چای مردم همواره به دنبال خرید چای خوب و درجه یک بوده و بدین موضوع واقف هستند که هر چه درجه چای بالاتر باشد قطعا قیمت بالاتری را به همراه خواهد داشت. امروزه چای ممتاز شمال به یک چای پرفروش در میان انواع چای ایرانی در طول سال مبدل شده و خریداران عمده همواره خرید این چای را حتما در لیست سبد سفارشات خود به همراه دارند. برای خرید چای سیاه ممتاز شمال ایرانی از درب کارخانه و از بهترین مراکز چایسازی لاهیجان می توان از طریق مرکز پخش چای ایرانی اقدام به ثبت سفارش نمود. همچنین این امکان وجود دارد تا تنوعی از انواع چای را ائم از چای سرگل، چای قلم، چای شکسته و… را به شکل فله ای و بسته بندی شده از بهترین مارک چای سفارش و خریداری نمایید.

خرید اینترنتی انواع چای سیاه

بستر اینترنت برای خرید انواع محصولات توانسته یکی از مکان های مهم محسوب شود چرا که فروشنده توانسته به خوبی محصول خود را معرفی و ارائه و خریدار بدین طریق می تواند هرچه سریعتر و بهتر به کالای موردنظر خود دست یابد. این محیط یک فضای مورد تعامل و عالی دوطرفه بوده و در زمینه چای شمال توانسته جذب مشتریان بیشتر و افزایش سطح فرهنگ مصرف این چای را به همراه داشته باشد. با خرید اینترنتی چای هم اینک می توان خرید چای سیاه ممتاز و سایر انواع چای طبیعی را تجربه نمود و به دور از واسطه کیفیت های بسیار بالاتری از چای را ظرف زمانی سریع در اختیار داشت.

خرید چای سیاه ممتاز

قیمت خرید چای سیاه ممتاز ایرانی

قیمت خرید چای سیاه ممتاز شمال ایرانی با توجه به مراکز متعدد تولید و منطقه ای خاص متفاوت و متغییر بوده و چون نوع برگ سبز چای در هر منطقه متفاوت از منطقه دیگر می باشد لذا نمی توان قیاس خاصی را به جهت یک قیمت بودن چای ها برگزید. قیمت چای سیاه ممتاز لاهیجان در بهار 99 در مجموعه فوق عمده 60000 تومان و قیمت هر کیلو از این چای به صورت جزیی 75000 تومان عرضه گردیده است.

عامل های مهم در افزایش قیمت نهایی چای در بازار

  • نوسانات بازار
  • حجم محصول به دست آمده در هر برداشت
  • فصل برداشت
  • فاصله های جابه جایی و حمل
  • تعداد واسطه ها
  • حجم خرید
  • برند بودن و بسته بندی چای
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com