چای سرگل لاهیجان

چای ممتاز لاهیجان با ارزان ترین قیمت خرید عمده

چای ممتاز لاهیجان با ارزان ترین قیمت خرید عمده در کیسه های 30 کیلویی به بازار عرضه می گردد. قیمت چای ممتاز بهاره 99 ، چای قلم، سرگل فله در مرکز فروش چای ایرانی چند است؟ جهت ثبت سفارش خرید بهترین انواع چای شمال (لاهیجان) همین حالا اقدام نمایید.

آیا می دانید که چای، گیاهی بسیار قدیمی است که ابتدا در چین مشاهده و تولید و به علت خواص فراوان و بیشمارش، کشت آن در جهان به سرعت افزایش یافت؟ حتما مطلع هستید که هم اینک چای یکی از نوشیدنی‌های محبوب در ایران و جهان و منبع سرشار از آنتی‌اکسیدان (جلوگیری از بروز سرطان)، کافئین و سایر مواد طبیعی است؟ با نوشیدن چای در طول روز می‌توان خستگی را از تن زدود و با انرژی فراوان آغاز به فعالیت نمود.

چای ممتاز

با چای ممتاز آشنا هستید؟

چای ممتاز شمال ایرانی یکی از انواع چای های با کیفیت و مرغوب تولید شده در کارخانجات چایسازی شمال کشور علی الخصوص در استان گیلان و شهر لاهیجان می باشد که در بین دوست داران چای ایرانی، به خوشمزه ترین چای شهرت دارد. چای ممتاز کاملا خالص، خوش عطر، خوش طعم و خوش رنگ طبیعی است که بیشترین سطح فروش را در بین انواع چای های ایرانی دارا است. نوع چای ممتاز بهاره بدلیل داشتن رنگ، رایحه و طعمی مطلوب تر گزینه ای مناسب برای تمامی مصارف روزمره می باشد و از برگ های بسیار مرغوب و جوان بهاره باغ های چای شمال تولید شده است.

چای ممتاز لاهیجان پرفروش ترین چای ایرانی

خریداران چای اصیل ایرانی همواره با چای های لاهیجان آشنا هستند و چای این شهر را در گزینه های اول فرصت خرید خود ثبت می نمایند. با توجه به موقعیت برداشت برگ سبز چای در بهار، تابستان و پاییز لذا موقعیت تولید این چای همواره در بیشترین سطح فراهم بوده و پرفروش ترین چای در رده بندی جدول طبقه بندی نام گرفته است. چای سیاه ممتاز لاهیجان با وجود داشتن رایحه و رنگ و گسی خاص بیشتر مورد توجه قرار دارد.

چای ممتاز

مهم ترین ویژگی های چای سیاه ممتاز لاهیجان

  • پرمصرف‌ترین و پرفروش ترین چای
  • دارای برگ‌ های سایز متوسط و پیچیده
  • طعم گس و دلنشین
  • رایحه بسیار دوست داشتنی
  • رنگ‌دهی بسیار خوب و طبیعی
  • فاقد هرگونه مواد افزودنی همچون رنگ و اسانس
  • زمام دمکشی : ۱0 الی 12 دقیقه
  • بهترین زمان مصرف این چای تا ۱۸ ماه پس از تولید

چای ممتاز

چای ممتاز لاهیجان با ارزان ترین قیمت خرید عمده

خریداران چای همواره بدین موضوع واقف هستند که چای لاهیجان با توجه به درید خلوص بالا و به عنوان یک چای ارگانیک و سالم در دنیا شناخته شده و با قیمت ارزان تری در بازار به نسبت چای های خارجی حاوی رنگ و اسانس ارائه می گردد. برای سفارش خرید چای در حجم عمده قیمت های متفاوت و دارای حاشیه سود مناسبی برای فعالین عرصه چای شمال ایرانی می باشد. مراکز فعال فروش چای در نواحی چایخیز همواره ارزان ترین قیمت خرید عمده چای را ارائه نموده و می توان تنوعی از انواع چای درجه یک، اصل و خالص را بدین صورت با اعتماد بیشتر و حاشیه سود بیشتر در اختیار داشت.

قیمت چای ممتاز بهاره در مرکز فروش چای ایرانی

چای سرگل، چای ممتاز، چای شکسته، چای قلم، چای دستی در بهار 99 به صورت مستقیم در بازار در حال عرضه می باشند. در مرکز فروش چای ایرانی می توان خرید تضمینی و مستقیم چای را از شهر چای ایران لاهیجان به صورت مستقیم انجام نمود. قیمت چای ها در جدول زیر در بهار 99 و به صورت مصرف کننده بوده و جهت دریافت قیمت عمده چای ها می توانید با کارشناسان مجموعه پیش رو هماهنگی های لازمه را انجام نمایید.

نام چای قیمت مصرف کننده (تومان)
چای سیاه سرگل ایرانی 80000
چای سیاه ممتاز ایرانی 75000
چای سیاه شکسته ریز ایرانی 60000
چای سیاه شکسته درشت ایرانی 60000
چای سیاه قلم ایرانی 60000
چای سیاه قلم لیزری ایرانی 75000
چای سیاه دستی 150000

چای ممتاز

خرید اینترنتی مرغوب ترین چای ممتاز در بازار

چنانچه فروشگاه، مغازه و هر شغلی مرتبط با چای دارید پیشنهاد ما به شما تامین بهترین و مرغوب ترین نمونه از انواع چای ایرانی لاهیجان بوده تا بتوانید با جلب رضایت مشتریان خود بهترین درآمد را تجربه نمایید. خرید اینترنتی چای این امکان را فراهم نمود تا بدون گشت و گذار در بازار مرغوب ترین چای ممتاز، قلم، شکسته، سرگل و… را در سریع ترین زمان به شکل تضمینی و ارزان ترین قیمت با خیالی آسوده انجام نمود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com