چای قلم

چای قلم بهاره ایرانی خرید از نوع درجه یک

چای قلم بهاره ایرانی خرید از نوع درجه یک با کیفیت تضمینی چوب دار و سورت شده در سراسر ایران امکان پذیر می باشد. بهترین نوع چای قلم کدام است و نوشیدنش چه خواصی را به همراه دارد؟ مرجع چای ارگانیک لاهیجان عرضه کننده و فروشنده بهترین انواع چای در ایران نام دارد.

چای سیاه یکی از نمونه های پرطرفدار به لحاظ خرید و فروش و نوشیذن در بین مردم ایران و دنیا می باشد اما در کنار این چای، چای سبز نیز خواص درمانی بالایی داشته و این روز ها توانسته به جایگاه مطلوبی به جهت دارویی و درمانی در بین مردم مصرف شود. اما تمامی چای ها به لحاظ کیفیت و سایز داراب وده نام خاصی داشته و ارزش قیمتی متمایزی از هم را دارا هستند. چای قلم نمونه ای از چای های مرغوب و خوب در بازار ایران است که در سال های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته و فروش عمده چای قلمی را در بین تقاضا ها بسیار شاهد می باشیم.

چای قلم

چای قلم چیست؟

این چای دارای ظاهری درشت و در درجه سوم طبقه بندی قرار دارد و می توان نمونه های متنوع درجه بندی را در بین این رده مشاهده نمود. با داشتن ظاهر درشت لذا لازم است تا میزان بیشتری از این چای را به ازای هر نفر دم نمایید. این چای هم به صورت سورت شده و هم سنتی چوبدار عرضه و می توان با توجه به تقاضای بازار و نوع ذائقه هر یک را در حجم مورد نظر تهیه و تامین نمود.

نوشیدن چای قلم چه خواصی را به همراه دارد؟

به دلیل داشتن ظاهر درشت و حفظ خواص برگ در این چای لذا بالاترین میزان خاصیت را در بین انواع چای ها دارا است.

  • ملین بوده
  • آنتی اکسیدان بالایی دارد
  • مناسب لاغری
  • ضد تب
  • دافع سموم بدن
  • ضد ویروس
  • مراقبت از معده و عدم سوزش آن
  • افزایش دهنده هوشیاری
  • رقیق کننده خون
  • افزایش دقت و تمرکز
  • مراقبت از استخوان ها

چای قلم

بهترین نوع چای قلم کدام است؟

چای ها در رده بندی خود دارای نوع ممتاز تا ضعیف تر بوده و می توان بر مبنای قیمت و کیفیت هر یک را انتخاب و خریداری نمود. بهترین نوع چای قلم برداشت بهاره آن بوده و مردم گیلان چای قلم با چوب (ساقه) را از بهترین نوع به دلیل داشتن رایحه بالاترش می دانند. چای های قلم گس و رنگ دهی خوبی داشته ضمن اینکه عطر چای بالاتر را در این خانواده نمی توان انکار نمود. انواع چای های قلمی یکی از پیشنهاد های خوب برای چایخور های حرفه ای می باشد.

فرق چای قلم با ممتاز را می دانید؟

چای ممتاز یکی از پرفروش ترین چای های سال در ایران نام داشته و ظاهر پیچش دار و متوسط و وزن وزینی دارد. چای ممتاز دارای ظاهر ریز تر از چای قلم بوده و قیمت آن بالاتر و در رده دوم تقاضا قرار گرفته است. هر دو نوع چای از محصولات پر فروش و پر درخواست نام داشته و با توجه به حجم خرید می توان هر دونوع آن را در سبد سفارشات عمده خود قرار داد.

چای قلم

چای قلم بهاره ایرانی خرید از نوع درجه یک

نمونه های چای ایرانی موجود در بازار یکی از بهترین گزینه های خرید می باشد. برای اینکه چای درجه یک و خوبی را در اختیار داشته باشید حتما از طریق مراکز فروش چای در گیلان و شهر های چایخیز آن اقدام به ثبت سفارش نمایید تا امکان خرید بدون واسطه از بالاترین کیفیت ها و چای خالص و اصل برای شما فراهم شود. چای قلم بهاره ایرانی خرید از نوع درجه یک در کنار چای شکسته، چای باروتی، چای سرگل و… را در سریع ترین زمان با منابع اصلی تجربه نمایید.

قیمت چای قلم بهاره ایرانی

در مورد قیمت چای ها در ایران استاندارد خاصی موجود نمی باشد چرا که کیفیت برگ ها و نوع چای به دست آمده با توجه به مراحل تولید متفاوت بوده و لذا عوامل دیگر نیز می توانند نقش مهمی را در این امر ایفا نمایند. قیمت چای قلم بهاره ایرانی نسبت به برداشت چای تابستانه و چای پاییزه بالاتر اما نسبت به نمونه های چای خارجی موجود در بازار بسیار منلسب تر و ارزان تر عرضه می شوند. قیمت چای بهاره سورت شده قلم در سال 400 به ارزش 115 هزار تومان جزیی و نوع با چوب آن به قیمت هر کیلو جزیی 80 هزار تومان عرضه گردیده است که جهت دریافت قیمت عمده انواع چای می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

چای قلم

فروش چای سیاه قلم درجه 1 سورت شده

به دلیل مصرف چای خارجی در برخی نقاط ایران و ظاهر سورت شده و یکدست آن لذا در مورد چای قلم از دستگاه سورتینگ در ایران استفاده و در کنار نوع با ساقه چای نوع سورت شده و بدون چوب نیز به فروش می رشد که ظاهر یکدست و بازار پسندی را دارا است این چای متناسب و مناسب برای بازار فروش بوده و فروش چای سیاه قلم درجه 1 سورت شده در کنار دیگر انواع چای اصل لاهیجان و گیلان در مجموعه به صورت تضمینی و دست اول انجام می گردد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com