مرکز خرید چای بهاره

مرکز خرید چای بهاره اصل

مرکز خرید چای بهاره اصل، چای طبیعی و ارگانیک لاهیجان را به قیمت درب کارخانه در سراسر کشور عرضه می نماید. فروش انواع چای بهاره شمال به صورت فله عمده و کیلویی در مجموعه چای ایرانی امکانپذیر می باشد. برای خرید چای بهاره سرچین 1400 با ما همراه شوید.

خرید چای بهاره

چای بهاره اصل

آغاز برداشت برگ سبز چای در بهار شروع و تا پاییز ادامه یافته و چای حاصل از هر برداشت با همان نام خوانده می شود. چای بهاره از ابتدایی ترین برگ های رشد یافته در بهار که غنچه یا برگ های سبز روشن با کرک هستند حاصل شده و رایحه بسیاری دارد. این چای ترد و شکننده بوده و یکی از بهترین چای سال نام دارد. اسامی نام نهاده شده چای در این فصل با فصول دیگر یکسان و تنها در نمونه چای سرگل یا سرچین متفاوت بوده که در دیر برداشت ها نمی توان این چای را مشاهده نمود.

کیفیت چای بهاره تحت تاثیر چه عواملی قرار دارد؟

  1. نوع برگ ها
  2. برداشت صحیح
  3. منطقه کشت
  4. شیوه تولید
  5. حمل سریع برگ ها پس از برداشت تا کارخانه
  6. عدم استفاده نمودن از مواد خارجی و طبیعی بودن

مرکز خرید چای بهاره

مرکز خرید چای بهاره اصل

چای توسط مراکز متعددی در بازار عرضه می شود اما برای خرید چای اصل بهاره شمال بهترین منابع مراکز عرضه چای در نقاط چایخیز بوده که امروزه علاوه بر توزیع سنتی چای در بازار از طریق اینترنتی نیز فعالیت داشته و امکان خرید چای بهاره اصل به شکل بهتری فراهم و تنوعی از چای ها را می توان به شکل چای فله یا بسته بندی از درجه بندی های مختلف در دسترس داشت. در مرکز خرید چای بهاره اصل امکان ثبت سفارشات هم به صورت عمده و هم کیلویی وجود داشته و قیمت های کاملا رقابتی و بدون واسطه در حال عرضه می باشند.

شیوه های خرید چای در بازار ایران

  • مستقیم و سنتی
  • اینترنتی
  • از طریق نمایندگی ها
  • واسطه ها
  • مراکز توزیع و پخش

خرید چای بهاره

فروش چای بهاره 1400

آغاز برداشت برگ سبز چای هر ساله از أواسط فصل بهار شروع و امکان ثبت سفارشات از نیمه دوم اردیبهشت به راحتی برای خریداران میسر خواهد شد. فروش چای بهاره 1400 در تنوعی از کیفیت و بهترین انواع چای درجه یک با قیمتی مناسب انجام و خریداران می تواند در مرکز خرید چای بهاره اصل سفارشات خود را هم کیلویی و هم عمده به ثبت برسانند. سفارشات کیلویی به صورت سنتی و در بسته های سلفونی و سفارشات عمده بر حسب نوع چای در کیسه های 10، 20، 25 و 30 کیلویی قابل ارسال می باشند.

خرید اینترنتی چای بهاره سیاه و سبز لاهیجان

یکی از شیوه های پرطرفدار برای خرید چای، خرید اینترنتی چای بهاره سیاه و سبز لاهیجان بوده و دسترسی آسان و بهتری را برای خریداران در سطح کشور فراهم نموده تا بتوانند به شکل بهتری چای برداشت چین اول را در اختیار داشته و از کیفیتی مورد تایید و عالی آن بهره مند شوند. مرکز خرید چای بهاره فرصت خوبی را برای متقاضیان فراهم نموده و هم اینک از هر کجا و هر مکان می توان چای ارگانیک و تازه را بدون هیچ گونه ماده افزودنی در اختیار داشت.

مرکز خرید چای بهاره

نمایندگی فروش بهترین انواع چای بهاره

نمایندگی ها یکی از مراکز فعال عرضه و فروش چای در بازار بوده و همواره چای درجه یک و خالص شمال ایرانی را نیز عرضه و در پخش و عرضه چای ایرانی نقش مهمی را ایفا می نمایند. نمایندگی فروش اینترنتی چای لاهیجان به عنوان بزرگترین و معتبرترین مرکز خرید چای بهاره اصل بستر خوبی را فراهم و امکان ثبت سفارشات از 2 کیلو و عمده از 30 کیلو به راحتی میسر و می توان انواع چای متنوع بهار را تست و خرید خوبی را تجربه نمود.

دریافت قیمت خرید چای بهاره لاهیجان

بعد کیفیت قیمت چای یکی از ملاک های مهم در میزان و حجم سفارش است. چای های برداشت بهار کیفیت بالا و قیمت بیشتری را نسبت به برداشت تابستان و پاییز دارا هستند و هر ساله با توجه به تورم موجود در بازار شاهد افزایش نرخ چای می باشیم که لازم است تا در سال جدید جهت دریافت قیمت خرید چای بهاره لاهیجان با مراکز معتبر فروش آن در ارتبط تا مناسب ترین نرخ و چای مرغوبی را دریافت نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com