قیمت خرید و فروش چای ممتاز درجه یک ایرانی

چای ممتاز را به جرات می توان یکی از پرمصرف ترین چای ها دانست. قیمت خرید و فروش چای ممتاز درجه ایرانی از نوع بهاره 99 چند است؟ برای خرید عمده انواع چای لاهیجان و مرغوب ترین چای سنتی سیاه شمال کدام مرکز پیشنهاد می شود؟

آیا می دانید چای خشک پس از تولید در کارخانه دسته بندی شده و به لحاظ سایز و نوع در رنج قیمت مختلف به بازار عرضه می شود تا افراد مختلف بر حسب سلایق و نیاز متقاضیان خود از آن تهیه نمایند؟ چای درجه یک و طبیعی چه خصلت ها و ویژگی ها را خواهد داشت؟

چای ممتاز

چای ممتاز چیست و بهترین نوع آن متعلق به کدام فصل است؟

چای ممتاز یکی از چای های پرمصرف و پرفروش بوده که قابلیت برداشت در سه فصل بهار و تابستان و پاییز را دارا است و به غیر از برداشت بهاره که چای سرگل در رتبه اول قرار دارد در برداشت های بعدی در رتبه اول جدول قرار دارد. بهترین نوع این چای متعلق به چای سیاه ممتاز بهاره بوده و این چای علاوه بر کیفیت ظاهر بازار پسندی داشته و از مرغوب ترین برگ های جوان انتهایی و بالایی ساقه چای به دست می آید.

  • رایحه عالی
  • رنگپذیری بی نظیر
  • خوش طعم بودن
  • فاقد هرگونه ماده افزودنی
  • متناسب بودن با اکثر ذائقه ها
  • چای با صرفه اقتصادی و کیفیت بسیار بالا
  • چای قابل رقابت در بازار

از ویژگی های مهم چای ممتاز ایرانی می باشد.

آیا برداشت چای ممتاز بهاره با تابستانه و پاییزه تفاوت دارد؟

از نظر قدرت رنگدهی بله، چای برداشت بهاره ممتاز دارای رایحه 10 الی 12% بالاتر از چای های برداشت بعدی می باشد و توقع رنگدهی بالا و عالی را می توان در برداشت تابستانه و پاییزه به واضح شاهد بود. کیفیت چای مختص مکان نیز می باشد چای های رشد یافته در ارتفاعات رنگدهی بیشتر و در نقاط پست دارای رایحه بیشتری هستند.

 

چای ممتاز

خصلت ها و ویژگی های چای درجه یک طبیعی

  1. دیردم (عدم رنگدهی سریع و آماده نوشیدن شدن)
  2. رنگ ظاهر سیاه متمایل به قهوه ای
  3. رنگ دم شده زلال و شفاف
  4. سایز ظاهری درشت تا متوسط
  5. زبر و ضخیم بودن دانه چای
  6. وزن بودن دانه های چای و اشغال فضای کمتر

قیمت چای ممتاز ایرانی

با توجه به کیفیت چای ممتاز ایرانی و واقف بودن خریداران به این موضوع لذا این چای در رنج قیمت بالاتری نسبت به چای شکسته و قلم قرار دارد و می توان قیمت این چای را در رقابت با نمونه های وارداتی در رنج ارزان تری شاهد بود. قیمت خرید و فروش چای ممتاز درجه یک ایرانی بهاره 99 عمده 60 الی 62000 تومان و قیمت جزیی آن هر کیلو 75000 تومان در مجموعه چای ارگانیک ایرانی عرضه شده است.

چای ممتاز

خرید و فروش چای ممتاز درجه یک ایرانی لاهیجان

چای ممتاز از جمله چای هایی ست که با قاطعیت همیشه از بازار خرید و فروش تضمینی برخوردار است. لاهیجان از مهم ترین مکان های معتبر تولید و صادرات چای ایرانی برشمرده شده و خریداران عمده ای چای همواره با مراکز معتبر این نقطه در ارتباط بوده و نمونه های برتر انواع چای سنتی درجه یک را جهت عرضه خریداری می نمایند. جهت خرید و فروش چای ممتاز درجه یک لاهیجان به صورت فله و بسته بندی می توانید در هر زمان با ثبت سفارشات خود آن را در اسرع وقت در هر نقطه از کشور دریافت نمایید.

چای ممتاز

برای خرید عمده انواع چای لاهیجان و مرغوب ترین چای سنتی سیاه شمال کدام مرکز پیشنهاد می شود؟

چای سیاه بیشترین مصرف کنندگان را دارا است و به دلیل کیفیت مورد تایید چای های بهاره لذا خریداران عمده ای همواره به دنبال تهیه و تامین این چای ها می باشند. برای خرید عمده انواع چای لاهیجان و مرغوب ترین چای سیاه ممتاز و چای سبز در رده بندی قلم، شکسته و… می توان با مشاورین و کارشناسان مرکز چای ارگانیک ایرانی در لاهیجان در ارتباط بود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com