قیمت خرید چای شمال درجه یک

به دنبال چای درجه یک شمال هستید؟ از قیمت خرید آن اطلاعی ندارید؟ مجموعه چای ارگانیک ایرانی با توجه به استقرار در خطه چایخیز لاهیجان همگام با شماست تا بتوانید بهترین و مرغوب ترین چای داخلی را در اختیار داشته باشد.

ورود چای به کشور ما ابتدا تنها از طریق واردات صورت می گرفته و چون قیمت بالایی را داشت تنها توسط اغنیاء مورد مصرف قرار می گرفت اما با توسعه و ترویج کشت چای در شمال و مصرف آن کم کم نوشیدنش همگانی شده و سبب شده یکی از نوشیدنی های محبوب ما ایرانی ها شود و علاقه وافر به نوشیدنش کوچک و بزرگ نمی شناسد و واژه ای نام آشنا برای تمام افراد جامعه است.
این کالای گرانقدر برای اکثر مردم حکم نوشیدنی دارد که تنها از رنگ و طعم و مزه آن لذت می برند غافل از اینکه جنبه دارویی و درمانی آن بسیار بالا بوده و فواید بسیاری را با خود به همراه دارد، به همین دلیل خلوص و طبیعی بودن آن می تواند از اهمیت بسزایی برخوردار باشد.
امروزه اهمیت بزرگ تولید کنندگان، ایجاد تنوع در طعم و رایحه چای ها گردیده و این امر تنها به تغییر ذائقه ها و عدم آگاهی جامعه از خواص چای خالص و درجه یک و سیاست درآمد زایی کشور های بزرگ و قدرتمند در این زمینه باز می گردد که متاسفانه می تواند عواقب جبران ناپذیری را بر سلامت بدن وارد نماید.
تولید چای در شمال کشور ما به صورت ارتدکس و سنتی صورت می پذیرد و شهر های چایخیز آن عبارتند از لاهیجان، لنگرود، املش، رودسر، چابکسر، شفت، فومن در گیلان و رامسر و تنکابن در مازندران که تنها مناطق ایده آل با داشتن شرایط آب و هوایی و اقلیمی مناسب به دلیل عدم جذب آفات و سموم شیمیایی جهت رویش و نگهداری گیاه چای هستند.
در بسیاری از مناطق چایخیز دنیا به دلیل هجوم آفات به باغات چای لاجرم به برداشت چای در دو نوبت از سال هستند و حال اینکه در کشور ما به دلیل مساعد بودن شرایط جوی منطقه های مورد کشت چای در سه فصل بهار، تابستان و پاییز قابل برداشت است و در زمستان با توجه به چوبی شدن برگ و ساقه ها عملیات برداشت صورت نمی پذیرد.
انواع چای درجه یک از مرغوب ترین برگ های جوان چای یک غنچه و دو برگ حاصل می شوند و دارای بالاترین درجه کیفی به لحاظ عطر، طعم و رنگ هستند و چای های فصل بهار دارای دانه های زر دار می باشند که نشان از اوج کیفیت چای دارند.
قیمت و کیفیت چای دو فاکتور مهم در خرید آن محسوب می شوند و لزوم آگاهی مردم در این زمینه می تواند به خرید هرچه بهتر و سلامت آنها کمک شایانی را نماید.
در موارد بسیاری دیده می شود که چای های ضعیف توسط سایر کشور ها خریداری و در آنجا انواع فراوری ها و اسانس و رنگ ها به آن افزوده شده و در قالب بسته بندی های شیک و چشمگیر پس از سپری شذن زمان نا معلوم و حتی ساکن ماندن در گمرک مجدد وارد کشور و بدون اطلاع از زمان تولید و محتویات داخلش با قیمت بسیار بالا در بازار مورد خرید و فروش قرار می گیرد.
حال به نظر شما چای شمال با توجه به در دسترس بودن و اطمینان بیشتر از صحت و سلامتش نمی تواند مناسب ترین گزینه انتخابی هر ایرانی باشد؟

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com