چای گیلان

قیمت چای گیلان بهاره در بازار

چای گیلان بهترین و خالص ترین نوع چای تولیدی در ایران می باشد. قیمت چای گیلان بهاره در بازار امسال چند است؟ مزارع و کارخانه های چای گیلان نقش مهمی را در کیفیت بالا و تقاضای خرید و فروش چای دارا می باشند.

نقش تولید چای در گیلان و ایران چیست؟ انواع چای گیلان کدامند؟ خواص انواع چای سیاه و چای سبز گیلان را می دانید؟ چرا انتخاب چای گیلان؟ چگونه و از کجا بهترین چای اصل را تهیه کنیم؟

چای گیلان

مزارع چای گیلان

یکی از خوش آب و هوا ترین و بهترین نقاط کشت چای در ایران استان گیلان است. این نقطه و بخش کوچکی از مازندران مسئولیت تولید چای در ایران را برعهده دارند و گیاه چای در این نقاط (شهر لاهیجان) از طریق فردی به نام کاشف السلطنه ورود و آزمایش و با موفقیت انجام و سپس به دیگر شهر های این دو استان بسط و گسترش یافت. گیاه چای در باغ ها و مزارع مرتفع و پست این نقاط به خوبی رشد و نیازمند آفت کش و سموم شیمیایی نمی باشد. هوا و اقلیم مناسب سبب شده تا مزارع چای گیلان قابلیت برداشت در 3چین را ائم از بهار و تابستان و پاییز داشته باشند.

کارخانه های چای گیلان

کارخانه های چای برای اینکه بتوانند بهترین چای را تولید نمایند در درجه اول باید در نزدیک ترین محل به باغ های چای قرار داشته باشند تا پس از برداشت و راهی شدن برگ ها مدت زمان زیادی سپری نشده و برگ ها پلاس و اکسید نشوند. نقش کارخانه ها در تولید چای خوب بسیار مهم بوده و کارخانه های چای گیلان همواره در تلاشند تا بتوانند بهترین انواع چای خالص و به دور از رنگ و اسانس مصنوعی را به مشتریان ارائه نمایند. برترین انواع چای فله اصل در این مکان ها تولید و عرضه و موقعیت خوبی برای همکاری با این مراکز فراهم گردیده است.

چای گیلان

خواص چای گیلان

  • ضد سرطان با داشتن آنتی اکسیدان بالا
  • افزایش دهنده هوشیاری
  • آرامبخش
  • ضد ویروس
  • مناسب برای لاغری
  • هضم بهتر و آسان تر غذا
  • رقیق نمودن غلظت خون
  • کاهنده فشار
  • دفع سموم بدن و…

چرا انتخاب چای گیلان؟

  1. تولید داخلی
  2. متناسب با ذائقه ما ایرانی ها
  3. فاقد رنگ
  4. فاقد اسانس
  5. طعم گس و تلخ و نشان از عدم دستکاری در چای تولیدی
  6. دسترسی سریع و تازه در هر زمان
  7. پرداخت هزینه کمتر

چای گیلان

انواع چای گیلان

  • چای سیاه
  • چای سبز
  • چای سفید

درجه بندی چای گیلان

  • چای سرگل
  • چای ممتاز
  • چای قلم
  • چای شکسته
  • چای خاکه
  • چای باروتی
  • چای ساچمه ای

برداشت های فصلی چای در گیلان

  1. چای بهاره (رایحه بالاتر)
  2. چای تابستانه (قدرت رنگدهی بالاتر)
  3. چای پاییزه (قدرت رنگدهی بالاتر)

چای گیلان

قیمت چای گیلان بهاره در بازار

چای ایرانی در بازار این روز ها متقاضیان بسیاری دارد چرا که کیفیت و مرغوبیت آن به اثبات رسیده و با دم نمودن صحیح این ارقام می توان بهترین رنگ و رایحه و طعم بی نظیری را در اختیار داشت. قیمت چای گیلان بهاره در بازار اندکی نسبت به برداشت های بعدی بالاتر اما مرغوبیت دوچندانی داشته و خواص بسیاری از آن را می توان به خوبی درک و مشاهده نمود. برای دریافت قیمت روز چای سیاه و چای سبز گیلان از سراسر ایران در هر زمان می توان از سوی مجموعه چای ارگانیک ایرانی در لاهیجان اقدام و مناسب ترین قیمت ها را دریافت و خرید تازه چای سال را به راحتی انجام نمود. خرید از این بازار قیمت های پایین تر و کیفیت های تضمینی و تازه را به همراه خواهد داشت.

خرید چای گیلان به صورت آنلاین

برای دسترسی سریع به هر کالا و محصولی راه های متعددی وجود دارد. این روز ها بازار خرید آنلاین در زمینه های متعدد رو به افزایش بوده واین امر منابع تولید را نیز بر آن داشته تا همراه با راه های مدرن تر بتوانند کالا های خود را به متقاضیان خرده و عمده عرضه نمایند. خرید چای گیلان به صورت آنلاین در میان متقاضیان بسیاری مشاهده و توانسته اند بدین طریق با کسب رضایت بیشتر کیفیت های مدنظر را در اختیار داشته باشند. چنانچه قصد سفارش آنلاین چای را دارید می توانید با دریافت موجودی و لیست و بررسی اقدام به مرغوب ترین چای طبیعی و سنتی گیلان از نواحی چایخیز به صورت مستقیم و از طریق سایت مقابل نمایید.

چای گیلان

خرید و فروش عمده چای گیلان

وجود منابع متعدد ائم از باغ های گسترده چای و کارخانه های چایسازی و مراکز فروش آن ها در این خطه سبب شده تا خرید و فروش عمده چای گیلان بسیار و فعالیت بدین طریق در سطح بازار با حاشیه سود بهتر و کیفیت های بهتر همراه باشد. با توجه به درجه بندی انواع چای ها و فله یا بسته بندی عرضه شدن آن ها موقعیت بسیار خوبی برای خریداران فراهم گردیده است تا بتوانند انواع چای از نمونه های ممتاز تا ضعیف تر خریداری نمایند. برای خرید عمده چای و فروش چای در بازار سفارشات در هر زمان قابل ثبت و ارسال بوده و امکان خرید عمده حداقل از 30 کیلو قابل ثبت در مرکز چای ایران می باشد.

فروش بهترین چای ایرانی لاهیجان از استان گیلان

شما از کدام دسته خریداران چای هستید؟ به کیفیت و طبیعی بودن چای اهمیت می دهید یا نه تنها اینکه یک چای رنگ دهد و سریع آماده شود شما را قانع می کند؟ چای های اصل و طبیعی فاقد این مورد هستند که سریع آماده شوند این چای های نیازمند صرف وقت و دم کشیدن در زمان معین بسته به سایز و نوع می باشند. (چای قلم دیر دم مدت زمان 12 الی 15 دقیقه، چای سرگل و چای ممتاز و چای شکسته متوسط زمان 10 الی 12 دقیقه). چنانچه به دنبال خرید چای درجه 1 و 100% خالص هستید، فروش بهترین چای ایرانی لاهیجان از استان گیلان را می توانید با ما تجربه و از رایحه و طعم و رنگ بی نظیر چای های مدنظر نهایت استفاده و بهره مندی را ببرید.

چای گیلان

پخش انواع چای شمال (چای گیلان) در بازار سراسری

هر چه دسترسی به چای ها و دیده شدن آن ها در بازار بیشتر در نتیجه فروش بالاتر و در صورت دریافت نتیجه مطلوب از آن سطح تقاضا افزایش خواهد یافت. با توجه به شناخت بیشتر افراد از چای ایرانی و دریافت نتایج مطلوب از آن لذا شاهد تقاضای بیشتر آن در شهر های مختلف از سوی کسبه و مصرف کنندگان می باشیم. هم اینک پخش انواع چای شمال (چای گیلان) در بازار سراسری در حال انجام بوده و بهترین مارک چای لاهیجان، مناسب ترین قیمت چای گیلان بهاره در بازار، انواع چای بهاره، نمونه های خالص چای فله، سفارشات ثبت شده چای دستی در حال انجام و شاهد گسترش خرید چای ایرانی لاهیجان و دیگر شهر های همجوار می باشیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com