خرید بهترین چای بهاره لاهیجان

خرید بهترین چای بهاره لاهیجان

خرید بهترین چای بهاره لاهیجان 1403 را چگونه به صورت تازه انجام دهیم؟ قیمت چای بهاره درجه یک لاهیجان در بازار چند است؟ انواع چای لاهیجان از کجا بخرم؟

چای بهاره چیست؟ چرا آن را بدین نام می خوانند؟ مراکز فروش چای لاهیجان چه خدماتی را ارائه می کنند؟ قیمت چای سرگل بهاره لاهیجان چه تفاوتی با دیگر چای ها دارد؟ چای سیاه و چای سبز بهاره کدام مرغوبیت بیشتری دارند؟

خرید بهترین چای بهاره لاهیجان

چای لاهیجان

کشور ما یکی از برترین تولیدکنندگان چای طبیعی و فاقد اسانس در دنیا می باشد که بهترین موقعیت کست و تولید را در استان گیلان و شهر لاهیجان با مرکزیت اصلی دارا می باشد. رایحه، طعم و رنگدهی 100% طبیعی انواع چای در این منطقه غیرقابل انکار و آن را به بک چای مورد پسند برای متقاضیان چای ارگانیک و اصل مبدل نموده است. بازار فروش چای در این شهر بسیار فعال و خریداران عمده و جزیی را راهی این منطقه نموده است. برداشت برگ سبز چای در لاهیجان در 3 فصل بهار و تابستان و پاییز انجام میشود و چای برداشت هر فصل را با نام همان فصل می شناسند.

چای بهاره

همان طور که از نام این چای پیداست برداشت فصل بهار می باشند. چای بهاره تولیدش در اردیبهشت انجام و رشد برگ ها از انتهای زمستان و فروردین انجام و تکامل می یابد. کیفیت برگ های برداشت شده چای در بهار بالاترین سطح و هر چه به سمت برداشت تابستان و پاییزه پیش می روسم از کیفیت اولیه برگ ها تا حدودی کاسته می شود. به اولین برداشت برگ سبز در بهار و چای حاصل از آن چای سرگل گفته می شود که یکی از نمونه های اعلای چای ایرانی نام دارد. انواع چای بهاره ائم از چای ممتاز و چای قلم و… ارزش کیفی و قیمتی بالاتری داشته و همواره با استقبال خوبی از سوی خریداران برخوردار می باشند.

خرید بهترین چای بهاره لاهیجان

انواع چای سنتی تولید شده در لاهیجان

  • چای سیاه
  • چای سبز
  • چای سفید (در حد بسیار کم و تنها جنبه صادراتی)
  • چای محلی سیاه (چای دستی)

ویژگی های بارز انواع چای های بهاره لاهیجان

  1. کاملا طبیعی
  2. دارای رایحه طبیعی و عالی
  3. دارای طعم بی نظیر و گس
  4. رنگ طلال و شفاف در فنجان
  5. اعلاترین نمونه های چای بازار داخلی
  6. تنوع درجه بندی با قیمت های مختلف برای هر سلیقه و قشری

خرید بهترین چای بهاره لاهیجان

خرید بهترین چای بهاره لاهیجان

برای خرید چای حق انتخاب بالایی با توجه به تنوع های موجود انواع چای داخلی و انواع چای خارجی در بازار وجود دارد. چای های تولید داخلی 100% خالص و طبیعی و مطایق با ذائقه خانواده های ایرانی بوده و نمونه های وارداتی حاوی رنگ و اسانس نیز در حال عرضه می باشند که با عنوان چای زود دم فروش بالایی را نیز دارا هستند. بهترین حالت برای داشتن یک چای خوب انتخاب چای خوب و دم نمودن اصولی آن است که توصیه می شود تا چای ایرانی را در رده اول انتخاب خود برای حفظ سلامتی با توجه یه مصرف بالای آن در طی روز قرار دهید. برای خرید بهترین چای بهاره لاهیجان و دریافت قیمت هر کیلو چای بدون واسطه و به شکل تازه می توانید همین حالا اقدام و از شرایط عالی فراهم شده بهره مند شوید.

قیمت بهترین چای ایرانی لاهیجان

یکی از شاخصه های مهم خرید چای قیمت نیز می باشد اما باید بدانید که نمونه های چای درجه یک و مرغوب دارای ارزش قیمتی بالاتری نیز نسبت به سایر نمونه ها می باشند. قیمت بهترین چای ایرانی لاهیجان با توجه به فصل برداشت و سال برداشت متفاوت بوده و برای داشتن بهتربن و مناسب ترین قیمت انواع چای در هر زمان ارتباط با مراکز فروش چای در نواحی چایخیز از فرصت های مناسب است که در این مجموعه فراهم گردیده است. برای خرید بهترین چای بهاره لاهیجان قیمت پرداختی در سال 402 برای نمونه چای سرگل به صورت جزیی هر کیلو 300 هزار تومان و به صورت عمده 250 الی 260 هزار تومان بوده است که قطعا در سال 1403 این رقم با توجه به نوسانات بازار افزوده خواهد شد.

خرید اینترنتی انواع بهترین چای سبز لاهیجان

چای سبز در کنار چای سیاه دارای جاذبه های بسیاری بوده و در دهه های اخیر در کشور ما در بین مصرف کنندگان با افزایش سطح خرید مصرف مواجه بوده است. رده بندی یا درجه بندی در این خانواده نیز همچون چای سیاه و کیفیت چای تولید شده بسیار بالا و به جهت سلامتی و دارویی و… بسیار اهمیت دارد. قیمت چای سبز با نمونه های سیاه یکسان و برای خرید آن توصیه می شود تا مراکز فروش چای در گیلان و شهر های چایخیز را انتخاب نمایید. خرید اینترنتی چای یکی از راه کار های دسترسی به چای اعلای ایرانی بدون واسطه است که با موفقیت خوبی مواجه شده و خرید بهترین چای بهاره لاهیجان را در انواع مختلف می توان بدون محدودیت از طریق این سایت انجام نمود.

خرید بهترین چای بهاره لاهیجان

فروش چای بهاره درجه یک لاهیجان در بازار

شما از کدام دسته از خریداران چای هستید؟ رایحه چای برایتان اهمیت بیشتری دارد یا قدرت رنگدهی یا هر دو؟ آیا می دانید برای خرید بهترین چای بهاره لاهیجان می توان بدون مراجعه در سریع ترین زمان اقدام به خرید نمود؟ با توجه به اینکه در بازار چای نمونه های مختلفی از چای عرضه و امکان انتخاب و خرید خوب را برای خریداران با مشکلاتی مواجه نموده است لذا فروش انواع چای درجه یک ائم از چای قلم، چای شکسته، چای باروتی، چای ساچمه ای و… به خوبی فراهم و خرید مساقیم و تازه آن به صورت عمده و جزیی به خوبی برای تمامی شهر های ایران امکان پذیر می باشد.

قیمت و خرید چای لاهیجان بدون واسطه با بالاترین کیفیت

چای سیاه در بین ما ایرانی از محبوبیت بیشتری به دلیل عطر و طعم دهی برخوردار است. این چای به شیوه سنتی در کشور ما در حال تولید بوده و علاوه بر بازار داخلی، صادرات چای ارزآوری مطلوبی را به همراه دارد. فروش چای فله در بازار کاهش قیمت نسبت به نمونه های بسته بندی را به همراه دارد و خریداران بسیاری علی الخصوص سفارشات عمده به این شیوه تعلق دارد. وجود واسطه ها در بازار چای شمال در موار بسیاری کاهش کیفیت و افزایش قیمت چای را به همراه داشته و این بازار را دچار آشفتگی می نماید. جهت جلب رضایت خریداران و ارسال کیفیت های عالی از چای اصیل ایرانی امکان خرید مستقیم از لاهیجان امکان پذیر بوده و تازه ترین چای های برداشت های مختلف بدون کاهش کیفیت ارائه می گردند.

خرید بهترین چای بهاره لاهیجان

سفارش خرید چای سیاه دستی بهاره لاهیجان

آیا تا به حال چای سیاه دستی لاهیجان را استفاده نموده اید؟ نظر شما راجع به کیفیت این چای چیست؟ این چای حاصل دسترنج چایکاران محلی نواحی چایخیز شمال بوده و چای حاصله دارای ظاهر درشت، سیاه و متفاوت در طعم و رایحه می باشد. رنج قیمتی متفاوتی داشته و در سال های اخیر بسیار مورد توجه مصرف کنندگان چای ایران قرار گرفته و در سفارشات خرید آن ها می توان این چای را مشاهده نمود. خرید این چای به صورت سفارشی و جزیی بوده و امکان ثبت سفارش خرید چای دستی تنها در زمان های برداشت برگ سبز امکان پذیر می باشد. نمونه های بهاره کیفیت بالاتر و ترد تر داشته و نمونه های تابستانه و پاییزه درشت تر و حاوی ساقه های بیشتری می باشند. با چای سنتی بهار 1403 همراه شما خواهیم بود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com