قیمت چای خشک دستی

خرید چای دستی بهاره درجه یک لاهیجان (چین اول 1402)

خرید چای دستی بهاره درجه یک لاهیجان (چین اول 1402) بصورت کیلویی و کاملا درجه یک در سراسر ایران امکان پذیر شد. فروش انواع بهترین چای ائم از چای قلم درشت، ساچمه ای، سبز و… مستقیم و بدون واسطه در حال انجام می باشد. برای خرید و دریافت قیمت کیلویی چای دستی و سایر نمونه ها مجموعه چای ایرانی را به یاد بسپارید.

خرید چای دستی

چای دستی ایرانی

با توجه به کاشت گیاه چای در نواحی شمال ایران و تبحر در زمینه تولید چای لذا برخی چایکاران در این نواحی جهت تامین چای سالانه خود و امرار معاش اقدام به تهیه چای در منزل و با کارگاه های سنتی می نمایند که چای حاصل از آن ظاهر درشت و کیفیت مجزایی از نمونه های کارخانه ای داشته و این چای با نام چای دستی نامیده شده و تنها نمونه چای سیاه آن قابل تولید می باشد. این چای در حجم کم قابل تولید و در سال های اخیر در بین مصرف کنندگان محبوبیت خاصی یافته است. چای فوق از برگ های بسیار جوان تهیه و با دست دستچین می شود.

خرید چای دستی

مراحل تولید و آماده سازی چای دستی

  • انتخاب، دستچین و برداشت برگ سبز چای
  • پلاس نمودن برگ ها
  • مالش با دست تا برگ ها حالت کفی به خود بگیرند
  • استراحت برگ ها جهت تخمیر
  • خشک نمودن برگ ها روی حرارت یا زیر نور خورشید و یا دستگاه سنتی خشک کن

خرید چای دستی

مشخصات و ویژگی های چای دستی چیست؟

  • ظاهر درشت
  • طعم گس و تلخ و قهوه مانند
  • رنگدهی خوب
  • دیردم
  • رایحه عالی و طعم بسیار دلنشین
  • حجم تولید پایین
  • قیمت بالا
  • کاملا ارگانیک و سالم
  • به دلیل حرارت دیدن فاقد هر گونه آلودگی
  • یک چای خاص با محبوبیت تولید داخلی

بهترین زمان برای خرید چای دستی

از آنجا که برداشت چای ر 3 فصل بهار و تابستان وو پاییز انجام می شود لذا تا زمانی که موقعیت برداشت برگ سبز چای میسر باشد می توان به تولید این چای و امکان خرید آن امیدوار بود. بهترین زمان برای خرید چای دستی فصل بهار و چین اول برداشت می باشد که برگ ها بسیار تازه و رایحه بالاتری را دارا می باشند.

خرید چای دستی

خرید چای دستی بهاره درجه یک لاهیجان (چین اول 1402)

بهار یکی از فصل های مهم برای برداشت برگ سبز چای و تولید چای درجه یک و مرغوب می باشد. چای های متعلق به چین اول مرغوبیت بالایی داشته لذا ارزش قیمت بالاتری را نیز دارا می باشند. برگ های حاوی کرک در برداشت اول دارای مواد معطر بیشتری در خود بوده لذا سبب می شوند تا چای حاصله کیفیت فراتری را داشته باشد. برای خرید چای دستی بهاره درجه یک لاهیجان (چین اول 1402) به صورت تضمینی و با بهترین کیفیت می توانید همین حالا سفارشات خود را ثبت و از کیفیت های عالی این چای در کنار دیگر انواع چای لاهیجان بهره مند شوید.

قیمت چای خشک دستی 1402

در بهار کارخانه ها آماده دریافت برگ سبز و خشک نمودن تولید چای می باشند و در این میان برخی کشاورزان نیز با این شیوه اما سنتی در منزل اقدام به تهیه چای می نمایند که چون این شیوه سختی و مرارت خود را دارد در حجم کم خشک و آماده می شوند که ویژگی های منحصر به فردی را دارا می باشد. قیمت چای خشک دستی 1402 طبق سایر انواع چای ها با توجه به تولید تازه دارای ارزش قیمتی بالاتری خواهند بود که برای دریافت قیمت خرید چای دستی و دیگر انواع چای ائم از چای سرگل، چای ممتاز، چای شکسته، چای سبز و… به صورت جزیی و عمده می توانید با ما در ارتباط باشید.

خرید چای دستی

فروش سفارشی چای دستی سنتی و محلی لاهیجان

چای ایرانی به شیوه سنتی تولید می شود و تمامی تولیدات کاملا سالم و طبیعی و فاقد هر گونه ماده افزودنی می باشند. فروش چای توسط مراکز متعددی در نواحی چایخیز انجام می شود اما برای خرید چای دستی شما کمتر مکانی را مشاهده خواهید نمود چرا که این چای به صورت سفارشی تهیه و آماده می گردد. برای خرید چای دستی سفارشی لاهیجان از هر کجای ایران می توانید سفارشات خود را ثبت تا در صف نوبت و آماده سازی قرار بگیرند. چای محلی لاهیجان یکی از پیشنهادات عالی برای خریداران و تست یک طعم متفاوت و کاملا طبیعی می باشد.

خرید اینترنتی چای دستی محلی و ارگانیک

با توجه به رشد یافتن گیاه چای به شکل طبیعی در نواحی چایخیز گیلان و مازندران لذا پروسه تولید نیز کاملا طبیعی و به دور از مواد افزودنی می باشد و می توان انتظار یک چای خوب با قابلیت رنگدهی، رایحه و طعمی بی نظیر را داشت. امروزه بستر های عرضه چای گیلان گسترده تر و شناخت کیفیت این چای برای بسیار واضح و مورهن گشته لذا شاهد سطح سفارشات بالا از طریق فضای مجازی و ارتباط با تامین کنندگان اصلی می باشیم. خرید اینترنتی چای دستی محلی و ارگانیک در کنار سایر نمونه ها فراهم و می توان انواع چای اصل و خالص مناطقی چون لاهیجان و دیگر نقاط گیلان را با قیمت های ارزان تر در اختیار داشت.

خرید چای دستی

مرکز خرید چای دستی سرگل چین اول بهار

چای سرگل یکی از نمونه های عالی برداشت چین اول است که از جوان ترین برگ ها حاصل می شود. این چای سرچین شامل نمونه های چای کارخانه ای و دستی می شود. نمونه های چای فله از هر یک از درجه بندی ها بسیار مورد توجه و تقاضای بیشتری را دارا هستند لذا چای دستی نیز در بسته های سنتی و سلفون عرضه و کیفیت بالایی را دارا می باشند. مرکز خرید چای دستی سرگل چین اول بهار را در کنار سایر نمونه های کارخانه های عرضه و هم اینک امکان خرید انواع چای اصیل شمال ایرانی برای تمامی متقاضیان ائم از فروشندگان و مصرف کنندگان فراهم شده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com