قیمت انواع چای

لیست قیمت انواع چای ایرانی (کیلویی) در بازار

قیمت انواع چای بر حسب اعلا و درجه یک بودن یا فله و بسته بندی شامل تغییرات می باشند. لیست قیمت انواع چای ایرانی (کیلویی) در بازار را می توان از این مرکز جویا شد. برای خرید بهترین چای و ممانعت از افزایش بی رویه قیمت می توان با معتبرترین مرجع تخصصی فروش چای شمال همراه بود.

آیا از افزایش قیمت چای در بازار خسته شده اید؟ به دنبال منابعی هستید که بتوانند چای درجه یک و قیت مناسب را به شما ارائه نمایند؟ چگونه می توان قیمت روز چای را در اختیار داشت؟ برای خرید چای اصل و طبیعی در شهر های دور از منابع چایخیز چه کنیم؟

قیمت انواع چای

انواع چای ایرانی

چای سیاه و چای سبز در شمال ایران از مهم ترین تولیدات محسوب شده که بالاترین میزان فعالیت در این صنعت متعلق به استان گیلان می باشد. فروش و عرضه چای از این خطه همواره در حال انجام بوده و شاهد پخش سراسری این چای ها در درجه بندی ها و اسامی خاص و متنوع با توجه به بازار ها و تقاضا های مختلفی هستیم. انواع چای ایرانی در نوع گیاه و پایه تولید و سالم بودن یکسان هستند اما حذف یا اضافه شدن مراحلی سبب تغییرات در رنگ، طعم و رایحه آن ها می گردد. رتبه بندی کیفی به ترتیب عبارتند از :

  • سرگل
  • ممتاز
  • قلم
  • شکسته
  • باروتی
  • خاکه

قیمت انواع چای

پرفروش ترین چای های ایرانی در بازار

از میان رتبه های درجه بندی چای سنتی ایرانی در جدول می توان چای سرگل متعلق به اولین برداشت و معروف به چای بهاره زرین را با عنوان بهترین چای و چای ممتاز را به عنوان چای پرفروش و چای قلم لیزری را با بازار پسندی عالی دانست. این 3 نوع چای تقاضای بالایی را دارا هستند ضمن اینکه نمونه های چای بهاره با کیفیت بالا همواره از نوع های مختلف مورد توجه قرار دارند. قیمت انواع چای بر حسب نوع، شکل ظاهر و کیفیت از هم متمایز بوده و تعیین نرخ اولیه جهت عرضه به بازار از سمت کارخانه ها با نظارت کارشناسان انجام می گردد.

در بازار چای ایران چه می گذرد؟

قطعا در بازار چای می توان تنوع بالایی از چای ها را شاهد بود علی الخصوص در بازار ایران که همواره مصرف و خرید چای بسیار اهمیت دارد. قیمت انواع چای های وارداتی به نسبت چای تولید داخلی در رنج بالاتری بوده و با توجه به ورود چای قاچاق از طریق مرز ها و عدم اعتماد به تضمین کیفیت ها لذا گزینه و فرصت عالی برای توزیع و پخش چای اصیل ایرانی که همواره طبیعی و ارگانیک است ایجاد و شاهد قیمت های ارزان و مناسب آن در سطح مراکز تولید چای شمال می باشیم. لازم است بدانید که علاوه بر پخش چای در داخل شاهد صادرات چای ایران نیز هستیم که با توجه به حجم سفارشات بالا در این حیطه قیمت انواع چای بسیار ارزان تر نیز هستند.

  • مغازه ها و فروشگاه ها
  • مصرف کنندگان خانگی
  • تجار و بازرگانان
  • شرکت های بسته بندی
  • ارگان ها و موسسات
  • نمایندگی چای
  • عمده فروشان و بنک داران
  • واسطه ها و… از خریداران چای می باشند.

 

قیمت انواع چای

لیست قیمت انواع چای ایرانی (کیلویی) در بازار

موضوع پیگیری و دریافت قیمت روز چای برای بسیاری اهمیت داشته لذا برای دریافت لیست قیمت انواع چای ایرانی کیلویی و عمده در بازار همواره توصیه می کنیم تا با کارشناسان ما در ارتباط باشید. (قیمت های درج شده در بهار 99 می باشند.)

نام چای قیمت مصرف کننده (تومان)
چای سیاه سرگل ایرانی 80000
چای سیاه ممتاز ایرانی 75000
چای سیاه شکسته ریز ایرانی 60000
چای سیاه شکسته درشت ایرانی 60000
چای سیاه قلم ایرانی 60000
چای سیاه قلم لیزری ایرانی 75000
چای سیاه دستی 150000
چای سبز زرین ایرانی 80000
چای سبز ممتاز ایرانی 75000
چای سبز شکسته ایرانی 60000
چای سبز قلم ایرانی 60000
چای سبز قلم لیزری ایرانی 75000

برای خرید چای اصل و طبیعی در شهر های دور از منابع چایخیز چه کنیم؟

این روز ها راه های همواری برای خرید و دسترسی به چای اصل و طبیعی وجود دارد چرا که مرکز های فروش چای در شهر های چایخیز از طریق فضای مجازی همجون سایت ها و فروشگاه اینترنتی چای پرداخته و از این رو خریداران در هر نقطه می توانند تنها با ارتباط با این مجموعه ها اقدام به ثبت سفارش و خرید ارزان قیمت تر چای نمایند.

قیمت انواع چای

مرکز خرید و فروش چای ایران

مرکز چای ایران، عرضه کننده انواع چای مرغوب و سنتی بوده و پخش عمده چای فله و بهترین برند های متنوع چای شمال ایران را عهده دار می باشد که به دلیل توزیع مستقیم از درب کارخانه نتیجه آن قیمت ارزان و کیفیت بالای چای از مراکز اصلی تولید آن در دسترس شما قرار می گیرد. مناسب ترین قیمت انواع چای در بازار در سایت چای ارگانیک ایرانی ارائه شده که سبب گردیده تا مشتریان در شهرهای سراسر ایران اقدام به خرید و تامین بهترین چای سیاه و چای سبز در درجه بندی های مختلف و مورد نظر خود نمایند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com