بازار فروش انواع چای مرغوب شمال

بازار فروش چای مرغوب شمال برآن است تا مرغوب ترین انواع چای شمال را به صورت مستقیم با قیمت های رقابتی به شما عزیزان ارائه نموده تا طعم برترین کیفیت چای ایرانی را در سراسر کشور تجربه نمایید.

چای را می توان یکی از نوشیدنی های داغ و نشاط آور دانست که هیچ چیزی نمی تواند چای آن را در انتهای یک روز پرتلاش بگیرد.
پذیرایی مهمان با چای جزیی از آداب و احترام ما ایرانی ها بوده و در اکثر محافل، همایش ها، عزا و… مورد استفاده قرار می گیرد.
اما آیا می دانید سرانه مصرف چای هر فرد در ایران به چه میزان می باشد؟
طبق آمار و تحقیقات به عمل آمده هر شخص در ایران سالانه 1/5 کیلوگرم چای می نوشد که این امر ما را به یک مصرف کننده بزرگ در جهان تبدیل نموده و لاجرم با توجه به تولید چای مرغوب در شمال کشور و کفاف نبودن آن در طول سال واردات و فروش عظیم چای را چه به صورت قانونی و چه قاچاق شاهد می باشیم.
از جمله عواملی که می تواند بر مرغوبیت چای چه به لحاظ عطر، طعم و رنگ تاثیر گذار باشد می توان به منطقه کشت، نحوه چیدن، حمل، تولید، و شیوه دم کردن اشاره نمود.
انواع چای سیاه و سبز بیشترین تولیدات چای شمال هستند که در تهیه آن ها تلاش می شود تا از مرغوب ترین برگ های چای استفاده شود و از هیچ سموم شیمیایی و اسانس های غیر مجاز در آن استفاده نمی گردد.
چای شمال یکی از چای های ارگانیک و طبیعی در بازار بوده که علاوه بر فروش در بازار داخل بخشی از آن به صادرات به سایر کشور ها تعلق داشته و می توان بیشترین طالبان آن را روسیه، عراق و ترکیه دانست.
تبلبغات مؤثر و کارا می تواند در فروش هرچه بیشتر و اشاعه فرهنگ مصرف چای ایرانی بسیار کارآمد باشد، کما اینکه در طی سال های اخیر شاهد فروش و استقبال پرشور و بالای مردم از انواع چای شمال بوده ایم.
اما مهمترین شیوه در پایا ماندن هرچه بیشتر این صنعت، ارائه بسته بندی های شیک، قیمت های رقابتی، عرضه اینترنتی و مستقیم جهت دسترسی راحت تر، تبلیغات آگاه کننده، شناخت بهتر بازار و به دنبال آن تغییر ذائقه مصرف کننده دانست.
حدود 55 هزار خانواده چایکار در نواحی چایخیز شمال مشغول به کار می باشند که در برخی مواقع این شغل تنها منبع درآمد آن هاست پس حداقل به پاس زحمات و قامت خمیده مادران و پدران و با خریداری چای داخله از آن ها حمایت نماییم، بدین جهت کلکسیونی از مرغوب ترین انواع چای ایرانی را در این مجموعه بازار به صورت مستقیم آماده فروش و ارسال به سراسر نقاط کشور نموده ایم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com