خرید انواع چای

مرکز خرید انواع چای ایرانی

خرید انواع چای از طریق فروشگاه اینترنتی و آنلاین گزینه بسیار مطلوبی جهت سفارشات عمده و کیلویی می باشد. بزرگ ترین مرکز خرید انواع چای ایرانی فله در لاهیجان بهترین چای سیاه و چای سبز درجه 1 را در سراسر شهر ها عرضه می نماید. بازار فروش چای اصیل ایران و قیمت های رقابتی آن فرصت خوبی را برای تامین سفارشات فراهم نموده است.

خرید انواع چای

چای ایرانی

یکی از نمونه های چای موجود در بازار چای ایرانی است. این نمونه از بهترین برگ های چای طبق درجه بندی در کارخانه که به مراحل تولید و آماده سازی ارسال می گردند حاصل و شیوه تولید سنتی و بدون هیچ ماده غیر طبیعی سبب شده تا این چای به تنهایی حاوی رایحه، رنگ و طعم بی نظیری باشد که آن را به یکی از سالم ترین نمونه چای های دنیا مبدل نموده است. چای در ایران در سه فصل از سال قابلیت تولید و برداشت برگ از باغ ها را دارا می باشد و لقب کلی چای ها از فصل برداشت محدود به سه چای بهاره، چای تابستانه و چای پاییزه می گردد. چایکاری و تولید چای به ایران به یک قرن و اندی پیش بازگشته و گیلان بزرگ ترین تولید کننده و دارنده باغ های چای در ایران نام دارد.

انواع چای ایرانی سیاه و سبز

  • چای سرگل
  • چای ممتاز
  • چای قلم
  • چای شکسته
  • چای باروتی
  • چای خاکه
  • چای ساچمه
  • چای دستی محلی حاصل دست چایکاران با تجربه گیلانی

خرید انواع چای

شناسایی انواع چای های ایرانی

چای سرگل

بهترین چای و رتبه اول جدول به این چای تعلق دارد که از لطیف‌ترین و تازه ترین برگ های چای طی اولین برداشت چای در سال حاصل می گردد. دارای طعم تلخ و گس و عطر بالاتر و رنگ خوش رنگی می‌باشد و به دلیل اینکه در مقدار کمتری تولید می‌شود، گران‌تر است.

چای ممتاز

این چای در رده دوم از بهترین انواع چای ‌های ایرانی قرار دارد. برگ‌ های این چای در مقایسه با سرگل کمی بزرگ‌تر، طعم آن ملایم‌ تر و تلخی آن کم ‌تر است. این چای پیچش دار و وزین و نمونه مرغوب و پرفروش بازار میباشد. اگر به دنبال یک چای باکیفیت و در عین حال با قیمت مناسب می‌گردید، این چای بهترین انتخاب شماست.

چای شکسته

طی فرآیند تولید چای، برگ‌ های چای به صورت کامل باقی نمی‌مانند و به چند تکه تقسیم می‌شوند که همان طور که از نام چای شکسته مشخص است از برگ‌های خرد شده تشکیل و دارای وزن سبک‌تر به نسبت دو چای ممتاز و چای سرگل می‌باشد. پیچیدگی این چای کمتر و برگ‌ های آن صاف و بدون شکل خاصی می‌باشند.

چای قلم

این چای از برگ‌ های پایین تر چای به دست می‌آید و دارای اندازه درشت‌تر و طعم ملایمتری به نسبت سایر چای ‌ها است.

چای باروتی و خاکه

این دو نمونه دارای اندازه ریزتر و برگ‌ های خردتری می‌باشند. از این نوع چای ها، به دلیل زوددم بودن و زود رنگ پس دادن، در دمنوش‌ها و تی‌بگ‌ ها استفاده می‌شود.

چای ساچمه ای

این چای از برگ های بسیار جوان چای که در طی مراحل تولید و در اثر مالش حالت پیچیده می گیرند حاصل می شود. این چای بسیار وزین و حجم کمی را اشغال و قیمت بالایی دارد و یک چای اصیل و عالی برای چایخوران حرفه ای با رنگدهی عالی، طعم گس و میزان مصرف کمتر به ازای هر نفر می باشد.

چای دستی

این چای ظاهر درشت و شبیه چای قلمی داشته چون توسط مالش دست توسط چایکاران در منزل تهیه می شود. طعم متفاوت از نمونه های کارخانه ای و شبیه قهوه دارد. ارزش قیمتی این چای بالا و در میران بسیار اندک و سفارشی تهیه می شود و از نمونه های دیر دم چای با مدت زمان 15 الی 20 دقیقه می باشد.

خرید انواع چای

ویژگی های انواع چای ایرانی

  1. دیردم به دلیل عدم دستکاری
  2. کاملا خالص بدون رنگ مصنوعی
  3. بدون اسانس و رایحه مصنوعی
  4. عدم استفاده از آفت کش ها در باغات چای
  5. تولید به شیوه ارتدوکس
  6. دارای رنگ زلال و شفاف
  7. دارای خواص فراوان

عوامل موثر بر کیفیت انواع چای کدامند؟

  1. فصل برداشت
  2. اقلیم منطقه
  3. شرایط حاکم در زمان برداشت ائم از سرما یا آفتابی بودن
  4. رشد یافتن برگ ها در نقاط مرتفع یا جلگه ای و پست
  5. فاصله انتقال برگ ها به کارخانه
  6. سایز و شکل چای ها
  7. رسیدن مستقیم چای تا دست مصرف کننده

خرید انواع چای

مرکز خرید انواع چای ایرانی

چای یکی از محصولات پر تقاضا در بازار دنیا می باشد حال که امکان تولید این محصول در بخش هایی از ایران مهیا می باشد فرصت خوبی ایجاد شده تا سفارشات کیلویی و عمده را بتوان تامین نمود بدون اینکه نگران استفاده از هر گونه ناخالص در نمونه ها باشیم. مرکز خرید انواع چای ایرانی ارائه دهنده مرغوب ترین چای برداشت های متعدد سال به صورت کاملا تضمینی و باکیفیت بوده و می توان بهترین چای سنتی و اصیل ایرانی را بدین طریق و بدون محدودیت سفارش و خرید نمود.

خرید بهترین انواع چای سیاه و سبز با قیمت عالی

چای سیاه و چای سبز از نمونه های اعلای تولیدی در ایران و در بخش های شمالی می باشد. این دو چای از برگ های بسیار جوان چای طی عملیاتی متفاوت حاصل و ویژگی های منحصر به فرد و عالی را دارا هستند که می توانند بدون مشکلی در طی وعده های مختلف و هر روز مورد استفاده قرار گیرند. برای خرید بهترین انواع چای سیاه اصل و چای سبز فله خالص با قیمت عالی و ارزان تر می توان از سوی مراکز عرضه کننده چای گیلان اقدام و مرغوب ترین انواع چای ارگانیک لاهیجان را سفارش و از کیفیت های عالی آن ها بهره مند شد.

خرید اینترنتی انواع چای ایرانی

این روز ها سایت ها و مراکز بسیاری اقدام به فروش اینترنتی چای نموده اند اما برای خرید انواع چای ایرانی هم اینک کارخانه ها و مراکز فروش آن ها نیز فعال و بستر ساز خوبی برای خرید چای طبیعی گردیده اند. با خرید اینترنتی چای در سراسر ایران از کیفیت های بی نظیر و عالی چای های تازه و تولید سال و خواص بسیار آن بهره مند شوید. فرهنگ سازی بیشتر و آشنایی با چای شمال ایران از سوی فعالیت فعالین در فضای مجازی بسیار موثر و شاهد حجم تقاضای خرید بالاتر چای های تولید داخلی نسبت به دهه های قبل می باشیم.

خرید انواع چای

امکان خرید انواع چای اصل از بهترین های بازار

چای های بسیاری در بازار چای در حال عرضه می باشد. نمونه های فله، برند، چای کیسه ای، به صورت دمنوش و… و با توجه به موقعیت مصرفی بالای چای در ایران لذا انواعی از چای از طرق واردات مجاز به کشور و یا از طریق قاچاق به بازار وارد و در این میان در حال عرضه و مصرف می باشد لذا لازم است تا همواره سلامت و اصالت چای مورد توجه باشد. هم اینک امکان خرید انواع چای اصل از بهترین های بازار برای خریداران فراهم و می توان تولیدات داخلی اصیل و درجه یکی را مستقیم از مراکز معتبر و شناخته شده خریداری نمود.

فروش عمده انواع چای ایرانی لاهیجان

خرید عمده چای برای فروشندگان بسیار حائز اهمیت می باشد چرا که با شناخت بازار نیازمند تامین متنوعی از انواع چای در جهت رفع نیاز و پاسخگویی به مشتریان می باشند. در ایران نمونه های متنوعی از چای سیاه و چای سبز در حال تولید هستند که هر یک دارای رده های چای ممتاز تا ضعیف تر در درجه بندی های مختلف می باشند. چنانچه فروشگاه، ارگان و یا فعال در حوزه چای می باشید جهت خرید انواع چای بهاره لاهیجان می توانید سفارشات خود را از همین حالا ثبت و حاشیه سود مناسبی را تجربه نمایید.

خرید انواع چای

دریافت قیمت انواع چای سیاه و چای سبز مرغوب ایرانی در بازار

هر یک از چای ها بر حسب نوع ائم از چای سیاه و چای سبز و اینکه چه درجه بندی دارند، متعلق به چه منطقه ای هستند، شیوه عرضه و… رنج قیمتی متفاوتی را دارا هستند. چنانچه به دنبال دریافت قیمت خرید انواع چای سیاه و چای سبز مرغوب ایرانی در بازار هستید می توانید قیمت روز و واحد چای را از طریق مجموعه پیش رو (چای ارگانیک ایرانی) و کارشناسان آن دریافت نمایید. در این مرکز تلاش شده تا کمترین نوسانات در طول سال در مورد تمامی نمونه ها ارائه گردد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com