قیمت چای دستی

چای دستی شمال با مناسب ترین قیمت بازار

چای دستی شمال با مناسب ترین قیمت بازار در بهار 1401 عرضه می گردد. مرکز فروش چای ارگانیک ایرانی بالاترین و مرغوب ترین چای سنتی دستی لاهیجان را مستقیم و سفارشی ارائه می نماید. امکان خرید این چای به دلیل محدودیت تولید آن توسط چایکاران در حجم کم امکان پذیر می باشد.

آیا از چای دستی تاکنون خرید نموده و نوشیده اید؟ ویژگی های منحصر به فرد این چای را می دانید؟ بهترین زمان مناسب خرید چای سنتی دستی کی می باشد؟ این چای چگونه ساخته می شود؟ آیا امکان خرید آن در کنار سایر انواع چای های دیگر بهاره امکان پذیر می باشد؟

چای دستی شمال

چای دستی شمال چیست؟

این چای با دست برداشت و مالش داده شده و در انتخاب برگ ها با وسواس خاص از بهترین و جوان ترین برگ های بالایی چای استفاده شده است. امکان تولید این چای در گیلان و توسط چایکاران مجرب و قدیمی انجام می گردد که به خوبی به این شیوه تولید و رسیدن به کیفیت مطلوب آگاه می باشند. این چای ظاهر درشتی داشته البته نوع برداشت بهاره به دلیل ترد بودن برگ ها ظاهر ریز تری از برداشت تابستانه و پاییز دارا است.

ساخت چای دستی

این چای به طبیعی ترین شکل تولید می گردد.

  1. برگ های برداشت شده چای در ظرف یا روی قفسه هایی مشبک ریخته شده تا پلاس شوند.
  2. چای های پلاس شده را با دست مالش داده تا اصطلاحا به مرحله کف زدن برسند.
  3. سپس به برگ های استراحت داده می شود.
  4. در انتها آن ها در دستگاه های سنتی خشک و آماده می کنند.

چای دستی شمال

خواص چای دستی

  • آنتی اکسیدان بالا و ضد سرطان
  • ضد درد
  • افزایش دهنده هوشیاری
  • پیشگیری از زوال عقل
  • افزایش تمرکز
  • عدم احساس سوزش معده
  • مناسب برای تناسب اندام
  • دفع سموم بدن و…

چای دستی شمال

از هر چند کیلو برگ سبز چای 1 کیلو چای حاصل می شود؟

شاید این پرسش در ذهن بسیاری از شما ایجاد شده باشد که از هر چند کیلو برگ سبز چای 1 کیلو چای حاصل می شود. برای این کار کافیست تا 4 الی 6 کیلوگرم برگ سبز تازه چای را در اختیار داشته باشیم لذا با محاسبه عوامل فوق و هزینه حمل برگ ها و زحمات تولید لذا قیمت چای دستی شمال در رنج بالاتری نسبت به دیگر چای ها قرار دارد.

ویژگی های چای دستی شمال

  1. دارای ساقه چای
  2. رایحه بالا
  3. رنگدهی مناسب
  4. کاملا طبیعی و ارگانیک
  5. طعم گس و تلخ
  6. چای دیر دم و مدت زمان 15 الی 20 دقیقه لازم جهت دم کشیدن
  7. تولید حجم پایین و کاملا سفارشی
  8. محدودیت موجود بودن این چای تنها در زمان برداشت برداشت برگ سبز چای

بهترین و پرفروش ترین چای دستی کدام است؟

بهترین و پرفروش ترین چای دستی شمال تعلق به لاهیجان با داشتن چایکاران نمونه و با سابقه در منطقه می باشد. چای های دستی و کارخانه ای لاهیجان از برترین و مرغوب ترین چای های بازار ایران بوده و محبوبیت بسیاری را در میان خریداران در هر زمان از سال دارا می باشد.

چای دستی شمال

چای دستی شمال با مناسب ترین قیمت بازار

چای دستی در دهه اخیر با استقبال خوبی از سوی خریداران مواجه و لذا گاخا با عنوان های تقلبی و با این نام می توان در بازار های مختلف آن را مشاهده نمود. لازم است بدانید این چای تنها در زمان برداشت برگ سبز چای در چین های بهاره، تابستانه و پاییزه موجود بوده و به راحتی به دلیل حجم پایین تولید در بازار شهر های مختلف موجود نبوده و تنها از طریق سفارش به مراکز اصلی فروش چای امکان پذیر می باشد. برای خرید چای دستی شمال با مناسب ترین قیمت بازار و کیفیت عالی می توانید با کارشناسان ما جهت ثبت سفارش در ارتباط باشید.

فروش چای دستی لاهیجان

چایکاران محلی در نواحی چایخیز علاوه بر برداشت برگ سبز چای و تحویل آن به کارخانه ها به انتخاب بهترین برگ ها در منزل به تهیه چای برای خود و عرضه آن به بازار نیز مشغول به کار و کسب درآمد می باشند. چای دستی شمال لاهیجان از مرغوب ترین نمونه های انواع چای سنتی و طبیعی بوده و امکان خرید این چای در کنار انواع چای سرگل، چای ممتاز، چای قلم و… امکان پذیر بوده و می توانید سفارشات کلی و عمده خود را در کنار این نمونه چای به ثبت برسایند.

چای دستی شمال

خرید چای دستی سنتی گیلان

تقاضای خرید چای سنتی و طبیعی در میان خریداران رو به افزایش و از این رو دسترسی هر چه بهتر و آسان تر می تواند شناخت بهتری از چای اصیل ایرانی را برای مصرف کنندگان به همراه و تقاضای خرید و فروش چای تولید داخل را در بازار افزایش دهد. برای خرید چای دستی شمال گیلان این روز ها فضای اینترنت و سایت های فروشگاهی توانسته اند نقش مهمی را ایفا نمایند. با خرید اینترنتی چای از سوی مرکز چای ایران در لاهیجان چای اصل سیاه و چای سبز درجه یک را در دسترس داشته باشید.

قیمت چای دستی لاهیجان

ارزش چای ها بر اساس کیفیت و نوع چای از برداشت کدام فصل متفاوت بوده و مراکز و نمایندگی چای در شهر های چایخیز از برترین نقاط و مکان ها جهت همکاری برشمرده می شوند. قیمت چای دستی لاهیجان از سوی مراکز تخصصی تولید و فروش با ارزان ترین و مناسب ترین نرخ عرضه و می توان در هر زمان با دریافت قیمت روز خرید های عمده و متنوعی از چای های 100% خالص را در هر نقطه از کشور تامین نمود. با برداشت برگ سبز در اواسط بهار قطعا قیمت ها افزایشی را داشته و در مجموعه چای ایرانی تلاش شده تا قیمت ها مناسب و تغییرات کم و یا ثبات را حفظ نمایند پس با خیالی آسوده خرید انواع چای را با ما تجربه نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com