فروش چای سرگل بهاره

فروش چای سرگل بهاره چین اول امساله

فروش چای سرگل بهاره چین اول امساله آغاز و امکان ثبت سفارشات از 2 کیلو و عمده حداقل از 30 کیلو میسر می باشد. خرید اینترنتی انواع چای بهاره را مستقیم از لاهیجان در سراسر کشور تجربه نمایید. بهترین قیمت و بالاترین کیفیت چای سرگل در فروشگاه چای ایرانی قابل تجربه برای تمام خریداران عمده و کیلویی است.

چای سرگل چیست؟ چرا این چای تنها در چین اول بهاره برداشت می شود؟ ویژگی های این چای محبوب چیست؟ آیا امکان خرید مستقیم و تازه این چای وجود دارد؟ چای سنتی بهاره که توسط چایکاران تولید می شود چیست آیا امکان سفارش آن در طول سال وجود دارد؟

فروش چای سرگل بهاره

چای درجه یک چین اول سرگل بهاره

از جمله چای های بسیار مرغوب و درجه یک در میان چای های تولید ایران چای سرگل بهاره چین اول می باشد. گیاه چای در ابتدای بهار جوانه های تازه ای از آن روییده و تا رشد کامل یعنی اردیبهشت به اندازه مطلوب به جهت برداشت می رسند که اصلاح برداشت یک غنچه و دو برگ بوده که بهترین چای از آن ها حاصل می شود. رایحه چای در این زمان به اوج خود رسیده و لذا چای سرگل به رایحه بالا مشهور و در بین مصرف کنندگان محبوب و اولین چای در رتبه بندی جای دارد.

فروش چای سرگل بهاره

زمان برداشت چای بهاره لاهیجان

در ایران زمان برداشت برگ سبز چای در 3 فصل بهار، تابستان و پاییز امکان پذیر بوده و چای های هر فصل را با نام آن می شناسند به طور مثال چای بهاره، چای تابستانه و… . زمان برداشت برگ سبز چای بسته رشد کافی برگ ها و شرایط مساعد رشد داشته و معمولا از هفته اول اردیبهشت برداشت برگ سبز چای و تولید چای آغاز می شود. چرا این چای تنها در چین اول بهاره برداشت می شود؟با گذشت و عبور از بهار و اینکه با هر برداشت کم کم از کیفیت برگ ها کاسته و بر خشبی بودنشان افزوده می گردد لذا چای سرگل تنها متعلق به چین اول بوده و امکان برداشتش در سایر فصول امکان پذیر نمی باشد.

ویژگی های چای سرچین یا سرگل چین اول چیست؟

  • با رایحه عالی
  • رنگدهی بسیار مناسب
  • اندکی گسی بیشتر نسبت به سایر چای ها
  • ارزش قیمتی بالاتر
  • کاملا طبیعی و بدون اسانس
  • چای وزین
  • دارای دانه های زرین

فروش چای سرگل بهاره

فروش چای سرگل بهاره چین اول امساله

با آغاز تولید و برداشت برگ سبز چای تقاضا برای خرید آغاز و خریداران انتظار دارند تا بتوانند بهترین چای را در بازار تهیه و تامین کنند. فروش چای سرگل بهاره چین اول امساله از طریق سایت ها و مراکز فروش چای در شمال ایران در گیلان انجام و لذا می توان اعلاترین چای ارگانیک بهاره را در انواع نمونه ها ائم از سرگل و چای ممتاز، چای قلم، چای شکسته و… به راحت ترین شکل و تنها از طریق ثبت سفارش خریداری نمود.

خرید چای سرگل بهاره چین اول لاهیجان

برای خرید چای خوب در ایران شهر لاهیجان یکی از منابع مهم و عالی بوده و می توان نمونه های اعلا و مرغوبی را در این شهر تامین نمود. متقاضیان خرید چای سرگل بهاره چین اول لاهیجان در طول سال بالا و اعتماد به منبعی مطمئن و خوب می تواند نقش مهمی را در دسترسی به چای خوب داشته باشد. هم اینک فروش چای سرگل بهاره چین اول امساله در سراسر ایران آغاز و همکاران ما در مجموعه آماده دریافت سفارشات و راهنمایی به شما عزیزان می باشند.

سفارش خرید بهترین چای دستی سرگل بهاره

همزمان با برداشت برگ سبز و تولید چای سرگل در کارخانه ها تعداد محدودی از کشاورزان خبره و قدیمی نیز در منزل اقدام به تولید چای از بهترین برگ های جوان نموده و چایی با عنوان چای دستی چین اول تولید می کنند که ویزگی هاییی متمایز از چای های کارخانه ای داشته و طعمی قهوه مانند و ظاهری درشت می باشد. شما می توانید در کنار سفارش چای های کارخانه ای اقدام به سفارش چای محلی دستی نموده تا در اسرع وقت سفارش شما به این افراد اعلام و آماده و ارسال گردد.

فروش چای سرگل بهاره

فروشگاه چای سرگل ایرانی بهاره با بالاترین کیفیت

در بازار چای، انواع چای با کیفیت های مختلف عرضه می شود و نمونه های چای خارجی در حال رقابت با نمونه های ایرانی می باشند اما باید بدانید که چای های ایرانی کاملا طبیعی و خالص عرضه و از گزینه های پیشنهادی عالی برای مصرف و خرید می باشند. فروشگاه چای سرگل ایرانی بهاره با بالاترین کیفیت چای ها را عرضه و می توان انواع چای گیلان را تازه و مستقیم خرید نمود. فروش چای سرگل بهاره چین اول امساله، چای صادراتی، چای شکسته، چای قلم، چای ممتاز، انواع چای سبز، چای ساچمه و باروتی به صورت عمده در کیسه های 10، 20، 25 و 30 کیلویی انجام می گردد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com