چای بهاره

چای بهاره سرگل و ممتاز ایرانی لاهیجان خرید و قیمت عمده

چای بهاره چیست؟ در فروشگاه چای ارگانیک انواع چای بهاره سرگل و ممتاز ایرانی لاهیجان خرید و قیمت عمده مناسبی را دارا می باشند. به نظر شما قیمت فروش انواع چای بهاره در سال 1402 افزایش چند درصدی خواهند داشت؟

چای بهاره

چای بهاره چیست؟

همان طور که از نام این چای مشخص است در فصل بهار برداشت و تولید می شود. به چای برداشت هر فصل اصطلاح کلی همان فصل را می دهند مثلا چای تابستانه، چای پاییزه. چای فصل بهار از برگ های ابتدایی بالایی گیاه چای به همراه ساقه های ترد و حاوی رایحه گیاه چای حاصل می شود. چای این فصل رایحه بالاتری از چای های سایر فصول دارا بوده و در بین چایخوران حرفه ای تقاضای بالایی را دارا می باشد.

زمان برداشت چای بهاره

آغاز زمان برداشت برگ سبز با رشد کامل و به اندازه برگ های چای در بهار انجام و اصولا در صورت مساعد بودن شرایط شاهد برداشت برگ های سبز چای در اردیبهشت ماه هر سال می باشیم که برداشت های بعدی با فاصله 45 روز بعد انجام می گردد تا برگ های جدیدتر روییده رشد خود را تکمیل نمایند.

چای بهاره

بهترین درجه بندی چای بهاره

چای های خشک شده در کارخانه در مراحل انتهایی از الک های خاصی عبور داده شده تا سطح کیفیت آن ها سنجیده شده و در رده مشخص و معین با قیمت های تعیین شده قرار بگیرند. چای سرچین از چین اول که با نام چای سرگل نیز مشهور می باشد یکی از بهترین و بالاترین کیفیت ها را از لحاظ عطر و طعم و رنگ دارا بوده و در رتبه اول جدول چای ایرانی قرار دارد.

چای بهاره

خواص چای بهاره بهترین چای ایرانی

  • دارای خاصیت ضد سرطانی با آنتی اکسیدان بالا
  • عدم سوزش معده با خوردن این چای به دلیل طبیعی و خالص بودن
  • کاهش خطر ابتلا به سکته
  • محافظت و مراقبت از پوست و مو
  • افزایش هوشیاری و تمرکز
  • آرامش دهنده و انرژی بخش
  • افزایش دهنده سوخت و ساز بدن
  • افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن
  • پیشگیری از زوال عقل و…

خصوصیات انواع چای سیاه بهاره

  • رایحه بالا
  • رنگدهی عالی
  • مزه تلخ و گس طبیعی و دلنشین
  • متناسب با اکثر ذائقه ها
  • دارای خواص بالاتر
  • ارزش قیمتی بالاتر
  • کاملا خالص و بدون افزودنی

تفاوت چای اولین چین بهار با دیگر چای ها

این چای تنها از اولین برداشت حاصل و نمونه آن در دیگر برداشت ها وجود ندارد لذا حجم تولید آن کمتر از سایر چای ها است. درصد رایحه این چای بالاتر از دیگر ارقام می باشد. این چای حاوی چای های مختلف ریز و درشت از برداشت اول است و چون نوبرانه و تازه بوده عملیات سورتینگ و جداسازی معمولا بر آن انجام نمی شود. این چای حاوی دانه های زرین است که نمونه آن در دیگر چای ها دیده نمی شود.

چای بهاره

چای بهاره سرگل و ممتاز ایرانی لاهیجان خرید و قیمت عمده

چای های ایرانی در بازار در سال های اخیر بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته اند و خریداران به کیفیت و خلوص بالای آن و سلامت این چای پی برده اند لدا با توجه به این امر خریداران عمده در سطح شهر های ایران نیز اقدام به تامین و عرضه این چای ها نموده اند. چای بهاره سرگل و ممتاز ایرانی لاهیجان خرید و قیمت عمده خوبی را از سوی مراکز فروش و تولید چای گیلان دارا هستند و همواره موقعیت خوبی برای کسب درآمد و تامین دست اول و کیفیت های بالا می باشند و بدون واسطه می توان انواع چای طبیعی و سنتی خوش عطر و طعم را از لاهیجان و دیگر نقاط همجوار آن در سریع ترین زمان تامین نمود.

چای بهاره

فروش چای سیاه بهاره درجه 1 فله

یکی از چای های فله مورد تقاضای بالا چای سیاه است. این چای با توجه به رنگدهی خوب و خالص در نمونه های ایرانی مورد توجه و طعم و رایحه بی نظیری را دارا است. فروش چای سیاه بهاره درجه 1 فله اصل این موقعیت را برای خریداران فراهم نموده تا انواع چای سنتی ارگانیک ایران را به شکل راحتی فراهم نمایند. برای خرید چای اصل و خالص توصیه می شود تا حتما با مراکز معتبر و نام آشنا و فعال در این زمنیه همکاری تا بالاترین و بهترین کیفیت چای ها را تجربه نمایید.

خرید اینترنتی چای بهاره لاهیجان در سراسر ایران

با توجه به وضعیت بازار چای ایران و ورود انواع چای ها لذا شناخت و اعتماد جهت خرید کار بسی دشواری می باشد چرا که این محصول همواره مورد توجه و برای چندین وعده در طول روز مصرف می گردد. چای های ایرانی یکی از نمونه های عالی و مورد تایید و 100% خالص هستند. چنانچه قصد تهیه و خرید چای بهاره لاهیجان را دارید با خرید اینترنتی در سراسر ایران می توانید به انواع چای تازه و تولید سال با بهترین کیفیت دست پیدا نمایید. در این صورت می توان مرغوب ترین انواع چای ممتاز، چای قلم، چای شکسته و.. را در حجم های عمده و کیلویی به صورت بهترین مارک سفارش داد.

چای بهاره

مرجع تولید و فروش چای بهاره اصل و خالص گیلان

گیلان در تولید چای در ایران یکی از مراجع مهم و تخصصی با دارا بودن کارخانه های چایسازی بسیار و باغ های چای گسترده می باشد. شهر های مختلفی در این استان یه چایکاری و تولید آن مشغول هستند و می توان انواع چای سیاه و چای سبز طبیعی را در این مکان ها با قیمت های عالی جستجو نمود. قیمت چای ها تقریبا با نوسانات کم و معمولا در ابتدای برداشت سالانه تغییراتی را شامل خواهند شد. مرجع تولید و فروش چای بهاره اصل و خالص گیلان به عنوان مرکز معتبر همواره آماده ارائه خدمات فروش چای درجه 1، چای صادراتی فله، بهترین برند چای بسته بندی و… در شهر های مختلف بدون محدودیت و در سریع ترین زمان می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com