چای باروتی

خرید و فروش چای سرگل لاهیجان

چای سرگل لاهیجان یکی از بهترین نمونه های چای تولید داخلی در بازار ایران است. برای خرید و فروش چای سرگل لاهیجان از طریق مرکز چای ارگانیک ایرانی می توانید اقدام نمایید. مرغوب ترین انواع چای درجه 1 بهاره ائم از چای ممتاز، چای قلم، شکسته، دستی و… را می توان در حجم عمده از 30 کیلو و جزیی حداقل 2 کیلو ثبت سفارش نمود.

چای سرگل لاهیجان

چای سرگل بهاره لاهیجان

به جرات یکی از برترین چای های برداشت فصل بهار و در طول سال را می توان این نمونه از چای دانست چرا که از برگچه های جوان بالایی و انتهایی گیاه طی عملیات کارخانه ای ایجاد و می توان رایحه بالا و رنگدهی بسیار خوبی را در آن شاهد بود. این نمونه چای دارای دانه های زر و می توان طعم بسیار خوشایندی را از آن انتظار داشت. ارزش قیمت این چای نسبت به چای قلم و چای شکسته در رده بالاتری قرار دارد و در جدول در رده بالاترین و بهترین چای قرار گرفته است.

خصلت ها و ویژگی های بارز شناخت چای سرگل لاهیجان

  1. رایحه بالا
  2. رنگدهی عالی
  3. میان رده در دمکشیدن (مدت زمان 10 الی 12 دقیقه)
  4. اندکی تلخی و گسی در طعم
  5. حاوی دانه های زرین که متعلق به غنچه میانی بین دو برگ برداشتی است.
  6. تکه های کوچک برگ سبز در این چای قابل مشاهده است چون حرارت بالا داده نمی شود تا برگ های جوان سوخته و تلخ نشوند.
  7. مشاهده تکه های کوچک ساقه به دلیل ترد بوده و ایجاد رایحه بالاتر در چای
  8. در زمره چای های وزین
  9. قابلیت برداشت تنها در چین اول بهار
  10. ارزش قیمتی بالاتر
  11. عدم وجود اسانس و رنگ در چای

 

 

چای سرگل لاهیجان

خرید چای سرگل بهاره لاهیجان

شهر لاهیجان یکی از معتبرترین و قدمت دار ترین مراکز تولید و کشت چای در ایران است که همواره کارخانه های و وسعت بالای باغ های چای را دارا است. تمامی انواع چای تولید شده در این شهر کیفیت بالا و استانداردی داشته و به شیوه سنتی یا ارتدوکس تولید می شوند. اگر به دنبال خرید چای ارگانیک و خالص در بازار هستید چای لاهیجان گزینه ای مطلوب به جهت خرید عمده و کیلویی بوده که از طریق راه های ارتباطی سریع هم اینک می توان از هر نقطه اقدام به ثبت سفارش و آن را در حجم های مدنظر تهیه نمود. خرید و فروش چای سرگل لاهیجان و اعلاترین نمونه چای سیاه و چای سبز به صورت فله و بسته بندی در حال انجام می باشد.

قیمت چای سرگل لاهیجان

چای از جمله محصولاتی در بازار است که دارای درجه بندی های متنوعی بوده و با توجه به شرایط ویژه در رابطه با این محصول و عوامل دخیل در آن لذا می توان قیمت های مختلفی را در این رده شاهد بود. برای دریافت قیمت انواع چای ها یکی از آسان ترین راه ها ارتباط با مراکز فعال چای ایرانی و دریافت قیمت روز چای ائم از چای بهاره، چای تابستانه و چای پاییزه می باشد. قیمت چای سرگل لاهیجان در بهار 400 هر کیلو جزیی با قیمت 130 هزار تومان در بازار و عمده بسته به کیفیت90 تا 100 هزار تومان عرضه گردیده است.

چای سرگل لاهیجان

فروش بهترین چای سرگل لاهیجان در بازار

با وجود طعم های متنوع و برند های مختلف چای در بازار لذا لازم است تا بهترین نمونه هایی انتخاب شود که سالم، طبیعی و ترجیحا بدون اسانس باشند چرا که مصرف روزانه داشته و استفاده زیاد از آن ها عواقب بسیاری را به همراه خواهد داشت. خرید و فروش چای سرگل لاهیجان به خوبی در بازار سراسر ایران در حال انجام بوده و این فرصت فراهم شده تا از مرغوب ترین نمونه چای ها جون چای سرچین بهاره، چای ممتاز، چای قلم لیزری، چای قلم سنتی، چای دستی، چای شکسته، چای باروتی به صورت عمده و جزیی بتوان از شهر چای ایران لاهیجان خریداری نمود.

چای سرگل لاهیجان

انواع چای ایرانی بهاره لاهیجان در تهران و سایر شهرستان ها

تولید و کشت چای تنها در بخش بزرگی از استان گیلان و بخش کوچکی از مازندران امکان پذیر بوده لذا شرایط خرید و دسترسی راحت این فرصت را فراهم خواهد نمود تا خرید بیشتر و شناخت بهتری از این چای در سایر نقاط فراهم گردد. خرید اینترنتی چای این روز ها به معرفی بهتر و بیشتر و قابلیت دسترسی بالاتر مبدل و انواع چای ایرانی بهاره لاهیجان در تهران و سیار شهرستان ها فراهم و می توان بدون محدودیت و به راحتی از طریق مراکز فروش چای مستقیم و بدون واسطه چای درخواستی و طبیعی را خریداری نمود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com