چای قلم

خرید عمده چای قلم بهاره درجه 1

چای قلم چیست؟ خرید عمده چای قلم بهاره درجه 1 لاهیجان را چگونه و از کجا انجام دهیم؟ فروش انواع چای شکسته، قلم درشت ایرانی، چای ممتاز و سایر چای طبیعی و فاقد اسانس با ارزان ترین قیمت و بدون واسطه در بازار ایران آغاز شد.

 

چای قلم

چای قلم چیست؟

حتما همه شما نام چای درشت را شنیده باشید این چای به چای قلم ملقب است و از برگ های دوم و سوم و یا پایین تر گیاه چای طی عملیات مختلف در کارخانه به دست می آید. در این دسته برگ های درشت چای به همان حالت و به شکل پیچش داری خشک و در نتیجه خاصیت کلی را حفظ اما در مدت زمان دم کشیدن نیاز به صرف وقت بیشتری دارند. نوع اصلی این چای به همراه ساقه چای بوده و در نتیجه می توان انتظار رایحه عالی و مزه خوش طعمی از آن را داشت. این چای قیمت مناسبی داشته و از جمله چای های محبوب در بین مردم گیلان می باشد.

چای قلم بهاره

این چای همان طور که از نامش پیداست در بهار برداشت شده و در تهیه آن از برگ های جوان و ترد چای استفاده می شود در نتیجه چای قلم بهاره لطافت بیشتری را نسبت به سایر برداشت ها در سایر فصول دارا بوده و رایحه آن با وجود ساقه های جوان بیشتر می باشد. قیمت چای قلم بهاره نیز بیشتر از نوع تابستانه و پاییزه است و بازار خرید عمده و خوبی را دارا است.

چای قلم

کیفیت چای قلم بهاره

  • دیردم
  • رنگدهی عالی
  • رایحه عالی
  • مزه گس و تلخی با توجه به طبیعی بودن
  • ظاهر درشت
  • خاصیت بالا
  • بهترین زمان مصرف 18 ماه پس از تولید
  • فاقد ماده افزودنی
  • وزین بودن چای

تولید چای قلم بهاره درجه 1 در لاهیجان

لاهیجان یکی از مهم ترین نقاط تولید چای داخلی در کشور برشمرده می شود لذا می توان توقع تولید بهترین نمونه از چای ها در هر رده را از مراکز فعال چایسازی این شهر داشت و خریداران همچنان جهت خرید انواع چای لاهیجان را مدنظر دارند. چای قلمی که همیشه به صورت چوبدار به بازار عرضه می شده امروزه به عنوان چای بازار پسند مورد توجه بوده و با استفاده از دستگاه سورتینگ و حذف درصد بالای ساقه ها فروش و استقبال از این چای افزایش داشته و چای قلم لیزری در نوع درشت و سوزنی توانسته اند همواره با قیمت و کیفیت بالا مورد توجه در بازار داخل و صادراتی قرار بگیرند.

تفاوت چای قلم و چای ممتاز

  • در سایز
  • در قیمت
  • چای ممتاز در رتبه دوم جدول و چای قلمی در رتبه سوم قرار دارد
  • چای ممتاز پرفروش ترین و چای قلمی بازار پسندتری بالا
  • میزان یا درصد چوب موجود در چای

چای قلم

خرید عمده چای قلم بهاره درجه 1

درجه 1 بودن و کیفیت مورد تایید چای ها برای خریداران عمده ای و عرضه آن به مشتریان بسیار حائز اهمیت می باشد. کارخانه های چایسازی در شمال ایران همواره در صدد تولید بهترین چای سنتی بوده و تمامی چای ها 100% خالص و حاوی هیچگونه افزودنی نمی باشند، لذا موقعیت و فرصت خوبی برای خریداران عمده چای فراهم شده تا مرغوب ترین چای ارگانیک و طبیعی در تنوعی از چای سیاه و چای سبز را خریداری نمایند. برای خرید عمده چای قلم می توان حجم بالایی را شاهد و در نتیجه این چای توانسته بازار رقابتی و خوبی را در کنار نمونه های وارداتی با قیمت ارزان تر ایجاد نماید.

چای قلم

قیمت چای قلم در بازار

چای از نوع قلم یکی از چای های با قیمت مناسب در بازار برشمرده می شود اما با توجه به نوع و درجه بندیی می توان قیمت های مختلفی از آن را شاهد بود که حتی نوع مرغوب و درجه 1 آن کیفیتی کمتر از چای سرگل نداشته و با آن برابری می نماید. برای اطلاع از قیمت روز انواع چای و خرید عمده چای قلم بهاره درجه 1 می توان از طریق مراکز تخصصی و معتبر چای در شمال اقدام به دریافت لیست قیمت نمود. قیمت چای ساده قلم در مرکز چای ایرانی در بهار 99 عمده 40000 تومان و چای قلم لیزری قیمت عمده 50000 تومان تعیین گردیده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com