چای سرگل

قیمت چای سرگل بهاره ایرانی لاهیجان (چین اول) + خرید اینترنتی

چای سرگل چیست؟ قیمت چای سرگل بهاره ایرانی لاهیجان (چین اول) + خرید اینترنتی انواع چای ممتاز، قلم و… را عمده (30 کیلویی) و جزیی (1 کیلویی) چگونه دریافت و انجام نماییم؟ چرا فروش چای سرگل سرچین بهار توانسته تقاضای بالایی را شامل و تفاوت این چای با سایر درجه بندی ها در چه می باشد؟

چای سرگل

چای سرگل چیست؟

به چایی که در بهار و از اولین چین یا برداشت برگ سبز که حاوی یک غنچه میانی حاوی کرک و 2 برگ پس از آن با ساقه های بسیار نرم است طی فرآیند تولید در کارخانه و خشک شدن به شیوه ای استاندارد چای سرگل می گویند. با توجه به خشک شدن غنچه میانی به صورت زرد و نماد زر بودن لذا این چای را به چای زرین نیز می شناسند.

  • رایحه بالا
  • وزین بودن
  • طعم گس و تلخ
  • فاقد هر گونه ماده غیر طبیعی بودن
  • داشتن رتبه اول رده بندی جدول چای از ویژگی های بارز این چای می باشد.

چای سرگل

خواص چای سرگل چیست؟

  • دارای آنتی اکسیدان بالا
  • ضد سرماخوردگی
  • ضد التهاب و تب
  • کاهش خطر سکته
  • کاهش خطر ابتلا به پارکینسون
  • افزیش قدرت تمرکز و ممانعت از زوال عقل
  • دفع سموم بدن از طریق ادرار آور بودن
  • مراقبت از پوست
  • رفع خواب آلودگی
  • کاهش فشار خون و….

فرق چای سرگل و چای ممتاز چیست؟

  1. چای ممتاز قابلیت برداشت و تولید در 3 فصل بهار و تابستان و پاییز را دارا است اما چای بهاره سرگل تنها قابلیت برداشت و تولید از اولین چین چای در بهار را دارا می باشد.
  2. چای سرچین سرگل حاوی دانه های زرین و میزان ساقه های نرم و شکننده می باشد.
  3. میزان رایحه چای در نمونه های چای بهاره سرگل بالاتر از دیگر چای ها است.
  4. ارزش قیمت چای ارگانیک سرگل بالاتر از ممتاز است.
  5. چای سنتی سرگل در رتبه اول جدول و ممتاز در رده پس از آن در جایگاه دوم قرار دارد.
  6. میزان رنگدهی چای در نمونه های ممتاز تابستان و پاییز بالاتر می باشد.
  7. با توجه به قابلیت تولید ممتاز در 3چین لذا پرفروش ترین چای ایرانی و سرگل بهترین چای ایرانی نام دارند.

چای سرگل

قیمت چای سرگل بهاره ایرانی لاهیجان

ارزش قیمت هر چایی بسته به نوع چای و فصل برداشت متغیر می باشد. در بازار چای حتی نمونه های چای سیاه با چای سبز با قیمت های مختلفی در حال عرضه می باشند و با وجود تنوع بالا در نمونه ها امکان تهیه نمونه درخواستی با آگاهی کار چندان دشواری نمی باشد. مراکز فعال چای شمال در گیلان با توجه به تولید سالانه چای و درجه بندی نمونه ها قیمت های دست اول و خوبی را ارائه و متقاضیان می توانند با ارتباط از طریق این مکان ها قیمت روز چای و نرخ های ارزان تر و یکسان تری را دریافت نمایند. قیمت چای سرگل بهاره ایرانی لاهیجان در سال 1401 به صورت جزیی هر کیلو 180 هزار تومان از سوی مرکز چای ارگانیک ایرانی اعلام و جهت دریافت قیمت عمده انواع چای می توانید با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید.

چای سرگل

خرید اینترنتی چای سرگل بهاره لاهیجان (30 کیلویی و 1 کیلویی)

خریداران چای در بازار به دو دسته خریداران عمده و مصرف کنندگان نهایی تقسیم می شوند. مصرف کنندگان همواره به دنبال بهترین چای طبیعی و خالص بازار بوده و با لینک به این سایت می توانند حجم های مورد درخواست خود را بدون واسطه و با بهترین قیمت و کیفیت تضمینی خریداری نمایند و خریداران عمده چای نیز جهت تکمیل و تامین سبد خرید از انواع چای و با سفارش حداقل 30 کیلویی چای می توانند علاوه بر کیفیت عالی از حاشیه سود مناسبی نیز بهره مند گردند. خرید اینترنتی چای سرگل بهاره لاهیجان و سایر انواع سنتی ایرانی را می توان در این مجموعه انجام نمود.

فروش بهترین چای سرگل ایرانی

شیاد سوالی که برای بسیاری از شما مطرح است این است که بهترین چای سرگل ایرانی کدام است و متعلق به کجاست؟ لازم است بدانید تولید چای و روند پرورش چای در دو استان گیلان و مازندران که تنها تولیدکنندگان چای ایرانی می باشند کاملا طبیعی و به دور از هر گونه مواد شیمایی و به شکل استاندارد می باشد لذا خرید چای چه از لاهیجان و دیگر شهر های فعال در این زمینه می تواند به شکل مطمئنی در صورت ارتباط با مراکز فعال آن انجام پذیرد.

بازار فروش چای سرگل چین اول امساله

فصول مختلف سال ائم از بهار و تابستان و پاییز بر روی گیاه چای که کاملا حساس و تغییر پذیر است تاثیر داشته و سبب می شود تا انواع متنوعی از چای های خوش رایحه و خوش رنگ را در اختیار داشته باشیم. در این میان بازار فروش چای سرگل چین اول سال تقاضای بالایی را با توجه به نوبرانه بودن و حجم کم تولید دارا می باشد و برای خرید چای امساله و تازه به صورت بدون واسطه می توانید با ما در ارتباط و همواره اعلاترین نمونه چای سبز درجه یک، چای قلم سنتی، چای دستی محلی، چای شکسته درجه 1 و درجه 2 و… را در سراسر ایران و درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید.

چای سرگل

فروشگاه چای سرگل ممتاز ایرانی

ایران یکی از کشور های با موقعایت خوب برای کشت محصولات مختلفی می باشد لذا چای نیز این قابلیت را در نواحی خاصی دارا بوده و موقعیت خرید چای تازه برای متقاضیان آن چه در حجم عمده و چه جزیی فراهم می باشد چرا که در فروشگاه های بسیاری نیز این محصول در حال عرضه می باشد. فروشگاه چای سرگل ممتاز ایرانی همواره نمونه های برتر و دستچین شده را انتخاب و به مشتریان ارائه و همین امر سبب شده تا همواره کیفیت چای آن مورد توجه و سطح تقاضای خرید آن افزایش داشته باشد. با مصرف چای خوب و خالص همواره سلامتی را برای خود و اطرافیانتان تضمین و برای فعالیت و سودآوری از مراکز مطمئنی برشمرده می شوند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com