چای بهاره شمال

قیمت چای بهاره شمال 1401 بصورت فله

چای بهاره شمال یکی از خوش رایحه ترین و خوش طعم ترین انواع چای می باشند. قیمت چای بهاره شمال 1401 بصورت فله نسبت به سال گذشته چه تغییراتی خواهد نمود؟ برای خرید بهترین چای گیلان بهاره مرجع چای ایرانی درجه یک ترین نمونه ها را به فروش می رساند.

چای بهاره شمال

چای بهاره شمال

شرایط زمستان در شمال ایران و خاک مناسب برخی نقاط آن سبب شده تا گیاه چای به بهترین نحو رشد و در نتیجه بالاترین کیفیت چای را بتوان از آن توقع داشت. از برگ های تازه شکفته چای در فصل بهار که دارای میزان و درصد بالایی از کرک بر روی خود هستند اعلاترین چای حاصل که با توجه به برداشتش در بهار با نام چای بهاره حاصل می گردد. چای های خوش رایحه موجود در بازار را می توان از نمونه های این فصل انتظار داشت. این چای ها کاملا خالص، طبیعی و فاقد اسانس بوده و در بازار جهانی چای ایرانی را با عنوان یکی از بهترین و سالم ترین چای ها می شناسند.

معرفی انواع چای بهاره شمال

  • چای سرچین یا سرگل
  • چای ممتاز
  • چای ساچمه ای
  • چای شکسته
  • چای قلم
  • چای باروتی
  • چای خاکه
  • چای دستی محلی

چای بهاره شمال

خواص چای بهاره شمال

  • دارای آنتی اکسیدان
  • ضد التهاب
  • ضد ویروس
  • کاهنده کلسترول
  • افزایش دهنده هوشیاری
  • پیشگیری از زوال عقل
  • مراقبت از معده و عدم سوزش آن

چای بهاره شمال

قیمت چای بهاره شمال 1401 بصورت فله

چای های بهاره با توجه به کیفیتی که دارند و ارزش گذاری برگ سبز چای در ابتدای هر سال لذا قیمت بالاتری را نسبت به برداشت های تابستان و پاییز دارا هستند اما همواره مورد توجه و تقاضای بالایی قرار دارد. قیمت چای بهاره شمال 1401 بصورت فله در اردیبهشت ماه معین و از سوی مراکز اصلی با مناسب ترین قیمت نسبت به بازار عرضه می گردد که جهت استعلام قیمت انواع چای می توان از طریق این نهاد ها اقدام نمود.

خرید بهترین چای بهاره شمال

چای یکی از محصولات مهم به جهت خرید و فروش در شمال ایران علی الخصوص در مناطق خاصی از گیلان می باشد. با تولید و پرورش چای در این نقطه بدون مواد شیمایی و اسانس می توان چای های خوب و مرغوبی را انتظار داشت. انواع چای های سرگل، چای ممتاز و چای قلم از نمونه های پرفروش بوده و نمونه های بهاره آن ها تقاضای بالایی را دارا می باشند. برای خرید بهترین چای بهاره شمال در سراسر شهر های ایران می توانید از طریق اینترنتی و فروشگاه های عرضه چای شمال در گیلان و لاهیجان اقدام تا از بهترین نمونه چای های بهره مند شوید.

چای بهاره شمال

فروش عمده چای شمال لاهیجان فله

یکی از محصولاتی که بسیار تقاضای بالایی در بازار چای دارد، نمونه چای های فله هستند که به دلیل رویت نمونه ها و قیمت مناسب تر بیشتر مورد توجه قرار دارد. فروش عمده چای شمال لاهیجان فله با تضمینی کیفیت بدون واسطه در سراسر ایران عرضه و می توان پس از تولید به شکل تازه از اعلاترین نمونه انواع چای را در اختیار داشت.

مرکز فروش انواع چای بهاره اصل شمال

این روز ها با توجه به عرضه متنوع محصولاتی چون چای در بازار اینکه یک چای خالص و اصل ارائه شود یکی از مزیت ها برشمرده می شود و چای ایران را می توان از چای های سالم و مورد اعتمادی دانست که بدون هر گونه مواد اضافی تولید و عرضه می شود. چای بهاره شمال در کنار چای پاییزه و چای تابستانه از نمونه های مرغوب بوده و برای درخواست هر یک از چای ها با درجه بندی های درخواستی و عمده می توان سفارشات را ثبت و از طریق راه های در نظر گرفته شده در سریع ترین زمان دریافت نمود.

چای بهاره شمال

نمایندگی چای بهاره درجه یک در ایران

در ایران مراکز بسیاری به عرضه و پخش چای مشغول می باشند اما همواره مراکز اصلی توزیع مورد توجه بوده و خریداران درخواست خرید چای از این مراجع را خواهان می باشند. نمایندگی چای بهاره شمال درجه یک در ایران به صورت مستقیم از نقاط چایخیز علی الخصوص انواع چای لاهیجان را عرضه و خریداران فرصت بسیار خوب و مناسبی را در تمام شهر ها دریافت نموده اند. چنانچه متقاضی خرید چای جهت تکمیل سبد خرید خود جهت فروشگاه یا مغازه و.. خود هستید می توانید با دریافت لیست قیمت، سفارشات خود را ثبت و نمونه های درخواستی را دریافت نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com