مرکز فروش انواع چای گیلان

چای گیلان کاملا طبیعی و فاقد هر گونه ماده افزودنی می باشد. مرکز فروش انواع چای گیلان همواره بهترین چای شمال، چای لاهیجان، چای درجه 1 ایرانی را با نازل ترین قیمت در بازار ارائه می نماید. قیمت خرید عمده و کیلویی چای اصل و طبیعی را به راحتی از طریق این مجموعه دریافت نمایید.

آیا می دانید استان گیلان از بزرگ ترین فعالان عرصه چای در ایران می باشد؟ آیا می دانید بیش از 90% از سطح باغات چای و کارخانه های فعال چایسازی در گیلان واقع هستند؟ از اینکه چای گیلان یکی از بهترین و سالم ترین چای های دنیا است مطلع هستید؟ از کجا و چگونه چای اصل و درجه یک سفارش دهیم؟

چای گیلان

چای گیلان یک محصول 100% ارگانیک

در نواحی چایخیز استان گیلان بوته های چای، عاری از کود های شیمیایی، آفت کش ها و سایر موارد شیمیایی می باشند. استفاده از آفت کش های مصنوعی در تولید چای، خطرات زیادی برای سلامت افراد به همراه دارد که از جمله می توان به نقص های مادرزادی، آسیب به سیستم عصبی، اختلال هورمون و غدد، اختلالات تنفسی، ناراحتی های پوستی و انواع سرطان ها اشاره نمود. در تولید چای، برگچه های جوان و بالایی گیاه چای برداشت و مورد استفاده قرار می گیرند. از مزایای این برگچه ها، پایین بودن میزان فنول و بالا بودن میزان آنتی سیانین می باشد از این رو با نوشیدن یک فنجان چای طبیعی، حس شادابی و سرزندگی را احساس می نمایید.

انواع چای گیلان

چای سیاه و چای سبز از مهم ترین تولیدات در گیلان می باشند و تقاضای بالا در بازار داخل و صادرات چای این خطه از مهم ترین مزیت های اقتصادی آن در بازار برشمرده می شود که اهمیت و مدیریت صحیح در این بخش می تواند صنعت چای ایران را بیش از پیش مورد توجه قرار دهد.

چای گیلان

اسامی درجه بندی شده چای گیلان

  • چای سرگل بهاره گیلان
  • چای ممتاز گیلان
  • چای شکسته گیلان
  • چای قلم گیلان
  • چای باروتی گیلان
  • چای خاکه گیلان

خواص چای گیلان

  • رفع کننده خستگی و عطش
  • مراقبت از پوست
  • حفظ تناسب اندام
  • کاهش کلسترول
  • پیشگیری از زوال عقل
  • ضد التهاب
  • ضد ویروس
  • افزایش قدرت سیستم ایمنی
  • دفع سموم بدن

چای گیلان

بهترین چای گیلان

شاید یکی از سوال های مهم خریداران در زمینه اینکه بهترین چای گیلان کدام است باشد. برداشت چای در گیلان در بهار، تابستان و پاییز انجام شده و چای بهاره به دلیل استفاده از جوان ترین برگ ها بعد یکدوره استراحت زمستانه دارای بالاترین کیفیت بوده و از این رو می توان رایحه و رنگی بی نظیر را از چای این فصل انتظار داشت که پس از مصرف درست به خوبی نمایان می گردد. چای سرگل تنها مختص اولین برداشت و از جمله بهترین چای گیلان نام نهاده شده که به شکل تضمینی در تمام سال تقاضای خود را دارا می باشد.

کیفیت چای تحت تاثیر چه عواملی قرار دارد؟

  1. شرایط جوی و اقلیمی منطقه
  2. نوع برگ ها
  3. نحوه صحیح برداشت
  4. حمل سریع و به موقع برگ های به کارخانه
  5. فصل برداشت برگ سبز
  6. شیوه تولید چای در کارخانه
  7. نوع چای به دست آمده

 

چای گیلان

مرکز فروش انواع چای گیلان

خرید و فروش چای در بازار ایران و مدیریت پخش به موقع آن در افزایش جذب تقاضا بسیار مهم می باشد. مرکز فروش انواع چای گیلان همواره راه های دسترسی فروش چای را هموار نموده تا خریداران بتوانند چای سنتی، اصیل و ارگانیک را در دسترس داشته باشند. فروش اینترنتی و فروش حضوری از جمله اقدامات مجموعه بوده و خریداران در هر نقطه از کشور می توانند با ارائه حجم سفارشات عمده و کیلویی انواع چای فله درجه یک و بهترین چای بسته بندی را در اختیار داشته باشند.

چای گیلان

خرید چای بهاره گیلان لاهیجان

در زمان آغاز برداشت و فروش چای بهاره (اردیبهشت ماه هر سال) در گیلان حجم تقاضای خرید چای به اوج خود رسیده و همواره خریداران عمده ای و خانگی در صدد تهیه و تامین بهترین چای از خطه مهم و مرکز چای ایرانی یعنی شهر لاهیجان می باشند. چای لاهیجان مرغوب ترین و اعلاترین چای در بازار ایران برشمرده شده و خریداران همواره به دنبال خرید این چای می باشند. برای خرید چای بهاره گیلان لاهیجان در تهران و سایر شهرستان ها می توانید از هم اکنون اقدام به ثبت سفارشات خود نمایید.

قیمت خرید انواع چای گیلان

قیمت خرید انواع چای گیلان از طریق مراکز مهم و معتبر فروش چای در دسترس خریداران قرار دارد. جهت اطلاع از قیمت به روز چای و دریافت قیمت عمده چای می توانید از طریق ارتباط با کارشناسان واحد فروش مجموعه اقدام نمایید.

نام چای قیمت مصرف کننده (تومان)
چای سیاه سرگل گیلان 80000
چای سیاه ممتاز گیلان 75000
چای سیاه شکسته ریز گیلان 60000
چای سیاه شکسته درشت گیلان 60000
چای سیاه قلم گیلان 60000
چای سیاه قلم لیزری گیلان 75000
چای سیاه دستی 150000
چای سبز سرگل گیلان 80000
چای سبز ممتاز گیلان 75000
چای سبز شکسته گیلان 60000
چای سبز قلم گیلان 60000
چای سبز قلم لیزری گیلان 75000
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com