خرید عمده چای

خرید عمده چای اعلای ایرانی در بازار

خرید عمده چای اعلای ایرانی در بازار تهران و سراسر کشور بخش مهمی از معاملات حوزه چای را شامل می گردد. اما آیا با مراکز و مرکز فروش عمده انواع چای ایران در لاهیجان آشنا هستید؟ برای خرید عمده قیمت روز چای فله را از کجا جویا می شوید؟

به نظر شما آیا هیچ نوشیدنی می تواند جایگزین چای شود؟ تا به امروز با روی کار آمدن نوشیدنی های متنوع با مستحکم شدن جایگاه چای در میان مردم هیچ چیز نتوانسته جای خود را با آن عوض کند. این نوشیدنی محبوب حس خوب و خوشایندی را پس از نوشیدن به طرف مقابل داده و تجارت آن در دنیا به یک تجارت پرسود و در کنارش پرحاشیه مبدل شده است. با توجه به موقعیت قرار گرفتن ایران در نقطه خاص آب و هوایی لذا یکی از بهترین چای های دنیا را پرورش و سلامت آن به تاییدیه جهانی رسیده و چای خالص و طبیعی بوده که نوشیدنش می تواند فواید شگفت انگیزی را برای فرد مقابل به همراه آورد.

خرید عمده چای

تولید چای در ایران

در کشور ما تولید چای به شکل رسمی یا ارتدوکس می باشد و در نتیجه چای رایحه و رنگ طبیعی و دلپذیری را با خود به همراه داشته و حس خوب و عالی را به طرف مقابلش می بخشد. از اصلی ترین و مهم ترین بخش تولید چای در ایران می توان از گیلان با 90% از باغات چای و مازندران با 10% از سطح باغات چای نام برد. اگر قرار باشد از خرید عمده چای ایرانی اعلای ایرانی در بازار نام ببریم قطعا چای لاهیجان در گیلان بالاترین محبوبیت و کیفیت را به همراه دارد.

خرید عمده چای

چای اعلای ایرانی

چای ها در دسته ها و اسامی مختلفی جایگاه خاصی دارند این درجه بندی در مراحل انتهایی کارخانه برحسب نوع چای و شکل ظاهری انجام می پذیرد و درجه اعلا به چایی تعلق می گیرد که از مرغوب ترین برگ ها تهیه و در مراحل پرورش و تولیدش صحیح ترین شکل ممکن و بدون هیچ افزودنی آماده و عرضه به بازار شود. اگر بخواهیم از چای اعلای ایرانیی نام ببریم می توان به جرات از:

  1. چای سرگل
  2. چای ممتاز
  3. چای دستی لاهیجان نام برد.

دلایل دسته بندی چای ها در بازار

از آنجا که تقاضای بالای چای در بازار شامل دسته ها و اقشار مختلفی می شود و نیاز و مصارف مختلفی را به همراه دارد لذا لازم دیده شده تا طبقه بندی و دسته بندی در آن ها انجام تا با به میان آمدن نام هر چای بتوان ویژگی ها و خصوصیات و قیمت آن را به شکل راحت تری متوجه شد علی الخصوص در خرید عمده چای بسیاری از ویژگی ها برای متقاضی مهم می باشد. از اسامی درجه بندی چای ایرانی از کیفیت بالا به پایین می توان از :

  • چای سرگل بهاره
  • چای ممتاز ایرانی
  • چای قلم ایرانی
  • چای شکسته ایرانی
  • چای باروتی ایرانی
  • چای خاکه ایرانی

خرید عمده چای

خرید عمده چای اعلای ایرانی در بازار

در بازار چای ایران چای های متنوعی ائم از برند و فله ای و چای کیسه ای در حال عرضه می باشند این چای ها یا تولید داخل بوده و یا اینکه از طریق واردات به کشور وارد شده اند. با توجه به تقاضای بالای لذا خرید عمده چای اعلای ایرانی در بازار در رقابت تنگاتنگ با نمونه های مشابه می باشد که کیفیت بالا و ارزش قیمتی بسیار مناسبی را دارا می باشند. در مرکز چای ارگانیک ایرانی با توجه به استقرار این مرکز پخش چای در شهر چای ایران لاهیجان شرایط عالی خرید عمده چای های متنوع و مرغوب فراهم آمده و می توان در هر نقطه از بازار چای کشور ائم از تهران و دیگر نقاط بدون هیچ دغدغه بهترین چای اصل و درجه 1 از نمونه چای سیاه و چای سبز را در اختیار داشت.

عمده فروشی چای

یکی از مکان های مهمی که برای خریداران حائز اهمیت می باشد عمده فروش های چای است چرا که در این مکان ها می توان قیمت های پایین تری را به لحاظ کسب درآمد بهتر در اختیار داشت. عمده فروش های چای در نواحی چایخیز یا منابع اصلی کارخانه های چایسازی از مناسب ترین نقاط برای خرید عمده چای از تنوعی از چای های فله و یا بسته بندی می باشند. عمده فروشی های شهر های مختلف نیز برای دستیابی به انواع چای همواره نقاط چایخیز شمالی را برای خرید چای اعلای ایرانی برمی گزینند تا بتوانند به شکل دست اول خرید خوبی را تجربه نمایند.

خرید عمده چای

فروش عمده چای لاهیجان

بسیاری از شرکت های بسته بندی، افراد فعال در صادرات چای و … نیاز به خرید عمده چای با قیمت ارزان تری دارند تا بتوانند به ادامه کسب و کار و ماندن در بازار پررقابت ادامه دهند. مراکز و کارخانه های چایسازی در شهر لاهیجان بهترین موقعیت و فرصت عالی را برای خریداران خود فراهم نموده اند تا از طریق ثبت سفاشات خود در فضای مجازی بتوانند به راحت ترین شکل ممکن و در سرعتی سریع چای های خود را در هر نقطه ای در اختیار داشته باشند. فروش عمده چای لاهیجان از طریق خرید آنلاین و همکاری با مشاورین و کارشناسان مجموعه چای ایرانی فراهم شده و در بازار تهران و دیگر نقاط می توان تجربه خوب و نوینی را رقم زد.

 

خرید عمده چای

قیمت روز چای فله ایرانی

قیمت همیشه و در هر کالایی یکی از فاکتور های مهم خوانده می شود چرا که برای مشاغل مختلف می تواند در رده بندی و جایگاه خاصی قرار بگیرد. چای نیز همانند هر محصولی تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار داشته که می تواند در تعیین و تغییر نرخ آن بسیار تاثیرگذار باشد. برای در دست داشتن قیمت روز چای فله ایرانی و خرید عمده چای مورد نظر می توان از مرجع تخصصی چای ایرانی در لاهیجان با داشتن کارشناسان مجرب کمک و راهنمایی گرفت.

چه عواملی در قیمت چای موثر هستند؟

  • کیفیت چای ها
  • فصل های مختلف برداشت ائم از بهاره، تابستانه یا پاییزه بودن
  • میزان محصول به دست آمده در هر برداشت
  • تقاضای بازار
  • میزان واردات محصول
  • نوسانات ارزی
  • میزانی که چای دست به دست می شود
  • حجم خرید ها
  • نوع چای ها
  • فله یا مارک بودن چای
  • هزینه های حمل و نقل
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com